לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

יש דברים נסתרים


אחרי שעיכלתי את הידיעה שיש סיליקון בחלב, קוליפורמים בחומוס וחיידקי קולי בסלט הטונה, נשארה הפסטרמה מעוז הבריאות האחרון. הפסטרמה דלה בקלוריות, דלת שומן ותשובה מצוינת לשאלה מה לשים בכריך אם הגבינה מחוץ לתחום. ואז קיטי שלחה לי את הסרטון הזה שמראה מה שמים לנו בפסטרמה. מתברר שיש מרכיב חיוני במתכון – סחלה. קשה לי לתאר את מידת הגועל שתקפה אותי למראה העיסה המסתובבת לה. בואו נסכם ונאמר שהקבס שהתעורר בי נשאר גם לאחר הצפייה, ואת חלק מהמראות כנראה אשא עמי עד בואכה אלצהיימר. עודדתי את עצמי שאני לעולם (טוב, בדרך כלל) לא קונה פסטרמה פרוסה, אלא רק כזו מנתח שלם. ככה שכנראה לא בא הסחלה הזה אל קרבי.

ואז הלכתי לסופר. בעודי ממתינה לתורי במעדנייה צפו ועלו המראות מהסרטון. בחנתי בחשד את גושי הפלסטיק הוורודים והדוממים ושאלתי אותם בשקט אם הם מנתח שלם. הם לא ענו לי. נאלצתי להסתפק בתווית שהודבקה וטענה ל"אחוז אחד שומן" ו"מיוצר מנתח שלם". מעניין שאף פעם לא תמהתי על הכיתוב הזה "נתח שלם" ולא חשבתי למה טורחים לציין את זה. כשהגיע תורי ביקשתי 200 גרם, שילמתי וחזרתי לביתי שמחה וטובת לבב. אבל אז הגיע הרגע שהתכוונתי לאכול מהוורוד הוורוד הזה. אך פתחתי את נייר השעווה וחשפתי את הפרוסות תקף אותי גל בחילה. הפרוסות נראו לי חלקלקות מדי, שמנוניות ופלסטיקיות להחשיד. סגרתי את האריזה והחזרתי למקרר.

מישהו מכיר אולי סרטון בלהות על הכנת שוקולד? 

 

הנה פרוסות הפסטרמה החשודות, ולמטה הסרטון.
אבל אנחנו מנתח שלם


לפני שני פוסטים כתבתי שלא הייתי מוותרת על הסלולרי שלי, כי אז איך אכין פופוקרן? התרשמתי שהבדיחה לא הובנה, אז הנה הסבר.
לפני כשנתיים געשה הרשת בעקבות סרטון שהראה איך ארבעה טלפונים סלולריים מבקעים גרעין תירס ויוצרים פופקורן. ההסבר היה שהקרינה שנפלטת מהטלפונים בזמן שמחייגים אליהם כה רבה, שהיא מספיקה לביקוע גרגר התירס, כמו במיקרו. מיד לאחר מכן עלו עוד סרטונים רבים. בחלק מהם אנשים הראו שזה בלתי אפשרי, בחלק שזה אפשרי, ובחלק שהטלפון מתפוצץ, עולה באש ושורף את כל הבית. אמין.

האמת היא שהטלפון הסלולרי אכן פולט קרינה, אבל לא בכמות שיכולה ליצור פופקורן. מדובר בתרמית. מי שרוצה לקרוא יותר יכול לקרוא כאן.

נכתב על ידי אנג'י , 13/6/2010 16:40   בקטגוריות 2010, אינטרנט  
90 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנג'י ב-16/6/2010 21:13




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)