לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פוטו עזרים


הבלוג שעוזר לכם!!

Avatarכינוי:  ילדת הג'ירפות

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009

סגירה


אני מצטערת שאני סוגרת.

רק לפני 4 פוסטים פתחתי, וכבר אני סוגרת?

לפעמים אני אפילו לא מכירה את עצמי.

אבל דווקא בחופש פתאום אין לי זמן - קורס כזה, ישנה אצל חברה, הולכת לסרט...

ודי קשה לי לדחוק את זה לפינה - זה בכל זאת חופש.

חוץ מזה, התגובות שלכן ביאסו אותי.

כבר שכחתי איך זה להתחנן על כל תגובה מסכנה.

לא רוצים?

לא צריך!

אני לא מאמינה שאני אפתח את "פוטו עזרים" שוב, ואם כן, אז זה יהיה בעוד המון זמן.

אולי אפתח בלוג אישי\ סיפורים\בנות\עזרים אחר.

בכל מקרה, תודה לכל מי שתמך והגיב-

במיוחד ל- פשוט נטע המדהימה.

אני ממש ממש מצטערת על העיצוב שלך, באמת.

בפעם האחרונה (אולי?)

נכתב על ידי ילדת הג'ירפות , 19/7/2009 10:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספיישל סרטים לצפייה ישירה


שלום ^^

אני מקווה שהספקתם להיות מנויים, כי רק מנויים מקבלו את ההפתעות הכי שוות בישרא.

לילה מוטרף במוזיאון 2 , דמדומים ועוד ועוד.

באמת שווה לכם להיות מנויים.

ולפוסט שלנו:

 

לב של דיו:

user posted image

חלק א'

חלק ב'

סרט הרפתקאות.

סרט ראשון מתוך טרילוגיה.

 למו יש כוח להקים לתחייה דמויות מספרים.

לילה אחד הוא מקים את הרשעים מאחד הסיפורים, שחוטפים אותו לעולם פנטזיה בתקופת הביניים.

 

הנבואה:

לצפייה ישירה

דרמת מתח.

לפני 50 שנה ילדים בבית הספר מתבקשים לצייר איך לדעתם יראה העתיד ואירועים שיתרחשו בו.

 לאחר שהילדים מציירים את מחשבותיהם, הציורים נסגרים ונקברים ב"קפסולת זמן".

50 שנה מאוחר יותר, קבוצת ילדים פותחת את קפסולת הזמן וכל ילד מקבל ציור.

 בנו של טד (ניקולס קייג'), מקבל דף מלא במספרים.

הוא מנסה לנתח ולפענח את המספרים הרשומים, ומגיע למסקנה כי בדף מצוינים תאריכים של אסונות גדולים שקרו במהלך 50 השנים ומספר ההרוגים המדויק בכל אסון, כשהאסון הבא אמור להתרחש למחרת.

 מה יקרה כשיגמרו כל המספרים ברשימה?

 

הקישור לנבואה בעייתי קצת.

אם לא אצליח לתקן אוריד את הקישור\ ישאיר את מילים אלו.

 

נער החידות ממומביי:

לצפייה ישירה

דרמה זוכת 7 פרסי אוסקר.

ג'מאל מאליק (דב פאטל) הוא בסך הכל מגיש תה צעיר בחברת טלפונים ממומביי אשר הצליח להתקבל לשעשועון היוקרתי "מי רוצה להיות מיליונר".

אבל שלב אחר שלב ג'אמיל מצליח להפתיע את הקהל, המנחה ולעיתים גם את עצמו כאשר הוא מצליח לענות נכונה על כל השאלות.

 עבור רבים הדבר נראה חשוד.

 חשוד עד כדי כך שג'אמיל מובל לחדר חקירות בשביל להבין בדיוק איך הוא הצליח להערים על כולם..

האם זהו הגורל? תרמית? מזל? או שג'אמיל פשוט גאון?

 

למעלה -up:

לצפייה ישירה

מצוייר.

קארל פרדריקסן, זקן בן 78, בזבז את כל חייו בחלימה על גילוי ארצות.

 אך יום אחד, קארל מוצא עצמו בן 78 שכל חייו חלפו על פניו, עד שהוא מתחבר עם ילד בן 8 שמנמן והרפתקן ששמו ראסל.

 שני הניגודים חוברים יחדיו להרפתקאות שונות כשהם פוגשים בשטחי פרא, רשעים לא צפויים וכל היצורים המפחידים שחיים בג'ונגל.

 

יצאת נסיך:

לצפייה ישירה

קומדיה רומנטית.

פייג' היא תלמידה במכינה לבית לבית הספר לרפואה מתאהבת באדי נסיך דני המורד במוסכמות במוסכמות ובהוריו ועובר להתגורר בארה"ב.

שניהם מגיעים מעולמות שונים לגמרי, אבל האהבה והמשיכה גוברות על הכל באגדה מודרנית וסיפור אהבה מהסרטים.

 

מעודדות צמודות 4

קומדייה רומנטית וספורטיבית.

מנהיגת נבחרת מעודדות בשם קרסון בתיכון שבדרום קליפורניה,

 מביאה את הנבחרת לכל "תחרויות העידוד הלאומיות" החשובות נחושה בדעתה להוביל את נבחרתה,

ווסט היי שארקס, לניצחון.

אך נערה ניו יורקית בשם ברוק ונבחרתה איסט היי ג'טס, נחושים לנצח במידה שווה.

קרסון מתאהבת בבחור בשם פן מבלי לדעת שהוא מהקבוצה היריבה.

כשברוק מגלה זאת היא מעלה את ההימור ומאתגרת את קרסון בתחרות עידוד אחת על אחת -

"ריב מעודדות" מרהיב שבו שני הצדדים מושעים מהתחרות.

כאשר החלומות לקחת את הפרס הביתה מתנפצים,

המנהיגות של שתי הנבחרות מבינות שהן יצטרכו להשתמש בפעולות קיצוניות כדי להישאר במשחק.

לצפייה ישירה

 

טוב,

תצפו, תהנו ותגיבו!

נכתב על ידי ילדת הג'ירפות , 16/7/2009 14:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספיישל סרטים לצפייה ישירה


הפוסט הבא יהיה ספיישל סרטים לצפייה ישירה

יהיה שווה לחכות!

למנויות: תקבלו קישורים לסרטים החדשים ביותר -

לילה מוטרף במוזיאון, דימדומים ועוד.

שווה מאוד.

תגיבו לפוסט למטה!

אני מעט מאוכזבת ממספר התגובות.

אני משקיעה את הנשמה שלי ויש לי רק 4 תגובות כולל שלי?

זה די מעליב

מי שלא מוצא פה את מה שהוא מחפש תמיד יכול לבקש בתגובות.

השלמה לנטע:

אני ממש מתנצלת ששכחתי, אבל עם כל ההתחלה של הבלוג הכל קצת התבלבל לי.

ממש סליחה.

צבעים:

#146AA1  הצבע הכחול

#FFFFFF  הלבן

#9D9898  האפור (את יכולה להחליף אותו בלבן).

ולאייקון:

 
נסי שוב:

נכתב על ידי ילדת הג'ירפות , 12/7/2009 14:08  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,289
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדת הג'ירפות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדת הג'ירפות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)