לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my terrible life


בלוג קודר, ועצוב על החיים המהממים שלי, ועל קצת מהמוזיקה שאני אוהבת. בבלוג אני אפרוק את כל מה שעבר עליי וגם קצת על החיים בכלל. אני אכתוב כמה דברים פילוסופים על החיים אז תיזהרו, זה מדבק.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

להגיד לא!!!


אולי הקטע הזה ישמע לכם מוזר אבל זה משהו דקרא לי באמת ואני רוצה שאנשים אחרים ילמדו מזה!!
התחלתי לדבר עם איזה אחד במסן הוא שלח תמונות ואני שלחתי לו... הבעייה הוא שהוא בן 22 ואני עוד לא בת 15...
הוא ביקש ממני לשלוח לו תמונה שרואים את החזייה ואני בטיפשותי שלחתי לו ולאט לאט הבקשות שלו עלו ללראות את החזה שלי אולי עם החזייה אבל לראות...
בסוף שלחתי לו תמונה!
עכשיו אני מצטערת על זה, אתם בטח תחשבו איזה טפישה הייתי אבל אין מה לעשות הסכמתי לא יכולתי להגיד לא...
יש לי בעייה בלהתמיד עם המילה הזאת אני אומרת לא ואני מייד מתחרטת ואני אומרת כן.
דיברתי איתו והוא אמר שהוא מחק אני מקווה שהוא אומר אמת אבל אני מרגישה כל כך רע עם עצמי עכשיו.
בחיים על תיכנעו ותתמידו עם המילה לא!

נכתב על ידי michaly13 , 23/6/2009 23:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  michaly13

בת: 29




471
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly13 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly13 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)