לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

3> הסיפור שלי 3>




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

פרק 1


 

הגיע הבוקר היא פקחה את עינייה וידעה שהיום "הגדול" הגיע היום שבו היא יוצאת מהפנימייה המון ילדים היו רוצים להחליפה לצאת משמה זה כמו להרוויח את החיים בחזרה אבל היא רק פחדה פחדה ללכת למשפחה הבאה להיקשר אליהם ואז שוב לחזור אל הפנימייה עם פנים נפולות אל הרצפה .

 

היא הייתה ילדה רגילה לא ממש מיוחדת טיפה נמוכה ,שיער ארוך עם פוני בובה עיניים בצבע חום-דבש לא מובנות

 גוף טיפה חטוב היא לא הייתה שמנה ולא רזה אלא בין לבין.

 

היא פחדה לקום מהמיטה אך ידעה שבעוד כמה דקות אהובה מנהלת הפנימייה תבוא ותקרא לה לכן היא קמה והחלה להתלבש במעט השקעה הרי רושם ראשוני הוא הרושם הכי חשוב כשרואים בן אדם חדש בפעם הראשונה.

 

היא לבשה גי'נס ארוך וצמוד מעט משופשף היא נעלה נעלי בובה שחורות

ולבשה גופייה בצבע חום שהבליטה את עינייה.

היא התאפרה כרגיל מעט עיפרון שחור המון מסקרה כמו שהיא אוהבת ושפתון אדום.

 

לאחר שסיימה להתארגן היא הלכה לבדוק שלא שכחה כלום בחדרה היא לקחה את שני התיקים הקטנים שלה נפרדה מחדרה וקיוותה בליבה שלא תחזור לפנימייה הזו לעולם היא הלכה לכיוון חדר המנהלת שמה היא כבר ישבה וחיכתה לה.

 

בוקר טוב 

שירי אני רואה שהקדמת הבוקר היא חייכה ואמרה לה.

כן מתי אנחנו יוצאות?שירי שאלה.

כבר חמודה אני רק צריכה לארגן את הטפסים ומיד נצא את יכולה כבר לצאת אל כיוון המונית

אהובה המנהלת אמרה בחיוך.

אוקיי אז אני בחוץ שירי השיבה ושמחה בליבה שזהו היא יוצאת מכאן היא חששה ובדרך במונית החלה לחשוב לאיזו משפחה היא הולכת להגיע הפעם .

 

אהובה המנהלת בדרך כלל לא הייתה תמיד מספרת לילדים לאיזו משפחה לוקחים אותם

אך הפעם היא רמזה לשירי כמה רמזים. אז.. המשפחה שאת הולכת להיות בה היא לא כל כך רגילה היא אמרה לשירי

שירי שלא הבינה כל כך את אהובה שאלה

 מה זאת אומרת לא רגילה?

את כבר תביני עוד מעט תביני הכל המנהלת אמרה ושתקה.

הן הגיעו לתל אביב לאחר נסיעה של כמה שעות

המנהלת ירדה יחד עם שירי מהמונית הן נכנסו לבניין ועלו יחדיו במעלית לקומה ה-3 לדירה מס 6

המנהלת צלצלה בפעמון וחיכתה שיפתחו לה

 

שירי שעמדה לצידה הייתה כל כך מפוחדת ולא ידעה מה מצפה לה

פתאום הדלת נפתחה שני גברים שנראים בגיל ה-20 ומשו לחייהם פתחו את הדלת

שירי חשבה שזו סוג של טעות אולי הן טעו בדירה הרי למה ששני גברים בגילם ירצו לאמץ ילדה בת 16?

 

שלום אמרו שניהם יחד

שלום המנהלת אהובה השיבה להם בחיוך

אתם אושרי ובן?שאלה המנהלת

 

כן שניהם השיבו יחדיו תיכנסו הם אמרו ונתנו לשירי ולאהובה להיכנס

 

שירי ואהובה התיישבו יחדיו עם אושרי ובן בסלון

שירי לא כל כך הבינה מה קורה שם היא לבינתיים בחנה את הגברים הם היו נראים מאוד נחמדים ומאוד יפים

 אחד מהם אפילו הסתכל עלייה לא כמו מישהו שהולך לאמץ אותה אבל היא פשוט הרכינה את ראשה אל הרצפה

וחיכתה שהרגע המביך הזה פשוט יעבור .

