לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג המדהים שלי=]]



כינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

קצת על עצמי....


אז ככה: קוראים לי ליאור ואני בת 17 גרה בשלומי שזה בצפון ליד נהריה, וזהו הבלוג הראשון שאני כותבת. (עד עכשיו כשניסיתי לפתוח בלוגים הם היו נמחקים לי אני לא יודעת למה...) אז מי שמכיר אותי (לא כולם) יודע שאני ביסקסואלית. אבל אני מסוג הבי שהן אוחצ'ות כאלה נשיות.. יש לי כינוי אצל חלק מהחברים שלי-תלתלים. ונחשו למה.............................. כי יש לי תלתלים. תלתלים יפים כאלה חומים שעוברים לי טיפה את הכתפיים. יש לי עינים חומות גדולות ועגיל באף (בקרוב בטבור יאיייי) אני לא גבוהה ולא נמוכה וגם לא רזה כל כך... אבל ממש ממש לא שמנה. ממש לא, רק טיפל'ה בטן קטנה שאני מורידה בלי בעיות. יש לי הרבה חברות שאני מאוד מאוד אוהבת וגם די הרבה ידידים... רוצים שמות? אוקי.. אבל לא את כולם. יהיו שמות שאני לא יכולה להגיד אז אכתוב את האות הראשונה. השמות: שיר, טיטי, סבטה, שקד, סימה, טלי, הילה, סטפני, רן, האחיות שלי אופיר ושי-לי, ות' שהיא הבחרה הכי טובה שלי בעוללללם!!!! ועכשיו אין לי כוח לספר יותר כי אני הולכת לישון, אז בייי חמודים!!!
נכתב על ידי , 5/4/2008 19:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאני-באני =]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האני-באני =]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)