לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My way to Self-Realization




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

ניתוח האירוע


ניתוח האירוע עפ"י מושגים מוטיבציה פנימית חיצונית והדבקה רגשית.

 

מוטיבציה חיצונית- העובדים המגעים לעבוד בעגלות ברחבי העולם מונעים כולם ע"י מוטיבציה חיצונית, המשכורות שהן למעשה "עמלות המכירה" שיקבלו במידה ויצליחו למכור מוצרים רבים במחירים גבוהים. רמת המוטיבציה של העובדים בחברת "ויקי ויקי" בהוואי היא גבוה מאוד. עובדים אלו הגיעו לעבודה זו לאחר שחלקם היה צריך להנפיק "ויזת תייר" לארצות הברית (על מנת לקבל את ויזת התייר נאלצו אותם עובדים לשקר לקונסוליה האמריקאית בדבר מטרת ביקורם בארצות הברית). בנוסף העובדים רכשו כרטיס טיסה באלפי דולרים להוואי, טסו שעות ארוכות ועברו לגור במרחק גדול מאוד מבני משפחתם, סביבתם התומכת וחבריהם ועברו לגור במקום זר. את כל ההליך הזה הם עשו למען מטרה עיקרית אחת- כסף וכמה שיותר.  וכך גם אני, 

 

 

 

הליך המכירה בעגלות מתבצע בצורה של הדבקה רגשית שעוברת מאחד לשני. 

כאשר החל יום העבודה, ניסיתי "לספתח" את היום ולמכור את המוצרים. אולם, זה לא צלח לי, הביטחון שלי בתור עובדת חדשה היה מעורער, חוסר הניסיון שלי היה מורגש והרגשתי מאוד לא נינוחה מול הלקוחות, והלקוחות חשו בכך, לאחר מספר פרזנטציות לא מוצלחות התחלתי להרגיש רגשות שלילים רבים. מנגד, גם אנשי המכירות הנוספים שעבדו איתי לקו באותה התחושה, התחלנו להדביק אחד את השני באותם רגשות שלילים באופן לא מכוון והחלה להווצר הרגשה שלילית על העגלה.

כאשר משכית הגיעה לעגלה היא למעשה הדביקה אותנו באופן מכוון ברגשות חיוביים, כאשר אני הייתי מלאת רגשות חיוביים, חייכנית, אופטימית ומלאת ביטחון התחלתי לסחוף אחרי את הלקחות. מכירה בעולם העגלות מתרחשת ע"י יצירת "בועה" ללקוח - (הסבר)  "הלקוח קונה את החוויה" הוא משפט בו היו המנהלים משתמשים באופן תכוף על מנת להסביר לנו את הגורמים האמיתים שגורמים ללקוח לרכוש את מוצרי ים המלח, "הלקוח קונה את איש המכירות, את התחושות שהוא מעביר לו". כאשר היה ריבוי של פרזנטציות ומכירות, התחילה להווצר הדבקה רגשית בלתי מכוונת אצל הסלזמנים השונים. כך למעשה ע"י 

נכתב על ידי , 17/1/2015 18:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitii אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litii ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)