 

המנהלת אהובה נתנה להם לחתום על כמה וכמה טפסים וכשסיימה היא פנתה אל שירי

 

המנהלת אהובה:אני יודעת שתסתדרי את ילדה טובה ולכל מקרה יש לך את מספר הטלפון שלי

תתקשרי מתי שתרצי אני אתגעגע אלייך אמרה וחיבקה את שירי .

 

שירי:גם אני אתגעגע אלייך תודה על הכל.

 

המנהלת אהובה :אין בעד מה להתראות אמרה ויצאה מין הבית.

 

 

שירי המשיכה להסתכל אל הרצפה ואז היא קלטה שאפילו הם לא הציגו את עצמם

והיא עוד לא הציגה את עצמה

היא הסתכלה עליהם והם עלייה חזרה עד שהגבר שהסתכל עליה מקודם מוזר אמר

 

נעים מאוד אני אושרי ולחץ אתה ידה

 

שירי:נעים מאוד אמרה ולחצה את ידו חזרה

 

אושרי:וזה בן

 

בן התקרב ולחץ את ידו עימה ואמר נעים מאוד

 

שירי:נעים מאוד .

 

המצב היה מאוד מבלבל היא לא הבינה למה שני גברים שנראים כך מאמצים ילדה בת 16 כלומר אין להם חיים?

הם לא צריכים כרגע למצוא אישה להתחתן ולהביא ילדים משל עצמם?

היא התחילה לחשוב כבר שהם הומואים ושקעה במחשבותייה בזמן הזה אושרי היה עסוק בלחשוב עד כמה היא יפה

ואז אושרי אזר אומץ לומר משהו.

 

אושרי:אז כפי שאת רואה פה את הולכת לגור וזה ביתך החדש בואי נראה לך את הבית הוא אמר

 והושיט לה את ידו שירי הושיטה את ידה בחזרה והוא הקים אותה מין הספה הם החלו להראות לה את הבית שלהם טוב שמעכשיו יהיה גם שלה .

 

הם הראו לה ראשית את המטבח המקלחת ואז את החדרים

החדר הראשון היה של בן היא הציצה לתוכו וראתה מיטה זוגית חדר יפה מאורגן ומסודר ליד החדר של בן

 היה החדר של אושרי שהיה מאוד גדול היא נכנסה לתוכו והם שניהם אחריה

 

וואו היא הוציאה מפיה

מה וואו?אושרי שאל

החדר ממש גדול היא השיבה

 

ובאמת היה כך החדר באמת היה גדול היה לו שמה מיטה זוגית הגיטרות שלו מחשב ומדף דיסקים של הלהקות הכי אהובות עליו.

 

אז אממ איפה החדר שלי ?שירי שאלה

בואי אושרי ובן אמרו יחד הם יצאו שלושתם מחדרו של אושרי והלכו חדר ליד חדרו של אושרי

הייתה לה שמה מיטה זוגית גם הם צבעו את החדר בורוד כי ידעו שהולכת להגיע אליהם נערה

 

הוא ממש יפה תודה רבה שירי אמרה

בבקשה אושרי ובן השיבו יחדיו

אלה כל הדברים שלך?,אושרי שאל אותה כשהבחין רק בשני תיקים לא כל כך גדולים

כן שירי השיבה בפנימייה שמה אין לך כל כך הרבה רכוש וגם אם יש לך אז או שגונבים או שלוקחים לך

 

אה, אוקיי אושרי השיב

את רעבה אולי?בן שאל

כן קצת טוב קצת הרבה היא השיבה וצחקה והם מיד אחרייה

אוקיי בואי למטבח נעשה ארוחת ערב

 

הם הלכו לכיוון המטבח בן ואושרי מיד החלו בהכנות לאחר ההכנות הם התיישבו והתחילו לאכול.

