לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני תמיד ישאר ילדה, רק המשחקים שלי ישתנו




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

חעחעע


 

 

 יש לי מצב רוח לענות על שאלון שגנבתי מאיזה בלוג.

היום היה לי מבחן באזרחות, וכבר לקראת הסוף, רומן החזיר לי עט שהוא ביקש למבחן..

אז קיצר הוא זרק לי, אני תפשתי אותו איכשהו לא מוצלח שהוא נכנס לי בקטנה בכף היד =\

אז אני כזה ממשיכה לכתוב ולא שמתי לב שכואב לי עד ש..... ממ.... שמתי לב שכואב לי! חח

אז אני כזה בקטנה מיישרת את כף היד ומסתכלת...

ואז אי מסתכלת על המורה וקולטת שהיא מסתכלת עלי במבט חשדני חח

לא נורא =\

 

ו..... קבלו תמונה:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

ו... עוד אחת:



חחחח

ו..............

 




השאלון:

 

מהו שמך המלא? דיאנה
תאריך לידה:10.5.90 מזל שור  שולטטטטטט

מקום מגורים: כרמיאל
כמה אחים/אחיות? אח חורג שלא ראיתי אותו 46573465 שנה 
גר עם ההורים/לבד/עם שותף? יאה יאפ!
צבע עיניים: ירוק  ^^
צבע שיער: שטני משהו...
גובה: מטר ומשהו? חח 67 אולי

מוסיקה
אתה מנגן על משהו? אם כן אז מה? על הסבלנות של ההורים שלי...  
על מה היית רוצה לנגן? גיטרה זה יכול להיות שקסי!
אחד האמנים המוסיקלים הכי כישרוניים לדעתך? הסולנית מ LACUNA COIL


יש לך קעקועים? אם כן, כמה ושל מה? נופ :(
יש לך פירסינג? אם כן, כמה ואיפה? אוזניים לא נחשב נכון?

התנסת בעבר בסמים? איזה? לא לסמים ואלימות בבית ספרינו
באיזה גיל לדעתך הפסקת להיות "ילד טוב ירושלים"? לא יודעת.. נראה לי אני עדיין כזאת  
ניסית להתאבד פעם? ואם נגיד שהייתי מנסה, מה הסיכוי שלא הייתי מצליחה?????

אתה מעשן? אם כן כמה בערך ביום? ממ 3- 4 ביום
העדפה מינית: גברים !
כרגע, אתה מעדיף מערכת יחסים יציבה או משהו יותר סתמי? יציבה 
האם יש לך בן/בת זוג עכשיו? לאב יו מאמי   :))

איזה מגמה את/ה בביה"ס? כימיה וביולוגיה
מה החלום הכי קיצוני שלך לקריירה? אסטרונאוטית
ואם תצטרך להתפשר לקריירה יותר ריאלית? טייסת
איזה תפקיד לא היית עושה בחיים? לא טייסת

מה מתנגן עכשיו? תאמת שכלום...
עם כמה אנשים דיברת/מדבר בזמן הזה שאתה מחבר את השאלון הזה? אף אחד...

איזה עוד ישומי מחשב פתוחים? אייסי -לשם שינוי!
ישנת טוב אתמול? אוי! ישנתי בן זונה! 5 שעות שלמות!
תישן טוב הלילה? או יהההה

מיטת יחיד, וחצי, זוגית או קומותיים? וחצי- נראה לי..
תכונה אצל בני אדם שמרגיזה אותכם יותר מכל דבר: דו פרצופיות
התקווה הכי גדולה בחיים שלכם: להיות מאושרת ועשירה

 

איפה הייתם רוצים לגור עכשיו? אוסטרליה


מתי בפעם האחרונה..
יצאת מהבית? היום בבוקר לצערי למקום נורא! 
אכלת? היום.. כל היום

התנשקת? אתמול
התאהבת? לפני שבע חודשים
נשבר לך הלב? לפני פחות משנה :((
צחקת? לפני דקה בערך

בכית? טפו טפו לפני הרבה זמן
אמרת למישהו שאתה אוהב אותו? לפני חמש דקות בערך..
מישהו אמר לך שהוא אוהב אותך? גם לפני חמש דקות :)
חיבקת מישהו/י? אתמול
עישנת? בבוקר... ואם לדייק ב 9 ורבע
שתית משקה אלכוהולי? יום שישי

השתכרת? ביום שישי בקטנה 
היית במועדון? ~נמנעת~
לבשת חצאית? ביומולדת של אלכס ואלונה בחודש שעבר 
קנית בגד? בתחילת הקיץ... לפני הווליום כנרת 
אמרת למישהו/י "אני אוהב/ת אותך" ובאמת התכוונת? למה שאני יגיד את זה אם אנלא מתכוונת לזה?
הקדישו לך שיר? אוי =\
שיפרו לך את המצברוח? פלורין היום בבוקר :)))))


מי הבן האדם האחרון ש..
ראית? אמא... לפני בערך דקה וחצי חח
חשבת עליו? פלורין- כי עניתי על השאלה למעלה
התקשרת אליו? אלונה
התקשר אלייך?  אלכס
פגע בך? ~נמנעת~


היום:
באיזו שעה התעוררת? רבע לשש
מה/מי העיר אותך? שעון מעורר
מה היה הדבר הראשון שאמרת? "אוף !!" 
מה היה הדבר הראשון ששמעת? את אבא שלי אומר "למה את עדיין לא ישנה בשעה כזאת?"
מה היה השיר הראשון ששמעת? חחחח אוי זה כזה מתאים! השיר הראשון זה של פינק פלואיד

We don't need no education
..Hey! Teachers! Leave them kids alone!

