לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  008

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

ישראוסקר


 פיסטוק (וגם עצמו) בישראוסקר (האתר שלי) , 12:24 14/7/2006:
הבלוג שלך הוצע לתחרות הישראוסקר 2005, בקטגורי(ות) הבא(ות) - הבלוגר הדתי.
אם בא לך להשתתף בתחרות (יש סיכוי שיסננו אותך, אני כבר אומר), צריך להיכנס לבלוג הישראוסקר ולעקוב אחר ההוראות לאישור התמודדותך.
(אם זה לא עובד, להשאיר תגובה בבלוג שאומרת שזה לא עובד וגם, לרשום שרוצים לאשר את ההשתתפות ואת הפוסטים שרוצים לשים, במידה ורוצים - ההסבר שם.)
ההצבעה מתוכננת להתחיל בראשון באוגוסט וכלל בלוגי ישרא-בלוג הפעילים (כותבים, לא מעוררי עניין), יוכלו להצביע בה, במשך כחודש. התוצאות בראשון בספטמבר.
ניתן לאשר את ההשתתפות עד יום לפני ההצבעה - השלושים ואחת ביולי (31.7).
(אלא אם כן, ההצבעה תתאחר.)
לנוחיותך, את תנאי התחרות, ההוראות והסבר על התחרות עצמה, ניתן למצוא בבלוג גם.
כתובת הבלוג - http://israblog.co.il/israoscar
*אגב, דרושים עוד פרסים לתחרות, אם יש לך מה להציע, ניתן למצוא בבלוג טופס להצעת פרס.
בהצלחה ותודה על ההתייחסות!

פיסטוק (:|)


אני? ישראוסקר? מי הציע אותי בכלל?
אני כבר מזמן לא כותב כ"כ מענין. לעזאזל, אפילו את עצמי אני משעמם כבר...
אין לי אשליות לגבי הגעה לאחד המקומות, לדעתי אפילו יסננו אותי הרבה הרבה לפני.

נכתב על ידי 008 , 14/7/2006 12:54  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 008 ב-20/7/2006 08:30



16,519

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל008 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 008 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)