לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נחייה מדקה לדקה


"היא אמרה לי תראה,החיים די קלים,נשכור לנו חדר בדרום תל אביב,ונחייה כמו גדולים..ונחייה מדקה לדקה"

Avatarכינוי:  אחת שלא יודעת איך לשאול

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008


טוב..ככה..שונאת?אוהבת?כועסת?

כן,הכל.

אבל עם הזמן כל רגש נחלש,גם אהבה באותה מידה של השנאה.

 

בסופו של דבר כל אדם משתנה לאן שהוא רק ירצה,

ואני לא פה כדי להגיד אם זה טוב או רע,

זאת דעה שלי,ואני אשמור אותה לעצמי.

וואלה..כבר לא אכפת לי ממשהו או ממישהו,

וכן אני לומד על טעויות שלי,אני לא נופלת לאותו פח פעמים.

לא באלי להיפגע,עם כל הכבוד לעיניין,אין הרבה אנשים שסמכתי עליהם בעבר,

ולא היו הרבה אנשים שהיה אכפת לי מהם באמת ומכל הלב,

חבל  שהמעגל מצטמצם בכל יום..כי גם ככה הוא היה מצומצם

לי לא חבל,כבר לא..שנה היה לי אכפת,עם כל רגע שעובר כבר פחות,

ואני שמחה,

באמת שכן,

הוכחתי בעיקר לעצמי שאני יכולה להיסתדר גם לבד,

 

זה נישמע כמו בלוג של איזה מתאבדת..אז ממש לא..

יש לי חברים  שאני אוהבת אותם,

אבל אני לא ארשה יותר לאף אחד להיכנס לי ללב יותר עמוק מסתם חברים,

כך שהכל דבש=]

 מה..לא?

.

נכתב על ידי אחת שלא יודעת איך לשאול , 7/8/2008 14:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





741
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת שלא יודעת איך לשאול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת שלא יודעת איך לשאול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)