מה אכלת? גריענים.
איזו מחשבה הכי העסיקה אותך? אם ללכת לישון עכשיו או להיות עוד כמה זמן במחשב 

מיקום כרגע: החדר שלי
להקה אהובה: כרגע lacuna coil
איזה כיתה את: י'ב
הבנאדם הכי יפה שראית: אלכס שלי הכי יפה העולם!
הדבר הכי מטורף שאמרת למישהו: אוי חחחח לא משנה ...

את חושבת שאת יפה? לפעמים
את חושבת שאת צבועה? לא יודעת.
את חושבת שאת קנאית? כן
את חושבת שאת קרצייה? כן חח
את חושבת שאת עקשנית? כן ובעיק על דברים מפגרים
את אוהבת את עצמך? לא
בזבזנית או חסכנית? חסכנית מאוד

איפה היית רוצה לגור בארץ? כרמיאל לנצח! עד כמה שזה הזוי... אני אוהבת תעיר ושוב... עד כמה שזה הזוי..  
יש לך פלאפון? ולכם?
למי אתה מתקשר הכי הרבה? אמא

איזה צלצול יש לך? שיר ממש ישן שלא זוכרת עכשיו איך קארים לו
איזה רקע יש לך בשולחן עבודה? אוח אני כזאת מושפעת חח lacuna coil  חחח
ושומר מסך? אין

מה השיר ש...
מזכיר לך בן זוג לשעבר: step up- darin
מזכיר לך פרידה אחרונה(כלשהי): לא מזכיר
מזכיר לך את הילדות: חחח יש \הייתה זמרת אחת בשם נטלי והיה לי שיר מפורסם ברוסית שבערך כל המדינה הייתה מקשיבה לו 

ветер с моря дул

ветер с моря дул
 нагонял беду    

  нагонял беду    

и сказал ты мне   

и сказал ты мне       

больше не приду

 больше не приду                    
גורם לך לבכות: my heart will go on

גורם לך לצחוק : "חצי -חצי" חחח
גורם לך לרצות לרקוד: in the end - kat de luna
מזכיר לך את האדם שאתה רוצה: אין שיר כזה ! מה תעשו ? הא?


שהיית רוצה לכתוב אותו: שיר שיצליח ויהפוף אותי למיליונרית?
שאתה רוצה שיושמע בחתונה שלך: מממ השיר שלי ושל בן הזוג שלי
שאתה רוצה שיושמע בלוויה שלך: "חלה חלה" (מי שמבין מבין)
שמסכם את שנות הנעורים שלך: אנלא כזאת זקנה ... חחח "שנות הנעורים"

אה! כשאמא שלי אמרה לי לא לשתות הרבה! מאותו רגע הנעורים שלי נגמרו! חח
ששנאת בעבר ועכשיו אתה אוהב: חומוס!!

שאתה אוהב להתעורר לצליליו: לצליל של  השקט
שאתה אוהב ולא היית מכיר אלמלא חבר: אוי מלא אנשים
שמזכיר לך את ההתאהבות הראשונה: linkin park- in the end אוחח כיתה ו'
שאתה אוהב ומתוך סרט שאתה אוהב:צ'אנינג טאטום מסטפ אפ  גרר

האם אי פעם אהבתם מישהו שלא אהב אתכם? כה
אם כן, כמה זמן?  חחח כל יסודי
ניסיתם להתחיל איתו?  אאא איזה.....
הייתם איתו בקשר רומנטי כלשהו? חחח
התנשקתם איתו? חעחעחעח
האם עכשיו יש לכם אהבה כלפי מישהו שאינו מחזיר לכם אהבה? לא.
מה האכזבה הכי גדולה שנגרמה לכם מאדם שאהבתם? מאמא שלי שהפסיקה לבטוח בי בכל מיני דברים
מהי הסיבה הכי טיפשית שבגללה לא קיימתם קשר רומנטי עם אדם שרציתם? חוסר ביטחון שלי
אם הייתם מגלים אחרי כמה זמן כשכבר הפסקתם לאהוב מישהו שהוא גם אהב אתכם והכל היה פיספוס אחד גדול, איך הייתם מגיבים? חחח כלום! מה שהיה היה לא? 

 האם הייתם רוצים שמישהו שאוהב אתכם פשוט יבוא וינשק אתכם?  ואתם לא  ^ ^


אקסים:
כמה אקסים יש לכם? אחד

האם אי פעם הייתה לכם פרידה קשה במיוחד? לא ....
מאמינים שאקסים יכולים להיות ידידים? תלוי בהרבה דברים אבל תכלס לא ממש ...
האם הייתם רוצים לשבת עם אחד מהם לשיחה כדי לסדר עניינים שעוד לא סגורים? נופ!

האם אי פעם ניסיתם לחזור לאקס? נופ
יש אקס שהייתם רוצים לחזור אליו?לא

 

 

אוי פאק שאלון אריךךךךך! אבל אהבתי....!

אז אנשים שיהיה לכם שבוע מצויין!

 




נכתב על ידי ***NightGirl*** , 14/12/2008 18:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ***NightGirl***

בת: 34

ICQ: 315829223  




4,583

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל***NightGirl*** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ***NightGirl*** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)