לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של לילוש XD


להיות לילוש זה הכי לילוש D:

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 353734802 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

עמליה פרק אחרון!!


כן כן חברה..

כבר נמאס לי!!

אז הנה הפרק האחרון של עמליה...תהנו:

 

מהפרק הקודם- שמרית נתנה לדייוויד סטירונת..=] זוכרים אותם?? לאא...?!?!?!?!?

טוב לומשנה!!! XD

 

(עמליה:) "שמריתת..?? תירגעי...."

-"סליחה?? מי את שתגידי לי מה לעשות?? את בכלל רואה מישהו אחר חוץ מאת עצמך?!"

-"שמרית..."

-"ממההה!! מה 'שמרית'?!"

-"איכפת לך אם נצא שניה לבחוץ לדבר??" שאלתי את שמרית..

-"מה כבר יש לך להגיד לי?!"

-"בואי ותשמעי.."

דייוויד עוד היה בשוק..

אני ושמרית יצאנו לבחוץ ואז לא ידעתי מה להגיד לה...

"נו..?? אז מה רצית??"

-"תקשיבי, דבר ראשון- אני מצטערת!!, דבר שני- אני מתכוונת לספר לך עכשיו את כל האמת!!"

-"בטח בטח..."

-"תקשיבי, כשהיינו אצלך, והלכת להביא חטיפים ושתיה, אז דייויד אמר לי שהוא ממש מחבב אותי ורוצה להיות חבר שלי.." (טוב אולי הוא לא אמר את זה במילים האלה.. אבל הוא התכוון לזה!!)

-"אוקיי, נו.."

-"אז אמרתי לו שאני בתור חברה טובה שלך לא רוצה לעשות לך את זה..אז הוא אמר לי משהו כמו 'מה את דופקת חשבון לכולם?!' אז הסברתי לו שאני לא עושה לך את זה.., והיום כשבאתי אליו, הוא התחיל לנשק אותי.. ובדיוק את הגעת.."

-"והרסתי לכם את הכל נכון?!"

-"לא.. שמרית, אני לא רוצה שזה יישמע מתנשא, אבל זו אני שהרסתי לך.. ואני מצטערת על זה!!"

-"טוב.. בואי נחזור.."

חזרנו לבית של דייויד וכשהתכוונו להיכנס לחדר שלו היא ביקשה ממני שאני אצא ל-5 דקות כי היא רוצה לדבר איתו..

חיכיתי להם מאחורי הדלת, והקשבתי לכל מה שנאמר שם..

 

דייוויד- "תראי שמרית, אני לא יודע מה עמליה אמרה לך, אבל אני מתכוון להגיד לך את האמת.."

-"טוב.."

-"עמליה היא זאת שהתחילה איתי...וזה התחיל אתמול..כשהיינו אצלך.. אז כשהלכת להביא חטיפים היא התחילה איתי.."

פפחח.. אותה הגברת בשינוי אדרת

-"כן.. היא אמרה לי את זה.."

לא הבנתי למה שמרית אומרת את זה.. אבל אח"כ הבנתי, כמה היא גאון!! היא עושה לו תרגיל...:)

-"באמת?"

-"לא."

דייוויד היה מבולבל..ואז הוא אמר "מה היא אמרה לך?!?!?!?!?!"

אז נכנסתי לחדר שלו, ואמרתי לה "דייוויד, סיפרתי לה את האמת, ולדעתי גם אתה היית  צריך לעשות את זה!!"

שמרית ואני יצאנו עם התיקים שלנו מהחדר של דייויד, ואז מהבית שלו, והלכנו לישון אצלי.

 

אביעד פתח את הדלת.

אוחח כמה טמבלים ביום אחד?!

אמא הייתה באמבטיה.

אני ושמרית התקדמנו לחדר שלי.

שמרית: "אז זה אביעד?!"

-"אמ...כן..? למה??"

-"דיי הוא כזה חמוד!! וחתיך!! - חוץ מהעובדה שהוא הדוד של דייווייד............................"

-"הוא לא כזה חמוד.. אולי חתיך אבל אני ממש לא מסכימה עם החמוד.."

-"נוווו עמליה, מה יש לך נגדו?"

-"לא יודעת...מהיום הראשון שאמא שלי הביאה אותו הבייתה אני לא סובלת אותו..."

-"את צריכה ללמוד לאהוב אותו..."

