לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

tokio hotel




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

פרק 3


היי כולם

תקשיבו מעכשיו אני לא מתקוונת לחקות לתגובות אם אין תגובות לא אכפת לי אני כותבת פרק אז.....

פרק 3

"טומי, טומי, טוווווווםםםםםםםם"  צעק ביל

"מה מה אתה צועק ומתנהג כמו משוגע?"

"אתה שוב חולם בהקיף על בחורה?"

"מה? על מה אתה מדבר?"
"אני מדבר על הריר שאתה מזיל ממתי שהבנות הגיעו לכאן"

"מה?" ואז ראה שביל דיבר נכון

"חחחחחחחחחחחחחחחח"

"מה מצחיק אותה ראש קיפוד?" אמר וביל נעלב והסתובב לכיוון של גוסטב  ודיוויד

"רגע איפה THE GOOD  EXISTENCE ?"

"מה אתה מודאג הם עלו לחדר הם אפילו לא ניכנסו לברכה ראו שזה קר אז עלו לחדרים?" ענה לו ביל

"מה לא ניכנסו אני זוכר שטלי קפצה ואמרה שזה קפוא ושצחקנו והיא הלכה לג'קוזי ואז אני הלכתי ושהיא נפרדה מחבר שלה לשעבר פיט

ואז גם ביל בא ואז ביל הלך להביא שמפניה ואז אני והיא התנשקנו. מה ביל אתה לא זוכר?"

"טום אתה צודק רק בזה שהיא נפרדה מחבר שלה ששבר לה את הלב פעמיים ושביל הביא שמפניה"  ענה לו דיוויד

"טוב יאללה דיווד רציתה לדבר איתי?" שאל ביל

"אה כן בוא וטום אל תרדוף אחריה. טוב גבר?" שאל דיווד תפח לו על הגב והלך עם ביל

ובנתיים

"טלי דופקים בדלת" צעקה מישל

"תפתחי"

"טוב" היא פתחה ובדלת עמד פיט הוא היה שיכור ומסומם 

"איפה טלי?"

"טלי זה בשבילך"

"מי זה?"
"זה פיט"

"טוב אני באה" ורצה לדלת
"היי"

"היי" אמר וניכנס

" טוב....... ניראה לי שאני אילך ביי מאמי ביי פיט"

"ביי מאמי" אמרה לה טלי וחיבקה אותה

"ביי" אמר פיט וסגר את הדלת

"אוקי....... מה אתה רוצה פיט?"

"שנחזור" אמר והתחיל וחבק ולנשק אותה

"אתה סתם אומר כי אתה שיכור"

"לא נכון ניפרדתי מימנה כי אני רוצה אותך" אמר והכניס את היד שלו מתחת לגופיה שלה

"די פיט זה לא נעים לי" אמרה ודחפה אותו ורצה למקלחת היא עוד לה הספיקה להיכנס הוא חסם אותה והצמיד אותה לקיר והתיל לנשק אותה

וניסה להוריד לה את הבגדים והיא התחילה לצעוק ולבכות שיעזוב אותה וזה לא עזר כי הוא המשיך

****************************************************************************************************************************************************

"אז אתה מבין ביל? אי אפשר ככה שטום מביא לטורבוס או למלון איזו בת כל פעם בארץ אחרת" אמר דיווד בחריפות

"אני מבין דיווד אני אדבר איתו"

"יופי אז...... מה קרה ביל?"

"אתה לא שומע צעקות מאחד החדרים של THE GOOD EXISTENCE?"

"נכון"

"בוא ניראה מה קורה שם?"

"טוב"

הם רצו לכיוון החדר של טלי

"זה מפה ניראה לי שזו טלי?"

"נכון אבל אי אפשר לפתוח הדלת נעולה!"

"טלי תפתחי זה אני ביל?" ביל אמר והתחיל לצעוק ולדפוק על הדלת

"מי זה ביל? הוא חבר שלך?" שאל פיט ורץ לדלת לראות מי זה

"אוו מי אתה?" שאל דיווד כשראה את פיט בפתח החדר

"אתה תקב אותו ואני אכנס אנעל את הדלת וארה מה איתה. טוב?" אמר ביל לדיווד בגרמנית כדי שפיט לא יבין

"טוב" ענה לו דיווד

פיט לא אהב את העיניין הזה שהם מדברים בשפה זרה לו

"מי אתם?"

"מי אנחנו מי אתה?" שאל דיווד את פיט ודחף אותו קלות מה שגרם לפיט לצאת מהחדר ולהרביץ לדיווד.בנתיים ביל נכנס לחדר נעל אותו וחיפש את טלי

הוא מצא אותה שרועה מעולפת על הריצפה מאחורי המיטה מלאה סימנים והבגדים שלה היו קרועים הוא הבין שפיט ניסה לאנוס אותה

הוא היתקרב אליה הרים אותה בעדינות פיתאום הוא שמה דפיקה הוא ניבהל כי הוא חשב שזה פיט  אז הוא השמיע שום צליל רק הרים אותה והניח אותה על המיטה.

"ביל זה דיווד" קרא דיווד שהבין שביל פחד לפתוח את הדלת

ביל פתח לו את הדלת וארה בפתח את כל שאר חברי הלהקה וזאקי

"מה איתה?" שאל  דיווד

"בוא ותיראה" ענה לו ביל וזז שיכנסו

"זה אז מה שהבהמה עשה לה?" שאל טום ועשה הגרופים

"טוב תנו לי לקחת אותה לבת חולים" אמר זאקי ורצה להרים אותה אבל פחד עליה כי היא היתה נורה שברירית יותר מימה שהיתה מקודם

"טוב אני מעדיף להזמין אמבולנס כי אני מפחד עליה" אמר זאקי וחייג לאמבולנס "הם יבואו עוד חצי שעה"

"דיווד מה עשיתה לו?" שאל ביל

"למי לפיט הזה?" שאל דיווד

"כן" ענו כולם

"אה הוא בא והרביץ לי אבל פיתאום זאקי בא עם הבנים אז הוא תפס אותו וזרק אותו מהמלון. והמסומם הזה אמר שהוא חבר שלה" אמר דיווד והתישב על הספה שהייתה בחדר

"חוצפה הוא חושב שהוא עדיין חבר שלה" אמר טום והתיישב לידה במיטה והסתקל עליה ברחמים על מה שהוא עשה לה ,תיראו מה הזבל הזה עשה לה" אמר וליתף את שערה

תיתאום הוא הרגיש אותה זזה.

"טלי?" הוא אמר

"טום היא מעולפת!" אמר ביל

"לא הרגע ליתפתי את שערה והיא זזה" אמר טום ואיך שסיים כולם היו סביבה

אחרי שתי שניות היא פקחה אית העניים במהירות (כמו שפותחים את העניים מחלום ) כאשר ראתה את כל הבנים מסביבה היא קמה להר וצה לכיוון המקלחת

כדי להסתתר כי היא חשבה שגם הם רוצים לעשות לה את מה שפיט עשה לה אבל פיתאום....

 

נכתב על ידי talior , 20/4/2008 22:41  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tokio hotel re rock ב-24/4/2008 21:07
 





Avatarכינוי:  talior

בת: 30

ICQ: 389185634 



מצב רוח כרגע:


305
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtalior אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על talior ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)