לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

'רק כשמאבדים מישהו, מבינים כמה הוא חשוב'



כינוי:  טטי =)

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

בגרויות:\


כבר הרבה פעמים כתבתי על זה פה, ובכל מקום אפשרי, אמרתי לכולם ובעיקר לעצמי עוד יותר..
ואיכשהו, בסוף, תמיד מצאתי את עצמי עושה את ההפך.
בסוף תמיד חזרתי אלייך. אפילו אם לא באמת חזרנו.
כברר נמאס לי להגיד, להבטיח לעצמי שהפעם זה נגמר סופית, שיותר זה לא יהיה אנחנו, אצלנו, שלנו,
זה יהיה רק אני. אני ואתה.
קשה לסיים משהו שהיה, לא סתם משהו, לא משהו של שבוע, גם לא חודש.
משהו שבתכלס נמשך כבר כמעט שנה.
שנינו טעינו, מתחילת כל הקשר הזה,
ואפילו כשהיו לנו הזדמנויות לתקן את זה, לשנות, להשתנות,
לא עשינו כלום.
והפעם, אני יודעת שזו תיהיה טעות לחזור, להיות שוב - אנחנו.
ובכל זאת, אנחנו לא עומדים בזה, ותמיד זה חוזר.
ומישהו מאיתנו חייב לשים לזה סוף.
ואני מקווה לעשות את זה הפעם..
כי למרות שאתה עושה לי טוב, אפילו יותר מידי טוב כשאני איתך,
אני תמיד מתאכזבת, נפגעת, מתבאסת, מצטערת.
והכי אני לא רוצה זה שהקשר יתנתק,
שפתאום יקרה משהו שאפילו שלום לא נגיד.
ואחרי כל מה שעברנו זה יהיה קצת חבל, וקשה.
וזה מוזר היות ידידה טובה של האקס, אבל זה אפשרי - ככה אני מאמינה.
לא עם כל אקס, זה ברור. אבל איתך, זה יכול לקרות.


כבר שבועיים וחצי שלא ראיתי אותו..אני מקווה לא לראות אותו עוד שבועיים לפחות. בעז"ה.


אוף, כמה לחץ, והחום בכלל לא בא בטוב:\
איך אפשר ללמוד למתכונת בביולוגיה חומר של שנתיים כשכ"כ חם, ואי אפשר להתרכז? :\
ואיך מחר נעשה בגרות באנגלית, עם החום הזה?:\

סעמק! תמיד אנחנו נדפקים!!!!!!

עריכה :
בהצלחה לכולם היום בבגרות באנגלית :)
נכתב על ידי טטי =) , 17/5/2009 19:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,276
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטטי =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טטי =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)