לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Sk8er_girl6

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008


ובזאת רשמית אני מודיעה על סוף למבחנים השנה ..[:

 

ובשביל לגוון קצת הבאתי שאלון נחמד :

 

אדום.

אתה אוהב עגבניות - לא משהו , אבל אפשר לסבול [:

 וגמבה ? - לפעמים D:

                                                     ותותים ? - יאפ D:

אתה נגעל מדם ? - לא , אני אדישה לדם

לפני כמה זמן ירד לך דם ? - לא זוכרת..

יש לך בגדים אדומים בארון ? - כעע..

מה הדבר האדום הקרוב אלייך ? - זה נשמע מגוכך אבל ... גומיה

 מה לדעתך מסמל הצבע האדום ? - היתי אומרת אהבה D:

 אוהבת את הצבע ? - כה , צבע חמים כזה

 

צהוב.

מה דעתך על לימון ? - הוא חמוץ [:

אוהבת חרדל ? - לא , לא משהו

 וגבינ"צ ? - סבבה  :C

באיזה צבע הדפי זהב שלך ? - צבע של דפים D:

גם אתה מסתנוור כשאתה מסתכל על השמש ? -  כמו כל בנאדם אחר..

מה הדבר הצהוב הכי קרוב אלייך ? - מרקר ..[:

מה לדעתך צהוב מסמל ? אין לי שמץ ... את השמש אוליי ?

אוהב את הצבע ? - צבע כמו כל צבע , אין לי ממש משיכה אליו

 

ירוק.

 היה לך קשר עם אבוקדו שהסתיים ברע ? - לא, אני בסבבה עם כל האבוקדו שלי D:

 אתה אלרגי לדשא ? -  לא

אתה אוהב לשכב על הדשא עם הפנים למעלה, באוויר הפתוח, ולחשוב על העולם ? - כן זה כיף (:

 מתי פעם אחרונה לבשת בגד ירוק ? - נראלי שבוע שעבר "( או משהו בסגנון)

מה עדיף? עלה או גיבעול ? - שאלה מפגרת שאין לי תשובה אליה

תן דוגמא לפרי / ירק כשהוא לא בשל הוא ירוק - מלפפון D: 

מה הדבר הירוק הכי קרוב אלייך ? - הפנקס על השולחן

מה לדעתך הצבע ירוק מסמל ? - טבע D:

 את אוהבת את הצבע הזה ? -  כן, אחלה צבע

 

כחול.

 מה דעתך על הדרדסים ? - אין לי עלייהם דעה , אני סתם לא סובלת אותם [:

 אוהבת ללכת לים ? - אחד הדברים האהובים עליי D:

מה עדיף - בריכה או ים ? -בריכה , עדיף מים עם כלור מאשר מים מלוחים

 כשאוכלים ארטיק וכל הפה נהיה כחול, זה מפחיד ? לא, חחח

 מה הדבר הכחול הכי קרוב אלייך ? -הדיסק לצריבה שעל המדף

 מה לדעתך הצבע הזה מסמל ? - חופש!

אוהב את הצבע הזה ? כן, צבע חלומי כזה

 

ורוד.

 מה הדבר הראשון שעולה לך בראש כשאתה חושב על הצבע הזה ? - פאקצה. D:

פאקצות- סטיגמה או אמת ? -  אמת!

 יש לך בגדים וורודים בארון ? - יש , אבל מי אומר שלובשים את כל הדברים שיש לך בארון?

ורוד זה רק לבנות ? - לא, יש גם הומואים D:

 אם בן הולך עם ורוד,תחשוב שהוא הומו ? - או סטייליסט או הומו (למרות שבינינו זה אותו הדבר..)

 מישהו שאתה מכיר אוהב וורוד? אממממממ... תנו לי לחשוב לרגע....אין לי חברות פקאצות

החיים וורודים ? "החיים יפים" וורוד זה לא צבע יפה אז הם לא ורודים D:

מה הדבר הוורוד הכי קרוב אלייך ? - מסטיק בזוקה 

מה לדעתך הצבע הזה מסמל ? - פאקצות.

 אוהב את הצבע ? - לא, בעע

 

כתום.

