לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 376591057 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

אתם יודעים מההה ?!?!?!


זהו נימאס לי סופית מבנים

ובמיוחד מאחד ספציפי

הדבר הכי עלוב אצל בן אדם גורם לבן אחר כאב

אתם יודעים מה ?!
זהו ניגמר, אני לא בוכה יותר ביגלל האפס הלוזר הזה

ניגמר !
מיצידי שילך כוס עמק

מעכשיו אני יחפש את ה-אחד

אחד שלא יפגע בי גם עם נריב

שיואהב אותי כמו שאני

שלא יוותר עליי

בקיצור הנסיך שלי

פעם אוליי חשבתי שמצאתי

אבל טעיתי בענק הוא אפילו לא היה הליצן חצר

את הנסיך שלי אני עוד ימצא

אני מבטיחהה !
ולך הילד שגרם לי להרגיש חרא ביימים האחרונים

רק שתדע שנכון אוליי בכיתי אוליי כאב לי אולי אמרתי שאני אוהבת אותך כ"כ

אבל אני לוקחת את הכל איתי כי זה היה טעות ליבכות עליך

מהתחלה

בקיצור זה ניגמר !
גם אם תיתחרט גם אם תירצה לחזור ,

אין מצב , כי מיכאן אין דרך חזרה , אין !

טופ יאללה בה ביי (:

נכתב על ידי , 9/4/2008 17:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני פשוט לא מאמינה שזה קורה לי שוב...


הוא לא אוהב אותי..

אוףףףףף למה שוב ?!
למהההה ?!
לא מספיק לי שהייתי מאוהבת בילד 5 שנים

שלא מאוהב בי

זה פאקינג חוזר שוב ?!?!
למהה ?!
אני כ"כ אוהבת אותו

דיי בא לי ליבכות...

כ"כ כואב לי ביפנים שאתם לא מבינים..

איך הוא יכול להגיד פשוט שהוא שכח אותי איך?

אני אהבתי אותו יותר מכל דבר אחר בעולם

ככה ? פיתאום?

לא מפסיק הוא עוזב אותי ומאשיר אותי פה, לבד..

אז גם עכשיו הוא אומר לי שהוא לא אוהב אותי..

אני חייבת לישאול אותו פנים מול פנים,חיייבתת !

זה לא יגמר ככה אני רוצה שהוא יסתכל לי בעניים ופשוט יגיד לי

"אני לא אוהב אותך"

עד שזה לא יקרה ואני ידע שזה אמיתי אני לא יעזוב אותו

אבל מצד שני..

זה די מגיע לי..

אני עזבתי אותו אלף פעם ופגעתי בו אלפיי פעמיים

עכשיו הוא מחזיר לי..

או'חחחח דיי נימאס לי מיבנים נימאס לי !
לכו כוס עמק כל העם הדפוק ההזזזזהההה!!
למה נוצרתם למההה ?!
אני שונאת אותכםם !!
רק ליפגוע אתם יודעים !!!
ביי !
לילה טוב !

נכתב על ידי , 9/4/2008 01:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם עוד יום שכזה...


אתם יודעים ..

חשבתי עכשיו , אם יומים שהוא לא בא אני מישתגעת

מה אני יעשה שנה?שנתיים?שלוש?
אני לא רוצה לחזור אליו עכשיו שהוא יחשוב שזה ביגלל שהוא טס

אבל...

אני אוהבת אותו..

או'חחח דיי נימאס לי..

מיצד אחד אני רוצה שהוא יטוס שאני ישכח אותו כבר מצד שני..

מה אני יעשה אם האהבה שנישארה לי...

אין לי מה ליכתוב על היום הזה כי הוא סתם משעמם ..

וסתם היתחשק לי ליפרוק קצת...

טוב ביי..

נכתב על ידי , 6/4/2008 19:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדשה (:


חחח אילגטת שכמוני

חחחח

טוב מה אתם אומרים על העיצוב החדש?

לא משהו נכון

חחח טוב לא נורא זה לבנתיים...

נכתב על ידי , 4/4/2008 16:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני פשוט לא מאמינה שזה קורה לי ; [


שאתם לא מגיבים לייי !!!
נכתב על ידי , 4/4/2008 15:54  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבת שלום לכולם || עדכון + תמונות


טוב אז נתחיל מהתחלה

טוב?

טובבב חחח D=

 

טוב אז היום היה יום די מוזר

קודם כל לא ידעתי עם המורה שלי לחשבון [אסיה] באה או לא

אז הגעתי לבצפר קצת באיחור כי חס וחלילה שאני היה בבצפר סתם

והיא לא באה !

חחח קיצור שעתיים של חשבון+הנדסה עברו להן

אחר כך היה אמור להיות לנו עיברית אבל הנוער העובד והלומד

באו אליינו לעשות פעילות

חח הם התיחפשו לפרעה ומשה חח הם עשו כיאילו אחד מהם פרעה

ולא רוצה לשחרר את כיתה ח'4 לטיול לכינרת בפסח ואז בא משה ושיחרר אותנו

חחחח משהו כזה קיצור הם רמזו לנו לבוא לטיול שהם מארגנים

קיצור בוא זמנית היה מין מישחקים כאלה

בהתחלה היה אחד שעומד באמצע והיה אסור לתת לו לשבת עברנו מכסא לכיסא מהר מהר

אחר כך היה לנו תחרות מי מצליח לעשות יותר זמן "אה" בלי לקחת אוויר ובלי להפסיק

חחח הפסדתי טוב מה לא אשמתי אלירן הגורילה הזה חחח D=

אבל אחר כך היה תחרות של שתייה מהירה של בקבוק 2 ליטר שצריך לישתות בחצי דקה

בקיצור ניצחתי אותו אבל ראול הטיפש הזה הצחיק אותי אז כימעט הפסדתי

אבל אמרתי הפעם אני מנצחת את המגודל הזה חייבבתתת !!!

אחר כך הלכתי איזה 4 פעמיים לישרותים חח הפיפי שלי כבר הפך ללבן

ניגמר לו הצבע :(((( חחח D=

יאוו אני רק מדברת על זה כואבת לי הבטן עאעא :(


קיצור קבלו תוצאות:

[מי שלא הבין שלי זה הימני ושל אלירן השמאלי]

 



אחר כך היה לנו שיעור תנ"ך ששם סוף סוף היה לנו את המיבחן שחיכיתי לו

האמת הלך לי סבבה חוץ משאלה אחת רבעקקק מזה לעזזל "מילה מנחה"

חחח חפיף העיכר עשיתי את כל המיבחן זה הכי חשוב !
אבל אני לא מאמינה שסיימו לפנייי אוףףףףףףףףףף :'( אני אמורה להיות גאון בתנ"ך

טוב לא נורא העיכר אני יקבל ציון טוב (:

אחר כך היה לנו עוד שיעור חשבון והביתה

חחח תיראו תמונה מצחיקה שאני ולורין עשינו :



[חחח יצאתי מזה סתומה חח טוב לא נורא יצא מצחיק]

 

טוב בקרוב עיצוב חדש

עובדת על רעיון חדש בנתיים (:

בה ביי = ]

נכתב על ידי , 4/4/2008 15:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון יומי


למטהה...

להגיב...

נכתב על ידי , 3/4/2008 20:51  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

4,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדידוש צ'רכי =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדידוש צ'רכי =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)