-"איך??"

-"קודם כל תרצי.. אח"כ נדבר"

-"ומה אם אני לא רוצה?" שאלתי בעצבנות

-"אווווו זו כבר בעיה אחרת!!"

-"?!"

-"מחר בבוקר תעשי את הצעד הראשון, ותגידי לו בוקר טוב, ותחייכיי!!!!!"

-"טוב נראה מחר.."

שתינו היינו עייפות.. אז פשוט נרדמנו איך שאנחנו..

בבוקר אמא העירה אותי, ואמרה לי "עמי'לה, המורה שלך חולה," (סיבה טובה לא לקום) "איילת התקשרה להגיד.. אז אתן יכולות לישון כמה שאתן רוצות.. אני הולכת לעבודה, אביעד יישאר פה איתכם.." (נו, סיבה יותר טובה לא לקום) "גם אדווין נשאר, הוא לא מרגיש טוב.."

כשאמא יצאה מהחדר הערתי את שמרית ואמרתי לה שאנחנו היום נשארות כאן, ו"מבלות" יום שלם עם אביעד..

-"נו, מעולה!!"

-"מה 'מעולה'?!"

-"היום אני עושה לך קורס "לאהוב את אביעד"..סבבה?"

-"לא"

-"תתגברי"

אווחחחחחח אין לי כוח..

 

קמנו,  ציחצחנו שיניים והלכנו  לאביעד ואדווין למטבח..

"בוקר טוב!" שמרית אמרה

"בוקר טוב.." ניסיתי לחייך...

"בוקר טוב בנות" אביעד המעצבן אמר..

אדווין אכל ושתק..

"היום אנ יהולך להכין לבנות היפות ארוחת בוקר מפנקת וטעימה במיוחד!!"

"ומה איתי!!!!!" אדווין "התעורר"=..:)

"גם לך" אביעד ענה לו "בינתים בנות, לכו תהנו לכן, ומייד זה יהיה מוכן:)"

 

אני ושמרתי חזרנו לחדר שלי

"נו, כאב?"

"לא...דווקא בסדר.."

"יפה, את רואה.?  בזכותך הרווחנו ארוחת בוקרXD"

"חחח שמרית, כאילו את לא אוכלת אף פעם ארוחת בוקר!!!"

צחקנו..

 

אחרי רבע שעה בערך, אדווין בא וקרא לנו.. האוכל מוכן...

ממממממממ..........ריח של פנקייקים.....

"פנקייקים!!!" צעקה שמרית

"פנקייקים?!" (אני...)

"כן!!!! פנקייקים!!!" אדווין צעק..

"בנות, ו..אדווין, בואו לחדר משחקים, נאכל שם"

הלכנו לחדר משחקים, וביוק כשהתחלנו לאכול, הטלפון צילצל...

אני עניתי..

"הלו?"

"היי עמליה.. זה דייוויד..שמרית אצלך?"

לחשתי לשמרית שזה דייוויד...

"אמ.. לא.. למה?"

"אני צריך לדבר איתך...."

"אני אתקשר אליך עוד דקה.. בסדר?"

ניתקתי..

 

אני חייבת לדוד שלו הסבר!!

"מה קורה עם האחיין שלי?" אביעד שאל

"אנחנו לא נמצאות אצלו עכשיו כי הוא מסכסך בינינו..."

הסברנו לו את הכל, כל מה שקרה...

והוא אמר שאנחנו צודקות, ואין לו בעיה שאנחנו כועסות עליו, אבל הוא מבקש שנהיה ידידות שלו לפחות...

התקשרתי לדייוויד

"הלו?" הוא ענה

"היי דייויד.. זאת עמליה.. מה רצית?"

"רציתי להגיד לך שאני מצטער, ואני לא ידעתי מה את הולכת להגיד לה.. חשבתי ש..........תאשימי את עצמך..."

"דייוויד.. הסליחה הזאת צריכה להיות לשמרית, לא לי... אני ושמרית חברות, אבל הבעיה היא איתך.."

"עמליה, אני אגיד לה סליחה.. אבל נאי רק מבקש שנחזור להיות חברים..."

"דייוויד, אנחנו לא היינו חברים, אבל אין לי בעיה שנהיה ידידים.. בסדר?"

"טוב..."

ניתקנו את השיחה...