אוהב תפוזים ? - יססס!

וקלמנטינות ? - סי..

 וגזר ? - נופ.. זה דוחה

 היית בעד או נגד ההתנתקות ? - אני באמצע.. D:

הלכת עם כתום בזמן ההתנתקות ? - לא חושבת.. D:

אורנג' חברה טובה ? - לא יודעת ..

 ומה עם "תפוז אנשים" ? - עדיין אין לי שמץ

 מה הדבר הכתום הכי קרוב אלייך ? - הארי פוטר ה -7 באנגלית

 מה לדעתך מסמל הצבע הזה ? - שמחה D:

 אוהבת את הצבע ? - כה!!

 

שחור.

באמת מרזה ?! באמת הולך עם כול דבר ? - כן D:

 פריקים, גותים, קשוחים ואפלים...סטיגמה או אמת ? - אמת

איך חושך משפיע עלייך ? - אין לו השפעה כלשהי עליי

אתה הולך לישון עם חושך מוחלט או מידה כלשהי של אור ? חושך .. (אם לא להחשיב את האור של הטלויזיה)

 למה לדעתך לצבע השחור יש את הדימוי ממנו הוא סובל [או נהנה] כיום ? - לא הבנתי D:

 שוקולד מריר - שוקולד איפה?!?!

אפרטהייד - נחלת העבר, נחלת הווה או אפילו כאן בישראל ? - מה הם רוצים?!

 ראפ, פאנק, ג'אז או בלוז ? - אפחד

מה הצבע מסמל לדעתך ? - את הלילה D:

אוהבת את הצבע ? - אהא צבע מגניב D:

 

 

 

מקווה שאהבתם ..[:     

 

(קוראיי הנכבדים .. אם הנכם אכן נמצאים כאן אנא השאירו את תגובתכם אחרי הביפ )

 

 

ביפ...! 

 

P.S -  והנה משהו מצחיק להרמת מצב הרוח ... ( אתם ממש תרגישו דפוקים אחרי שתקראו [: )   

        


 

נכתב על ידי Sk8er_girl6 , 30/5/2008 15:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש..[:


היה לי מאוד משעמם והחלטתי לשנות עיצוב ...

( כמו תמיד , רק כשמשעמם לי מוות אז אני מחליטה לעשות משהו עם הבלוגג..)

אממ... אזז מה עוד קרה בזמן שלא עידכנתי את הבלוג כ"כ הרבה זמן ... אהמ נצח ...?

 

לא קרה כמעט כלום חוץ מזה ש...

- יש לנו שלוש הופעות (שונות) בג'נרל שאני לא יודעת מספיק טוב אפילו אחת מהן..

- היה מבחן מפמ"ר ( שנדמה לי שאקבל בו לא יותר מ - 80 )

- לא היה בא לי השנה לעשות מדורה... ( גם כל עניין הקרשים והעגלות די מעצבן ) אז הלכתי אתמול סתם לאיזה סרט עם חברה

- פורסמה תמונה שלי בגל גפן ... (ממש מזוויעה עם המיקרופון ביד ]: ) אבל אין מה לעשות .. חיים כשים

- אהה .. ויש טונות של מבחנים / בחנים לקראת סוף השנה שצריך ללמוד אליהם ואין לי כוח ...

 

 אזז זה בעצם היה עידכון קצר .. על מה שקרה בזמן האחרון ... 

 

 

  ומשהו מתוק לסוף..  :

 

 

 

            

      It's all about


 
  
 



 

נכתב על ידי Sk8er_girl6 , 23/5/2008 17:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיוו.. איזו הקלה...


סוף סוף מחשב בבית.... אבל היה שווה לחכות .

מזל שחבר של אבא שלי מומחה במחשבים ,( = העבודה שלו) .

טיפה מעפן הפורמט החדש אבל מתרגלים ...( לאט לאט ..]: )

חוץ מזה אין שום דבר חדש .. אממ וווווו... זהו בעצם

 

( אני יודעת , קצר מידי אבלל .. אם אין לך מה לכתוב ? )

 

נכתב על ידי Sk8er_girl6 , 6/5/2008 19:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





345
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSk8er_girl6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sk8er_girl6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)