לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלך-הביקורת שלי


תתכוננו לביקורת קשה, ללא פשרות שמראה, שלעולם אין בלוג מושלם-אפילו לא שלי

Avatarכינוי:  הבלוג שלך-הביקורת שלי

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

עצומה שהכנתי+שאלה אחרונה בעיוותים.


שלומות אנשנושים.

אני באמת מצטערת לכל מי שמחכה, אולי במהלך היום אעלה את כל שאר הביקורות. לגבי הבקשה של +snoopit+ אני תיקנתי לך את הלינקוק. וזה היה חד פעמי אז לא לבקש כולם. הכנתי לינקוק קטן לעצמי.אני לא מחריכה לשים אותו ולפרסם אותי לכל מי שעשיתי לו ביקורת. אבל בבקשה תעזרו לי ותפרסמו. כל מי שלא מוכן לו. תאזרו סבלנות אני מבטיחה שזה יהיה מוכן לכם. אני מכינה את הביקורות הכי טובות שאני יכולה. ומנסה להספיק לעשות לכולם ותדעו שזה לוקח זמן.

                         שיראל                                                  


נתחיל עם השאלה האחרונה בעיוותים:

נשאר רק שאלה 6.

מס' שאלה:6

כינוי:

מס' בלוג:

מקום בו הם נמצאים בתמונה:

 

לינקוקים:                                                                                       קצת שיניתי ת'כינוי, סליחה


הקמתי עצומה. למרות שהישרדות לא תיגמר בגללה..הכנתי אותה. כדי לראות כמה שונאים את הישרדות:



הלינקוק שלי, למי שרוצה:

נכתב על ידי הבלוג שלך-הביקורת שלי , 25/4/2008 11:02  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2 ביקורות, עצומה ותחרות עיוותים.


טוב נתחיל קודם כל עם התחרות עיוותים, אני רוצה שהיא תסתיים כבר:

אז..שימו לב..לכל מי שרואה דני הוליווד:

#עליכם לענות על שאלה 1 בלבד, תגובה שכוללת  יותר מתשובה 1 תמחק!

#עונים? אך ורק ככה:

מס' שאלה:

כינוי:

מס' בלוג:

שם האיש [בסידרה]\מקום:

וכל זה חובה!

 

הנה החידה: טהטהטהטהטטהטהט: מה שמסומן ב-X פתור:

    

 
 נשאר רק את שאלה 6 ושאלה 1...מהר מהר לפני שייגמר!

עריכה:

הלינקוקים של הזוכים:

 

 

כל מי שרוצה שילדים יחיו בארץ הזאת יחתמו על העצומה, אני צודקת?, וזאת הפעם האחרונה שאני מפרסמת את העצומה הזאת היא בכל פוסט אצלי מהראשון.

זה עצוב כמה שהורים יכולים להיות רעים

ועכשיו לביקורת של  breaking down

שם בלוג:

בסדר גמור, נחמד XP

משפט פתיחה:

אין, אני הייתי חושבת על משפט פתיחה.

אבל מומלץ לשים.

כינוי:

סבבי XO

תפעול הבלוג:

מעדכנת הרבה בחודש-

מצויין!

עיצוב הבלוג:

רקע יפה, אבל עיצוב

אין לך יש לך רק תמונה

ריקה. אם בא לך אני יכולה להמליץ על מס'

בלוגי עיצוב, אם בא לך כתבי לי את

האימייל שלך ואני אשלח לך.

פוסטים:

מעניינים, וגם אם לא.

זה החיים שלך ואני לא אחליט

לך עליהם.

תגובות:

יש לך תגובות רבות לרוב.

לעיתים רחוקות כמעט ואין.

מס' כניסות:

טוב יחסית לבלוג שנפתח

לפני חודשיים.

רשימות:

טובות, ארוכות ומלמדות עלייך המון.

התאמת צבעים:

רשימות וכותרת-שקוף.

זה טוב.

פוסטים-לבן

זה סבבי. :)

ציון כללי:

91 מתוך 100

ועכשיו לביקורת של   •°• Miss kitty •°• שם בלוג:

נחמד, חמוד מתאים XO

משפט פתיחה:

אין, הייתי ממליצה על משפט מושך.

כינוי:

מתאים לבלוג אז זה

סבבי

תפעול הבלוג:

מעדכנת לרוב בחודש, זה טוב.

עיצוב הבלוג:

עיצוב יפה ותואם.

פוסטים:

לרוב את עושה פוסטים

קצרים :\

אך קולעים ומעניינים :)

תגובות:

מגיבים לך לרוב מעט מאוד.

וזה חבל :\

מס' כניסות:

אי אפשר לראות, את

לא מאפשרת לגולשים לראות.

רשימות:

קצרות, ומספקות עלייך מידע

מועט. כותרות, מעוצבות מעולה.

התאמת צבעים:

יש בהחלט.

ציון כולל:

98 מתוך 100

נכתב על ידי הבלוג שלך-הביקורת שלי , 23/4/2008 17:55  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחרות עיוותים-ביקורת ל-shany:3-עצומה, חובה לחתום!


אז..שימו לב..לכל מי שרואה דני הוליווד:

#עליכם לענות על שאלה 1 בלבד, תגובה שכוללת  יותר מתשובה 1 תמחק!

#עונים? אך ורק ככה:

מס' שאלה:

כינוי:

מס' בלוג:

שם האיש [בסידרה]\מקום:

וכל זה חובה!

 

הנה החידה: טהטהטהטהטטהטהט: מה שמסומן ב-X פתור:

  

 

עריכה:

הלינקוקים של הזוכים:

 


 

כל מי שרוצה שילדים יחיו בארץ הזאת יחתמו על העצומה, אני צודקת?

זה עצוב כמה שהורים יכולים להיות רעים

לביקורת של shany:3

שם בלוג:

שם נחמד, "אהבה מתוקה" אהבתי XD

משפט פתיחה:

משפט הפתיחה יותר מידי

שופט לדעתי אם יש

כאלה שאוהבים ט"ה

ורוצים לקרוא בבלוג שלך?

טוב לגבי הנאצה-זה נכון,

אבל עצה שלי, לשנות!

כינוי:

שני זה השם שלך נכון?

אז זה סבבה לגמרי,

זה גם ממש טוב שהכינוי

יהיה השם שלך ;)

תפעול הבלוג:

מעדכנת הרבה בחודש-

מצויין!

עיצוב הבלוג:

עיצוב מדהים, ותמונת

לוגו באמת מתאימה

לשם הבלוג. וכמובן,

הרקע מדהים

פוסטים:

פוסטים, אוכים ומעניינים. הכותרות

לפעמים לא קשורות, או לא מושכות

אבל זה רק לפעמים.

תגובות:

לפעמים יש לך מעט מאוד תגובות

אבל לרוב יש לך

10+ שזה מעולה.

מס' כניסות:

עברת את 1,000

זה מספיק כדי לומר מושלם.

רשימות:

מעניינות ומספקות בהחלט כדי

ללמוד עלייך מעט.

התאמת צבעים:

מעולה, צבעים

מתאימים ויש סוג כלשהוא

של 'הסוואה'

ציון כולל:

95 מתוך 100

מעולה!

נכתב על ידי הבלוג שלך-הביקורת שלי , 23/4/2008 12:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

233
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג שלך-הביקורת שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג שלך-הביקורת שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)