לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  008

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

עשוי ללא חת


אני לא מכיר מישהו כזה ולכן אני מאמץ את שרביט הפחד שקיבלתי מיובל.

בקיצור 3 דברים שאני פוחד מהם ו3 בלוגרים שיקבלו ת'שרביט...

 

שאני אקום בגיל 35-40 ואתחרט על החיים שלי

אני עושה היום בחיי הרבה דברים רק בגלל הסביבה שלי.

אני לא אוהב את זה ואני ממש מקווה ללמוד בקרוב איך לדאוג לעצמי.

אני לא רוצה להרגיש שהחיים שלי הם לא אני אלא מראה של העולם סביבי.

עצוב, כואב, מדאיג, מתסכל וכ"כ מייאש שאין לי אנרגיות להתעסק עם זה.

 

שאני לא אדע לספק את הבת-זוג שלי

אל תחשבו שאני מגעיל מידי.

סתם חרדת ביצוע ברמה גבוהה מידי כנראה.

ממש מקווה שתהיה רק אחת ושאני לא אפשל שם יותר מידי...

 

שאני לא אסיים את התואר

החשש שכמעט והכי מעסיק אותי לאחרונה.

הבעיה היא שממש אין לי כח והפעם האחרונה שישבתי ממש ללמוד היתה מזמן.

מה שנשאר לי עכשיו זה שני קורסים מגעילים ואני לא מצליח לגרד את עצמי ללמוד להם.

אפילו אישרו לי להבחן בעל-פה בקורסים האלה. מקווה שמתישהו התחת שלי ירגע...

(נראה, אולי ההודעה הטכנית בהמשך תהיה לי לעזר...)

 

ובזאת סיימתי והשרביט מועבר ל:

~תמר~

צי'לי

ושלומצי

 

נקווה שהן תראנה בכלל ששלחתי אליהן את השרביט ושהן באמת יעשו אותו...


וכמובטח ההודעה הטכנית:

אני מוסר את הלפטופ שלי מחר לתיקון (אם אני לא אתעצל...) ולכן לא אהיה זמין ומעודכן באותה הרמה לה הורגלתי בחודש+ האחרון...

התנצלותי הכנה מראש.

 

להתקרא

008

נכתב על ידי 008 , 10/7/2006 04:17  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 008 ב-23/7/2006 09:49



16,519

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל008 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 008 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)