לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועם הזמן.. הכל חולף



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  Noam.

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

זה לא, זאת לא אהבה.


זה לא שאני מתגעגעת אלייך,

אני רוצה להתגעגע אלייך.

זה לא שאני חושבת עלייך,

אני רוצה לחשוב עלייך.

זה לא שנזכרת בך,

אני רוצה להזכר בך.

זה לא שאני עצובה בגללך,

אני רוצה להיות עצובה בגללך.

זה לא שאני אוהבת אותך,

אני רוצה לאהוב אותך, אני רוצה להרגיש אותך, אני רוצה להיות איתך, אני רוצה אותך שלי,

עדיין.

 

אבל זאת, בהחלט לא אהבה!

נכתב על ידי , 31/8/2008 14:47  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ושוב,

הגעתי למצב הזה שאני שואלת את עצמי המון שאלות,

ולאף אחת מהן אין תשובה.

ושוב,

הגעתי למצב שאני מרגישה כאילו אני חייה במצב של סימן שאלה

כאילו אני בהמתנה - וזה משגע אותי.

 

אני לא מבינה מה הולך, מה עכשיו, מה הלאה, למה, כמה ואם בכלל.

אם אחרי שיחה זה ממשיך ככה, אני חותכת.

 

 

 

נכתב על ידי , 24/8/2008 20:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כבר לא


אני כבר לא אוהבת אותך!

אני יכולה להגיד בלב שלם ובטוח - אני כבר לא אוהבת אותך!

ואפילו מישהו אחר מתחיל לתפוס את המקום שלך.

 

אני איתו - ואני לא חושבת עלייך.

אנחנו מתנשקים - ואני לא נזכרת בנשיקות שלנו.

אנחנו מדברים - ואני לא נזכרת במילים, משפטים שלך.

אנחנו ישנים ביחד - ואפילו אתה לא קופץ לביקור לזכרון שלי.

 

אני חושבת שאני מתאהבת.

 

אחלה בחללללה

 


סתם תמונה מאילת שאהבתי.

נכתב על ידי , 20/8/2008 10:19  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,768
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל8) Noam אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 8) Noam ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)