לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

..Star


just one more stuped blog..

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

אחות חדשה ^^


למטה..

וכן.. יש לי אחות חדשה

קוראים לה ניק!

 

נכתב על ידי , 27/4/2008 16:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של xXxR.I.PxXx ב-29/4/2008 17:32
 



חה חה.. יש עיצוב חדש (: ונולדה לי אחות ^^ (מזל"ט!!1)


שלום חמדמדים

 

טוב.. אז בקיצור יש עיצוב חדש והוא גם לא שחור..

זה כבר הישג רציני..

 

אז.. מזל"ט!

 

 

אני עשיתי גוונים בצבע דבש בהיר (יש כזה דבר?)

אה.. ואני קניתי עגיל של ג'ק, שלושה צמידים וסיקות

כאלה של HAPPY TREE FRIENDS ועוד כמה של ג'ק ובובספוג..

ב- FREE STILE, באשדוד.. אה ורק שתדעו יש שם מבצע טוב על חולצות..

 

< הוא משמש כמפריד בנטיים..

 

נולדה לי אחות אתמול בלילה.. ואני הולכת לבקר אותה היום בבית החולים ^^

קוראים לה ניק.. אבל השם המלא שלה זה דומיניקה.. אני יודעת שאתם חושבים עכשיו

"WHAT THE HELL מה זה השם הזה?!"

אז.. אני לא יודעת.. השם זה נחט איפה שהוא ממאדים..

 

אוליי יהיו תמונות.. אבל רק אוליי..

 

 

 

ביי קופיפים.. XD

נכתב על ידי , 25/4/2008 08:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיול משעמם ומעפן ביותר.. >:'


קיי.. אז זה היה הטיול הכי משעמם בעולם!!

זה היה נורא.. הינו בירושליים.. -.-"

הייתה רוח חזקה שם..

ונעמה הגאון הקטנה באה עם חולצה קצרה ומכנסיים שלושטרבה.. XDD

היה מצחיק.. ועמר החליטה שלא צריך לחם יותר אז היא זרקה לי את הלחם שלי..

וכולם החליטו להתעבד.. אפילו הערסים שביננו.. אבל הפקאצות פחדו.. אז הם ישבו בצד..

לא נורא הם הפסידו..

אני יושבת וכותבת פה חצי חייה וחצי מתה.. זה עצוב..

 

 

אוף.. מחר יש לי מבחן בספרות.. בוהו..  

תאחלו לי בהצלחה..

 

    <- נכון שהם קושקושים.. [x

 

טוב.. אני זזתי.. ביי 

 

 

 

נכתב על ידי , 7/4/2008 17:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





915
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxXxR.I.PxXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xXxR.I.PxXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)