 

הגיע ערב, שמרית הייתה צריכה ללכת.. אביעד ואני לקחנו אותה לבית שלה..

כשהיינו בדרך חזרה הבייתה אמרתי לו "אביעד, שיחקת אותה!!"

אביעד חייך..

הגענו הבייתה, אמא כבר הייתה בבית.. 

התארגנתי למחר, לביתצ ספר...

אכלנו ארוחת ערב, והלכנו לישון..

 

למחרת בבית ספר, אני ושמרית הגענו ייחד, וראינו את דייוויד ואלינור בייחד.

כשעברנו ליידם שמענו את דייוויד אומר לאלינור וכינרת שהוא מזמין אותן למסיבת פיג'מות..

אני ושמרית צחקנו לעצמנו, אנחנו יודעות בדיוק מה יקרה איתם:)

 

לפני הסוף......

 

 

אמא שלי ואביעד- התחתנו ונולדה להם בת קטנה...:) (אגב, בחתונה הבאתי איתי ידיד- את גולן, ודייוויד קינא)

דייוויד- נפרד מאלינור, וגם מכנרת:) בדיוק כמו שקרה איתנו..

שמרית- חברה של דניאל, ודייוויד מקנא (כמה אופייני לו..:))

ואני- נהנית לי עם גולן, ועם התינוקת החדשה=]

 

 

-סוף!-

 

 

מקווה שאהבתם=]

 



אוקי, משו קטן להוסיף, עברנו סוףסוף, אחרי יותר משנה (לעזאזל!!) 750 כניסות. (הידיעה באה קצת באיחור:))

כן כן, אני מסכנה, אני אומללה, אבל יש אצלי ממש קצת קוראים, לכן אני מנסה לפרסם את הבלוג שלי בכמה בלוגים מעניינים.

אני מנסה לפרסם אותו יותר..

יש למישו הצעות? =]

 

 

אז שיהיה לכולם יומטוב!

 

ובבקשה- תגיבו 3>

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/5/2008 15:08  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הג'ינג'ים


חשבתם לעצמכם מה היה קורה אם העם הג'ינג'י לא היה קיים?!

ברור שהיה יותר טוב!!

ללירון כמובן=], אבל לי בעיקר.......

 

אני חושבת על זה שאריאל (המכונה-ג'ינג'י [מסננת]) לא היה קיים (כג'ינג'י, או-בכלל) היה חוסך לי הרבה אנרגיות!!

(וגם חוסך למקלדת של לירון התעללות מיותרת...) [והמבינה-תבין=]]

 

ואני לא מדברת רק על הג'ינג'ים, אני מדברת גם על הג'ינג'יות...

 

אני לא אוהבת יותר ג'ינג'ימיות (ג'ינג'ים וג'ינג'יות) כי:

1.המסננת מספר 1 בעולם ג'ינג'ית (זתומרת- אריאל ג'ינג'י)

2.הבוס הפלצן של אמא שלי ג'ינג'י, ותאמינו לי- הוא שחצן ברמה......

3.הבנות הג'ינג'יות יותר מידי יפות...(טוב נו..רובן..)

4.הג'ינג'ים עצבניים (אני אומרת לכם את זה מנסיון שקרה...ניסיון לא נחמד כ"כ...!!!)

 

ביינתים אין עוד סיבות שעולות לי לראש....אבל יש, יותר מידי....

(הסיבה העיקרית היא שאריאל ג'ינג'י...אבל לא ניכנס לזה עכשיו...)

 

 

 

אוף ואני חשבתי שאני מסודרת עם חתןXD

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

תלמדו- מסקנה לחיים:

הג'ינג'ים הם קקות...

1.הקקות הכי מסריחות

2.הקקות מספר 1

3.הקקות הכי קקות

4.ג'ינג'ים הם:

(חרא בלבן..למי שלא הבין מה כתוב..:))

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

הפוסט הזה מוקדש ללירון, שכ"כ שונאת את אריאל (הג'ינג'י)...XD

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

אריאל, למרות שאתה לא קורא פה, אני רוצה שתדע, שאתה זבל של בנאדםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

טוב, זהו להיום=]

 

 

תזכרו- העולם נראה טוב יותר ללא ג'ינג'ים!!!!!!

 

אריאלוש!! אוהבת אותך!!!

 

 

חח לירון..סתם בצחוק... שונאת אותוווווווXD

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

תהיו נחמדים ותגיבו?!

