לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל בא מאהבה:]


"כי קשה לומר את זה כשאתה מאוהב..."

Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

שלום רב


 

שלום.

מנהלת הבלוג ביקשה למסור שתאלצו לחכות זמן מה משום שהיא רוצה לעשות פוסט גדול -שלה.

וזהו לא פשוט! היא צריכה להתעסק עם הרבה עניינים לשם כך.

בברכה...

אך יש למה לחכות;)

 

טנ'קס

-3>-

 

 

 

*תמיד אפשר לרדת לפוסט הקודם ולאחל לי מזל טובD;

..כי אני בת 14 ויום:)

נכתב על ידי , 11/6/2008 00:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום יומולדת!!!!1...לי!


 

 

היושים:)

שוב=]

היום איי הב יומולדת!!!!!!!..D:

 

ייאי מיD:

החברות לא ממש יכלו לקנות לי בלונים אז הם יעשולי כנראה מחרתיים...אבל קורלילה ועמיתה המדהימות עשו לי מסיבת הפתעה קטנה...אני וקורללה הלכנו לשיון אצל עמיתה והחמודות האלה העירו אותי ב-5 בבוקר ואמרו לי שיש זריחה ושאני יבוא מהר!XD ואז הם עשו לי הפתעה ותלו מלא שלטים ובלונים ועוגה קטנה ונר!הם כאלה מקסימות=]

תודה3> 

הייתי מתוך שינה אז לא ממש הפנמתי אבל עכשיו אני מפנימה וןאני רוצה לומר לכן תודה ענקיתD;

חח...

ותודה על כל התגובות בפוסט הקודם;)  ו..אהה ואני כותבת לכם עכשיו מהלפטופ החדש והמושלם שליD:  כן כן!..

אז אתמול הלכתי עם אימוש לקניון...והיא קנתה לי את כל הטוב שבעולם:)

והיום גמכן הביאו אותי לאיזה יער ורב המשפחה הייתה שם גם מן הפתעה כזאת;) והיה נחמד..

 

ו..תודה לכולם3>

אהה ותצ'משעו לפי היהדות בגלל משוו עם הגיאומטריה ועם חג השבועות משוו  גיליתי שיש לי יומולדת שבוע!D: איזה ענק!..יאיי מי=] לא יודעת איך אבל זה שווה:)

 

וזהו כרגע;)

תגובות..ואם באלכם גם ברכהD;

יאללה אוהבת33>

צ'אווס

-3>-

 

   

       

נכתב על ידי , 9/6/2008 17:05  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד 4 ימים יומולדתD:ועוד 8 ימי לימוד!..ו..קיץ!!!..


   

       

                  imzmtz2nrxwl.jpg  t22qznmyzyih.jpg    y4jmnmmyczwz.jpg

 

היושים:)

היום היה לנו המבחן האחרון!!!!!...יאאאאXD בספרות דווקא היה קל הייתי בטוחה שיהיה יותר קשה..

ונשארו עוד 8 ימי לימוד סה"כ!!!! אני לא מאמינהD: ואני עוד יותר לא מאמינה שאני יהיה בכיתה ט'!!....זה פשוט...מוזר?!...כאילו..שיאוו:))

יש יום בריכה עוד מעט...שכל החטיבה באה לבריכה!....ויהיה שווה!!!!!!....D;

נממ...עוד 4 ימים יומולדת:) אל תאמרו לי מזל טוב לפני הזמן!..זה מביא מזל רע..[בטח דווקא תאמרו ליXD ...לא אבל אל תאמרו;) ] סבא קנה לי לפטופD: נה נה נה נה..נההההה:)))) חיחי...וסוף סוף לא יהיו לי בעיות עם המחשב ואני יוכל לעשות מה'שבאלי:] היום היה סבבה....יכל להיות יותר טוב...אבל הוא עדיין טוב כי המבחן בספרות היה אחד הקלים!....וקיבלתי 97 בעבודה בתנ"ך....יאיי מיי:]    

עונת הקיץ מתקרבתD:  = ים בריכה בגד ים ועוד ים:]

וזהו...קצר וקולע:)

-3>-

 

נכתב על ידי , 4/6/2008 14:41  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)