לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם של ליאל ( =



כינוי:  לייאל [ :

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

פעם ראשונה בשבועיים האחרונים שאני מאושרת באמת D ;


" איבדתי אותן ,

את הילדות שאת משפטיי סיימו ,

את הילדות שמילאו את ליבי בשמחה ,

את הילדות שבזכותם קמתי בבוקר עם חיוך ,

את הילדות שבאמת ידעו מה קורה מחוץ לחיוך .

הן הלכו ולא יחזרו לעולם ,

הן הלכו לילדה אחרת ,

הן הלכו בלי לומר שלום ,

הן הלכו בלי לומר מילה .

הן הלכו והשאירו אותי בודדה ... "

 

לפני שבועיים רבתי עם הילדה שהייתה הכי חשובה לי בעולם ,

הילדה שברצינות ,

הכי הכירה אוותי ,

הכי הייתה חשובה לי ,

הכי שימחה אוותי כשהייתי עצובה .

 

הילדה שכשהייתי איתה ,

הייתי בטוחה ,

אף אחד לא היה נוגע בי ,

אף אחד לא היה מציק לי ,

תמיד הרגשתי שיש לי גב כשאני איתה .

 

אני ובת דודה שלה הכרנו ,

בת דודה שלה בסך הכל בת 8 ,

אז לא דאגתי שהיא באמת תיקח ברצינות מה שאני אומרת .

 

צחקתי איתה איך מעצבנים את שירן * ,

והיא כנראה לקחה את זה יותר מדי רציני ,

אז גם אחרי אותו היום ,

היא המשיכה לעצבן אותה . \ ;

 

ניסיתי וניסיתי שהיא תפסיק ,

אבל זה רק החמיר .

 

שירן אמרה בצחוק שהיא לא מדברת איתי ,

אבל זה התגלגל והפך רציני ,

עכשיו לא רק שאנחנו לא מדברות ,
כל השכבה שלנו מחממת את זה עוד יותר .

 

היום היה הכי גרוע ,

אני והיא רבות כבר שבועיים ,

וזה נראה כאילו אנחנו בריב איזה שנה . !

 

היום אני וחברים אכלנו בארוחת 10 ,

וידיד שלי הביא קטשופ ,

אחרי כמה זמן הקטשופ כמעט נגמר ,

אז איכשהו הוא הגיע לידיים של שירן . . .

 

בהפסקה הייתי עם הילה * חברה שלי וסתם עברנו במסדרון ,

ראינו חבורה ענקית של ילדים במדרגות בסוף המסדרון ,

ופתאום אני קולטת את הילד שאני אוהבת ,

אז לחשתי להילה " יאאו , חתיך .. " D ;

אז היא נתנה לי מכה עם המרפק בצחוק .

 

פתאום שירן ירדה ראשונה מכל החבורה ואמרה

" ליאלי , מותק , מה עם קצת קטשופ לראש ?! "

אז אמרתי

" לאלאללא , שירני , בובי , עד כאן . "

אני והילה החזקנו ידיים והיינו צמודות לקיר עם הגב שלנו ,

שירן הייתה מולנו עם הבקבוק קטשופ הכמעט גמור ,

וחייכה חיוך דבילי .

 

ראיתי במעורפל את כל הילדים מאחורי שירן ,

אבל היו מלא ילדים ,

גם מכיתות ח' וגם כיתות ט' היו שם ,

זה היה מפחיד קצת ,

לשירן לא היה אלוהים ,

היא השפריצה ,

ישר עזבתי את היד מהילה והסתובבתי לקיר ,

היה לי מלא קטשופ על הסווצ'רט ,

ולהילה היו נעלי קטשופ . xD

 

בהמשך היום כולם הסתכלו עלינו מוזר ,

אבל אני וחברות שלי תכננו -

מחר , אני הולכת עם בקבוק מיונזז ,

ואומרת לה

" מוותק , אאיין קטשוופ בלי מיונז "

ומשפרייצה לה ת'חיייים על הבגדים שלה . ( :

 

תגידו שאני רעה ,

תגידו לי " מה את יורדת לרמה שלה ? "

אבל אם היא כזאת רעה ,

ואם היא ברמה כזאת נמוכה ,

למה שאני ישתוק בצד ?!

היא הוציאה ממני בכוח את הרוע הזה ,

היא תקבל מה שמגיע לה . D =

 

עכשיו אתם בטח שואלים למה אני מאושרת באמת ?!

אז היום ,

זה יום מאוד מיוחד ,

בשבילי לפחות .

 

קיבלתי הזדמנות חד פעמית לראות מי באמת חבר אמיתי ,

ולשמחתי ,

גיליתי שרוב השכבה שונאות אוותה ,

" רוב השכבה " , רק 3 בנות באמת חברות אמיתיות שלה ,

הגעתי לרמה שאני כבר מרחמת עלייה .

 

גיליתי שלי יש חברות אמיתיות ,

חוץ ממנה .

ילדות שבאמת שומרות עלליי ,

שבאמת אוהבות אותי ! 333 >

וגיליתי ?

שאני אוהבת אותן יותר מהכל . ^^

 

עכשיו אני מאושרת ,

יחד איתן ( :

 

מקווה שאהבתם ,

ליאלייי ( ;;;

נכתב על ידי לייאל [ : , 15/5/2008 16:28  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללייאל [ : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לייאל [ : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)