 

-LOVE YOU-

3>

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

עריכה: 16.5.08

היי=]

פשוט לא רציתי להקדיש את כל הפוסטים בבלוג לג'ינג'י המעפןוהמפגר שלי, אז אני אערוך כאן=]

יש שיר (לא נראה לי מוכר) של מירי מסיקה, שהוא ממש מתקשר לקשר שלי עם הג'ינג'י..

הינה:

אתה אף פעם
ביצוע: מירי מסיקה
מילים ולחן: איה כורם

אתה אף פעם לא תביט בי באותן עיניים
ולמבט שלי נוסף שמץ אכזבה
כי אם אתה עוזב ואם אני נשארת
זאת לא אותה האהבה

אני תמיד אשמור על כמה צעדים אחורה
אפילו אם תתן לי להיות קרובה
כי אם אתה שוכח ואני זוכרת
זאת לא אותה האהבה

ולא ישארו לי אליך רחמים
ויכאב לך הרבה אני מקווה
כי על מי אני בוכה
על מה אני עצובה
חבל על הדמעות שלי
זאת לא אותה האהבה


ואם באות דמעות אז הן באות בערב
ואחריהן אני תמיד נרדמת בשלווה
אחרי הכל אני תמיד אוהב אותך
אבל זאת לא אותה האהבה...
 
 

מקווה שאהבתם:)

(את מה שקשור אליי ולג'ינג'י הדגשתי בלבן:))

אני מאוד אוהבת את השיר הזה3>

שיר מדהים=]

 

ו...כרגיל.....תגיבו3>

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                        הייתה בפוסט הזה תמונה של אריאל (איכס..)..

                  אבל בשביל הקוראים החמודים שלי, (וגם, לצערי, בשבילו) מחקתי את התמונה.

                                                            פייר? צודקים:)

                                                               יומטוב:)

 

                                                         בבקשה להגיב(8

 

נכתב על ידי , 9/5/2008 23:00  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה חדשה=]


הפוסט הזה הוא בהשראה מהבלוג של לירון,ו- "בת 7 ככל הנראה לנצח" (סוריי אני לא יודעת איך קוראים לך..=]) ועוד כמה בלוגים=) מקווה שתהנו ממנו-

 

היי כולם!!

החלטתי שאני צריכה להיות יותר נחמדה לאחרים!

איך? אין לי מושג... אני לפחות מנסה:/

דברים טובים שאני עשיתי/עושה/אעשה:

1.התחלתי לאהוב את חברה של אבא שלי, והיא דווקא דיי נחמדה=]

2.אני מפסיקה לחפור על הצרות שלי ללירון=] (כל דבר אני אכתוב בבלוג פה:))

3.אני מחייכת יותר

4.אני מפרגנת (במקום לקנא...)

5.ויהיו עוד דברים=]

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

עוד מעט יהיה לי עיצוב חדשדש=]

אני אתחיל לעדכן את הרשימות, יהיו לי מפרידים, תמונה חדשה בהתחלה, וחתימה ועוד ועוד=]

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

צרות:/ (אוף הייתי חייבת!!)

1. עדיין לא קיבלתי תשובה מהאומנויות...:/

2. אם אני מתקבלת לאומנויות, ואמא שלי לא קונה אוטו- אני עוברת דירה:( (אבל אל תגידו מילה על זה, כי עדיין שומדבר לא בטוח, ואני אמרתי לאמא שלי שאני שותקתתת..))

3.אני שונאת את סבתא שלי (מהצד של אבא שלי)

4. אני מתחילה לא ממש לחבב את אבא שלי (אבל מצד שני אין עליווו!!)

5.אמא שלי לא רוצה להזמין את אבא שלי לבת מצווה שלי:/

6.אני אוהבת + שונאת= את ג'ינג'י (ויש לו עכשיו שם חדש- מסננת!! (אני אכתוב עליו טיפה בהמשך הפוסט=])

7.יש לי עכשיו פיפי ואני מתאפקתתתתתתתת:/

 

וזהו ביינתים=)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

על ג'ינג'י (מסננת)-

הוא ממש קקי של בנאדם!!

לפני 4 שנים הוא היה -ה-מחזר (להדגיש את ה-"ה") שלי, הוא לא היה גבר, ולא ביקש טלפון.

