לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדברים שבלב




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2008


איך זה שהכל מתבלבל בין רגע?!

את הכרת אותו ר-ק לפני שבוע ואת כבר נדלקת עליו ?!והוא עלייך ,

ולך יש חבר,ולו יש חברה,מה נסגר איתי? !

=\

 .. .

אני מ ט ו מ טמת

למה לי לזרוווווווווק 5חודש עם מישהו שבאמת אוהב אותי,למישהו שנדלקק עלי [שגם נראה אגב טוב ..מאוד! ]

 -למה-

סיבה?

יש :??

אני מרגישה שאני מחזיקה את עצמי בכוח איתו . .

אז איך זה שאנחנו רבים הוא פוגע בי כמו שאף אחד לא מצליח ?איך זה? .  אז אני כן אוהבת אותו ..

איך זה שאני מוצאת את עצמי חורטת את השם שלו בכל מיני מקומות בגוף? .

=\ .  .

מ ' .. אני אוהבת אותך .

 

נכתב על ידי un4gettable L0ve , 12/9/2008 14:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  un4gettable L0ve

גיל: 35




160
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לun4gettable L0ve אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על un4gettable L0ve ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)