לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its not you, its me


אושר- זאת רק מילה

Avatarכינוי:  move bitch!

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2008

חזרתי לעשן בגלל הפרידה עם חבר שלי, וטוב לי .


 

אני חושבת שאני מתחילה להיתגבר על חבר שלי..לשעבר.

אני מתחילה להיתגבר על הכול.

על האהבה הזאת..על כל הריבים בין החברות

על החזרה מניו-יורק ..

על הכול.

אולי מה שמחזק אותי זה הספונטניות שפיתחתי לעצמי,

אני החלטתי אני חייה את החיים שלי עכשיו...

אני נהנת עכשיו, אני מבלה עכשיו.

אני אצא ואשתה ואהיה מסטולה מהתחת.  כי אני רוצה.

וכי זה כיף לי ...וכל הסביבה שאומרת שזה לא טוב..מה אתם מבינים בכלל ?

זו התקופה הכי טובה בחיים לי אני בת15! אני לא צריכה להיתעסק עם בגרויות או צבא או עבודה או אוניברסיטה.

רק עם הקריזות של אמא ..

 

חזרתי לעשן אחרי הפרידה עם חבר שלי..אז שמעו איזו פדיחה הייתה לי..

יצאתי עם ליה ונועם , וישבנו כזה בפארק עישנתי סיגריה..אז אנחנו צוחקות ומדברות ופתאום תינוק חמוד מיתקרב אלינו ..והוא ניראה לי ממש מוכר..

אני מחייכת אליו ומנסה להבין מאיפה הוא מוכר לי..

אז אישה כזאת דוסית מיתקרבת ומרימה אותו ואז היא מיסתכלת אליי בצורה ממש מוזרה ואז אני ניזכרת!

זאת מטופלת של אמא שלי!!..

אז היא מיסתכלת אליי ואומרת " ויקה, תורידי טיפה את החצאית ואל תנפנפי בסיגריה שלך ליד הילד , שלא יהפוך אלייך"

 

חייכתי אליה והלכתי.

יום אחרי זה..אמא שלי היסתכלה אליי כל היום אז החלטתי לישון  אצל מנדי כדי למנוע מריבה מטומטמת.

ובתכלס כשהיינו בפארק אז היה ממש כיף.. הכרנו 2 בנים ועם אחד אני ניפגשת מחר. נקווה לטוב .

 

יש תמונה אחת של נועם , בלונדית כמוני :)

אני מוכרחה להגיד שכל החברות שלי העתיקו את הבלונד ממני וזה ממש לא מקובל עליי  

טוב מהזה משנה אם אני מחזירה לצבע הטבעי שלי שהוא ג'ינג'י \חום.

אימואיות בלונדיניות זה כבר לא באופנה...אהמהאהמ נועם.



כן, גם אני אמרתי לה שהמשקפיים גדולות מידי בשבילה...

 

 

 

נכתב על ידי move bitch! , 24/3/2008 18:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



234
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmove bitch! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על move bitch! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)