בגלל הבנאדם הביישן הזה לא היינו בקשר 3 שנים ומשו. (וכן, אני מאשימה אותו! למה אני לא ביקשתי טלפון?! כי אני התביישתי, ואני בת, ולדעתי גברים צריכים להתנהג כמו גברים ולעשות ת'צעד הראשון!!)

 

טוב,

הוא מסנן אותי

הוא מסנן אותי

הוא מסנן אותי

הוא מסנן אותי

הוא מזמין אותי לסרט

הוא מסנן אותי

הוא מסנן אותי

הוא מסנן אותי

הוא מסנן אותי

הוא מסנן אותי

זבללל!!!!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אאוווףףףףףף חשבתי עכשיו להשים תמונות שלי שיהיה "פוסט-תמונות" אבל חרראאאא התמונות גדולות מידיייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(כשאני אגיע לירושלים אני אקטין אותן בפוטושופ ואוסיף לקטע הבא (בלי נדר כמובבבןןןןן)))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

יום שני היומולדת שלי:/

אני לא מתרגשת, אחרי היומולדת הלועזי שהיה....?! פפחחח...

אני לפחות מקווה שמתי שאני אעשה ארוע לפחות לא יישכחו אותי:/

אוף אנשיפ יודעים לבאסססססס:(

ספרתי מהיום ה- 276 "עוד כמה ימים מגיעה הבת מצווה שלי?" וכ"כ חיכיתי ללועזי, לקבל מיליון טלפונים, ואח"כ בעברי לקבל עוד מיליון טלפוניםםם!!

בלועזי הצליחו לאכזב אותי מאוד (אם זו הייתה הכוונה)

וגם לא הייתה שומסיבת הפתעה בפסח (שזה היה התאריך הלועזי)

דודה שלי לא הכינה לפחות עוגה, או משו...(כמו תמיד שהיא מכינה לכל דבר..גם אם זה יומולדת לועזי או וואת אבר)

בת דודה שלי ודודה שלי (אחרות) היו -הראשונות- (הדגשה) שאמרו לי מזל טוב עוד לפני היומולדת, ונתנו לי מתנה אפילו, וזה מספיק לי (ולא איכפת לי שהן לא התקשרו ביומולדת שלי..כי הן היו הראשונות שבירכו והראשונות שנתנו מתנה, והרגשה טובה)

בקיצור,

יוצא לי גם חרא של יומולדת!!

למה?!

אוקיי- זה הלו"ז:

8:00-13:40-בצפר+שוק ישראלי

13:40-16:30- לא יודעת

16:30-18:30-חזרות לטקס

18:45 עד לא ידע- לא ידע!

בקיצור יוצא חרא (כמו גליה) (סוריי הייתי חייבת!)

ונגיד שייתקשרו אליי- אז או שאני לא אהיה בבית, או שאני לא אענה לנייד כי אני אהיה בחזרות..

אבל חברה, אתם יכולים להיות נחמדים ולהתקשר בין 2:00 לארבע וחצי! אין לי מה לעשות בשעות האלו!!(זה יוצא בתאריך ל' בניסן, ה-5 למאי)

תודה לכל הנחמדים D:

 אם תרצו טלפון- אני באייסי (רק -לבנות- שמדברות איתי ושכותבות לי בבלוג!!)

(אהה והאייסיקיו שלי ברשימה בצד ב"צרו איתי קשר" למטה!)

תנק'ססס!! =]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

טוב אז גם בהשראתה של לירצ' אני אשים בכל סוף פוסט תמונה שלי (שתתאים לגודל של הקובץץץ) ולירצ', אני מקווה שאת לא כועסת עליי שאני לוקחת ממך רעיונות....=]

 

 

 

 

 

אז עד לפעם הבאה,

ואני מצפה להמון תגובות!!

 

אני=]

 

עדכון 4.5, כ"ט בניסן, יום לפני היומולדת שלי:

התקבלתי לאומנויותתת!!!!!!!!!!!!!

יאייי מייייי=] 

 

עדכון 5.5, היום הולדת ה"מקסים" שלי...=/

יש לי יומולדת מסריח ומעצבן,

וסתם שתדעו, הבלוג שלי קיים כבר שנה, 4 חודשים ו23 ימים,

אחלה....?!

 

נכתב על ידי , 3/5/2008 00:30  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,112

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל»»{•°•לילוש•}~~$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על »»{•°•לילוש•}~~$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)