לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג המדהים שלי=]]



כינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

אז זהו, זה נגמר.


היי, מה נשמע אנשים? יש חדש? אצלי יש, עשיתי גשר. ורוד כזה שגורם לי להיראות מה זה פאקצה משום מה... מה גם שהוא מכאיב רצח בימים הראשונים :P כבר 4 ימים שאני לא אוכלת!!!!! ועם החברה שלי? אני לא רואה ת'סוף של זה אבל נו מילא... :(  בבית החיים לא הולכים להשתנות אני חושבת. אולי לא טרחתי לספר על המצב בבית שלי אז אספר עכשיו. מאז ומתמיד, מאז שאני זוכרת את עצמי אני ואמא שלי לא מפסיקות לריב לשניה!!! אנחנו רבות על כל שטות והפתיל שלה נהיה קצר מתמיד. ובזמן האחרון, זה הגיע למכות וקללות. אני מרביצה לה מכות איומות ועושה לה פצעים על כל הידיים עם הציפורניים. אבל גם היא מחזירה לא פחות ממני שלא תחשבו שאני האשמה היחידה בכל העניין. אבל לא משנה. ולמה אמרתי שזה נגמר? כי זהו, אני עוזבת את הבית. היא עכשיו הולכת לפגישות במשרד הרווחה ומנסה לבקש אישור מהם להוציא אותי מהבית. ברצינות. היא פונה לכל מיני מקומות שאולי אני אלך לגור בהם, וברגע שהיא תקבל אישור ותמצא מקום, אני בחוץ. ו..... זהו נראה לי.. נתראה בפוסט הבא!! ביי...... :(

נכתב על ידי , 11/4/2008 13:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאני-באני =]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האני-באני =]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)