לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המשוואה פשוטה.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

מפשילה שרוולים-


 

צריך להגיע לתחתית כדי לעלות, לא?

אז הנה אני עולה. אני במשקל הכי גבוה שלי מאז הדיאטה לפני שנה. לא נשקלת, אבל מעריכה שבערך -62.

ההתמדה בפעילות הגופנית השתלמה מאוד, ועל אף שהשמנתי, אני הרבה יותר מוצקה משהייתי גם במינוס 5 קילו.

לא מעניין אותי המשקל. לא איכפת לי מה הספרה שתביט אליי מהצג, לכן אני לא נשקלת כרגע, ודבקה במדד הג'ינס הישן והטוב.

2 מטרות דחופות:

*להפוך את הג'ינס הכהה לרפוי באיזור הירכיים והישבן (כי הבטן יחסית בסדר תודות לספורט)

*להפוך את חולצת העבודה לרפוייה גם בישיבה. כרגע היא צמודה להתפקע.

 

קדימה.

 

 

 

 

 

יום שני:

אכלתי: מיץ תפוזים (200),

קלוריות:

ספורט: שיעור כפול של חיטוב ודינאמי.

 

**צופה פגיעה: חג בבית של ההורים. בארבעת החודשים האחרונים לא הייתה פעם אחת של ביקור אצל ההורים

שלא גררה זלילה מוגזמת במקרה הטוב, או בולמוס רציני במקרה הרע. משהו שם משבש אותי לגמרי, אני לא בטוחה מה. כמויות האוכל האסטרונומיות. דברים שאני לא מכניסההביתה. עוגיות, גלידה, המון שוקולד. אני מאבדת שם את הצפון לגמרי.

אז היום אני אהיה מתוכננת-

 

ארוחת צהריים מאוחרת בדירה: ירקות בטריאקי.

 

ארוחת ערב אצל ההורים: ירקות חיים ללא הגבלה, 2 פרוסות לחם קל עם פרוסת גבינה צהובה ומעט קוטג', שתייה חמה ללא הגבלה.

 

זהו. אני אוכל היום בדיוק את מה שתיכננתי לעצמי, וארגיש מעולה.

עדכונים בהמשך.

 

חג שמח לכולכן, ותודה על המילים המחזקות בתגובות. אני קוראת כל תגובה ומתרגשת. אתן מקסימות.

נכתב על ידי א.גרינווד , 13/10/2008 12:24  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של My Fat Obsession ב-10/11/2008 23:27
 




 

שלום, נעים מאוד, אני א.גרינווד ואני שמנה.

אני שוקלת קצת יותר מ-60 קילו ואני שמנה.

 

כשאני לובשת ג'ינס, הרגליים שלי נראות קצרות ודחוסות. כבדות כבדות בתוך האריג הכבד גם כך.

כשאני הולכת, יש הרבה חומר שמזיז את האוויר לכל הצדדים, וזה יוצר מעמסה פיזיקלית בכל רחבי האטמוספריה.

כשאני קונה אוכל, אני חייבת לסיים את כולו. לא יודעת איך משאירים משהו למחר.

רק להיום. רק להיום. רק להיום.

 

אני לא יודעת איך לצאת מהלופ הזה שנתקעתי בו. כמו אוגר כעור בתוך גלגל. אני מניעה את הרגליים כי הגלגל

נוסע. לא משכילה לעצור. אבל גם לא מגיעה לשום מקום.

 

חזרתי לתרופות. וזה עוזר. מסך עמום ונעים של רוגע יורד עליי, מלווה אותי בעודי רצה כאחוזת תזזית על גלגל האוגר שלי.

זה עוזר, כי יותר נעים לרוץ לצלילי מוסיקה מרגיעה ואיטית.

אני נוגעת בנושא עם הפסיכיאטרית בזהירות ובחרדת קודש. עוד פחות מחודש אני אמורה להתחיל טיפול מסודר.

 

הבנזוג שלי אומר שהוא אוהב אותי לא משנה מה. הוא רוצה להלחם עליי. ובאותה נשימה מזכיר לי שאני לא

יכולה להיות אימא ככה. מתחשק לי להרוג אותו על המילים האלו.

"את חייבת לטפל בעצמך לפני שחושבים קדימה" הוא אומר וצודק, ואני מרגישה כמו סחורה פגומה.

 

נכתב על ידי א.גרינווד , 11/10/2008 11:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss moneypenny ב-13/10/2008 00:24
 




 

אני פה. מנסה לחזור בזהירות. תוחבת לאט את הרגל בדלת וממתינה. מבטיחה עדכון היום או מחר.

לא יכולה לחמוק מחשבון הנפש הנוקב שמזמן היום הזה. תכף. ממש תכף.

נכתב על ידי א.גרינווד , 8/10/2008 11:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Eyelash Wishes ב-10/10/2008 17:24
 





Avatarכינוי:  א.גרינווד

מין: נקבה




5,590

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא.גרינווד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א.גרינווד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)