לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המכתב שלא נשלח


**צ'ייסר** "לחיי המכתב שלא ישלח"**שותה**

Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

המכתב שלא נשלח!




השקעתי בעיצוב אהה..

טוב המכתב:

אם את בבלוג הזה סימן שסיפרתי לך או שגילית עקב אילוצים אז נחסוך לך הכל ופשוט תקראי את כל מה שלא ראית..

אני,החברה הכי טובה שלך חברה של אנה זה בטוח לא אומר לך הרבה פרו-אנה"

פרו=בעד

אנה-אנורקסיה

כן כן אני הילדה עם הצדדים..

מתוך זה אני סובלת מדיכאונות בלתי פוסקים ומעצבים שאת כמובן היית המטרה העיקרית שלהם.

החופש הגדול האחרון הייתי בתת משקל מסוכן כמובן שכולם ראו את זה בתור וואי איזה רזה ואיזה יפה היא ואני הייתי מאושרת השתכנעתי לחזור לאכול ועליתי 10 קילו ה-10 קילו האלה שהרסו אותי שהפכו אותי לראדיקל אנה לקיצונית בטירוף לאחת שמרעיבה את עצמה אוכלת ובוכה רוצה למות!

עושה כלכך הרבה ספורט עד שהרגל שלה נשברת ואומרת לכם שהיא נשברה כי נפלתי...

אני ככה כבר 3 או 4 שנים בערך הייתי מצפה שמישהו ישיפ לב לפני אבל כמו שאת בוודאי יודעת החברה הכי טובה שלך יכולה להיות מאוד חשאית ושקטה..

אני עולה יורדת עולה אבל ה-10 קילו האלה הם מה ששבר אותי מה שהפך אותי לכזאת לא זהירה כי הפעם אמרתי לעצמי זה או הכל או כלום!

או שאת יורדת או שאת מפסיקה עם זה מפסיקה עם הכל...

רציתי לספר לך באמת שרציתי אבל כבר לא יכולתי לא בגלל אנה בגללנו..

בגלל הכאב הזה שאת כבר לא פה לידי שאני שומעת על החברות החדשות שלך וכל מה שאת עושה איתן וכואב לי שאנ לא שם!!!

מה כבר ישלי לספר לך שאני מנהלת פורומים של פרו אנה שיש לי הרבה חברות שהכרתי שהן כאלה שאני יודעת לזהות מישהי כזאת רק מההתנהגות שלה כמזכירים את שתי הממילים האלה שבשבילך הם כלום אבל בשבילי ובשביל עוד בנות כמוני הן עולם ומלואו.

פחדתי לספר לך במיוחד אחרי שנפלט לי לידך לא נורא אני יצום מחר וכל מה שהיה לך להגיד זה וואי אם אי פעם תספרי לי שיש לך הפרעות אכילה אני יקרע מצחוק ובחיים לא יאמין לך המשפט הזה חלחל עמוק בתוכי.

הפחד הכי גדול שלי זה שתמצאי את זה במקרה או שמישהו אחר שאני מכירה ימצא למרות שלא נראה לי שזה יקרה..

אחרי שעזבת לא הצלחתי להפסיק לאכול כאילו שזה מה שמילא את המקום החסר שלך פשוט אכלתי ואכלתי ובכיתי ואכלתי וזה כאב כל ביס כאב כל ביס שהביא איתו חרטה למה אכלתי??

זוכרת שאצל יובל פתחת לי את השירותים באמצע שניסיתי להקיא אני בחיים לא ישכח את המשפט שלך מה?דרך חדשה להרזות??**גיחוך**

אוי כמה שלא היה לך מושג פעם..

בדיוק לפני שעתיים התקשרתי אלייך בוכה בהיסטריה וסיפרתי לך על נימרוד מעניין אם סיפרתי לך הכל כשבאת אליי בשישי השישי שלפני היומולדת שלי חחח..

אין לי כלכך מה לספר יותר אם את שואלת למה??

כי זה הדבר היחידי בחיים שלי שעוד יכולתי שללוט עליו לא בהדרכה לא בלימודים לא במשפחה רק זה נשאר לי רק אנה!!

מעניין מה קרה לי שאת קורא בכלל את המכתב שלא נשלח

שדרך אגב ישלו עוד גרסה כמעט שונה לגמרי תבקשי ממני אולי אני עוד זוכרת איפה הוא..

מעניין אם אנחנו בכלל עדיין חברות??

אני מקווה שאת בחיים לא תראי אותו את המכתב הזה אני מקווה שאני יוכל להמשיך להסתיר את הכל אבל אפעם אל תשכחי:

אני-אוהבת-אותך-!!!



נכתב על ידי , 25/3/2008 23:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





43

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת שבורחת! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת שבורחת! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)