לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האסקפיזם הפוסט- מודרני



Avatarכינוי:  Kookoorikoo

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אהבה מהסרטים


כשהייתי קטנה, נהגתי לצפות בטלנובלות ארגנטינאיות- אתם יודעים, קטנטנות, המורדים, פינת אור... תצחקו, תצחקו, אבל עד היום יש לי פינה רכה בלב בשבילן.

 

הבעיה בטלנובלות האלה, היא שהן מציירות תמונה מלאת שיאים והתרגשות של אהבה. אני לא אעמיד פנים שיש לי הרבה ניסיון בעניין אהבה ומערכות יחסים, אבל, ובכן, זה מתסכל. הרבה יותר מתסכל ממה שזה אמור להיות. זה גם מאכזב. ומבלבל. והכול בצורה כל כך יותר... מציאותית וחסרת דרמות, שזה, כפי שאמרתי, פשוט מאכזב.

 

הייתי רוצה למצוא את הבחור המושלם הזה, שאני יודעת שלא קיים, ולהיות מאוהבת כל כך שלא אצליח להפסיק לחשוב עליו ובלה בלה בלה... אבל זה לא ככה, והגבול בין ידידות לקשר רומנטי הוא כל כך דק שלפעמים אני לא בטוחה איפה אני עומדת. ולפעמים אני כל כך בטוחה שזה מייאש.

 

ובכל זאת, אין בי שום רצון לחתוך את הוורידים, לבכות על מר גורלי או למצוא בחור רנדומלי ולעשות איתו סקס מטורף רק כדי לגרום לו לקנא (טוב, אולי זה כן, אבל שיהיה). לאן נעלמו הדרמות?

 


 

אם אתם תוהים לאן נעלמתי, הייתי קצת... עסוקה ומסוגרת בעולם שלי בזמן האחרון. זה מה שכל השינויים המפחידים האלה עושים לך. אני חלודה לגמרי בעניין הכתיבה. אני באמת צריכה להפסיק להתעצל.

 

ובנושא אחר- גיליתי טבעת ממש נחמדה, בשם משהו טוב קורא פה. הרעיון הוא להמליץ על בלוג ששווה קריאה בסוף כל פוסט. ובכן, אני אנסה להתמיד בעניין.  

 

אז ההמלצה הראשונה שלי- סילי- גבר אמיתי. בלוג נהדר ומשעשע לגמרי, שלצערי לא ביקרתי בו זמן רב, כי... טוב, לא הייתי פה, אתם יודעים.

נכתב על ידי Kookoorikoo , 19/6/2008 00:10   בקטגוריות בלה בלה, הרהורים, אהבה ויחסים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והאירוניה מכה שנית (אני לא זוכרת מתי היא הכתה לראשונה, אבל בכל זאת)


 

אז כנראה שהגורל שמע כמה אני אומללה, והחליט לשפר את מצבי באנרגיות חיוביות (או שסתם התלוננתי יותר מידי, אבל הי, מה הסבירות של זה?) כי כמה דקות לאחר כתיבת הפוסט הקודם, הייתי צריכה לצאת לעבודה (חונכות של ילדה מהמושב) וממש לא רציתי לעשות את זה עם מצב הרוח העגום שנפל עלי.

 

אז יצאתי לדרכי, ממורמרת, כשפגשתי ילדה אחרת מהמושב, שאני מדריכה במסגרת שונה. היא קפצה עליי וחיבקה אותי, ואמא שלה אפילו רצתה לדעת אם אהיה במושב בחצי השנה הקרובה, כדי שאוכל לחנוך גם אותה. אומנם אני לא יכולה, אבל העובדה שהמליצו לה עליי הייתה אולי הדבר המעודד הראשון שקרה היום (וגם מאוד מחמיאה, כמובן).

 

יתרה מזאת, המפגש עם הילדה שאני חונכת היה מאוד מוצלח היום, ואני רוצה לציין שבהתחלה כיניתי אותה בשמות כמו הקרציה, הדבר המעצבן הזה שאני חייבת להיות בסביבתו, המפונקת, ועוד. כיום, לעומת זאת, אמרתי שהיא חמודה. והתכוונתי לזה! אמא שלה והיא נתנו לי מתנה לכבוד הרשיון- דבר שהן ממש לא חייבות לעשות... ובקיצור, חזרתי הבייתה בחיוך.

 

העבודה שלא רציתי ללכת אליה, עודדה אותי. החיים מצחיקים. 

נכתב על ידי Kookoorikoo , 4/6/2008 18:55   בקטגוריות בלה בלה, הזוי במקצת, אופטימי, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2,751
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKookoorikoo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kookoorikoo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)