 

אז ספרי לנו על עצמך שירי, אושרי אמר והמשיך לבחון אותה כמו שעשה בצהריים כשהיא רק הגיעה

 

מה יש לספר?

 

שירי שאלה ולא הבינה למה הוא בוחן אותה ככה אך היא המשיכה בדברייה

 

 אוקיי אממ אני אוהבת לשיר ולרקוד וזהו בערך לפניכם הייתי אצל עוד  שתי משפחות שהחזירו אותי לפנימייה זו לא הייתה חוויה כל כך נעימה אבל העיקר שזה עבר.

 

אממ אני יכולה לשאול משהו?היא שאלה וקצת חששה מהתגובה שלהם

 

כן אושרי ובן השיבו יחדיו .

 

טוב אז אממ שירי אמרה וניסתה לנסח את זה בצורה היכ טובה שיכלה אבל בסוף נכנעה ופשוט שאלה ישירות

אתם הומואים?

 

אושרי ובן הסתכלו אחד על השני ועל שירי והחלו לצחוק

 

שירי שלא הבינה למה הם צוחקים פשוט שתקה וחיכתה שהם יפסיקו ואז יענו לה בחזרה.

 

לא לא לא ולא אושרי אמר והמשיך להתפקע

 

אז אני לא ממש מבינה למה שבחורים בגיל שלכם ירצו לאמץ ילדה בת 16? כלומר עכשיו אתם רק בונים את החיים שלכם בני כמה אתם?אם אפשר לשאול.

 

טוב דבר ראשון בן ענה אנחנו בני 24 ודבר שני הוא שאנחנו חברים ממש טובים כבר מהתיכון ואנחנו באמת לא יודעים לאן החיים האלו יקחו אותנו אבל לבינתיים רצינו לאמץ אנחנו לא חושבים שאי פעם נתחתן ונביא ילדים אז בגלל זה גם אימצנו נערה בגיל שלך כלומר את כבר בוגרת פחות או יותר הבנת?

 

כן הבנתי שירי ענתה.

 

אז תראי שירי בן התחיל להגיד אותי את לא תראי כל כך הרבה בבית אז את תהיי המון עם אושרי אני עובד מהבוקר עד הערב אושרי עובד מ-9 בבוקר ועד 4 ככה שהוא נמצא כאן יותר את לבינתיים בחופש גדול קחי את הזמן שלך ויש פה תיכון קרוב אז אנחנו כבר נרשום אותך עכשיו תראי בקשר לכל בעיה שתהיה לך אני כבר אומר מעכשיו אל תהססי לפנות אלינו ולדבר איתנו על הכל תיקחי אותנו בתור אחים או חברים קרובים לא בתור אימא ואבא אוקיי?בן שאל בחיוך.

 

אוקיי שירי השיבה בחיוך

 

לאחר שסיימו לאכול שירי הלכה אל חדרה והחלה לסדר את הבגדים ואת דברייה בארון עד שפתאום בן נכנס לחדרה

 

בן:היי

שירי:היי

בן:רק רציתי להגיד לך לילה טוב אני הולך לישון ומחר את נמצאת עם אושרי זה היום החופשי שלו ככה שאם את רוצה משהו תבקשי ממנו אוקיי?

שירי:אוקיי תודה רבה בן

בן:בבקשה מתוקה לילה טוב.

שירי:לילה טוב.

 

כשבן נכנס לחדרו וסגר את הדלת

אושרי עוד היה בסלון הוא קם והלך לכיוון חדרה של שירי

שם הוא מצא אותה יושבת על הרצפה עם הגב על הארון היא הסתכלה במחברת מעט ישנה וכתבה שמה משהו

הוא שם לב שהיא בוכה אבל לא בקול אלא בשקט הוא נכנס אל החדר התיישב לידה היא שמה לב אליו ומיד סגרה את המחברת והביטה אל הרצפה

 

אושרי:מה יש?למה ילדה יפה כמוך בוכה?קרה משהו?

שירי:לא כלום,פשוט סתם זה זה יעבור אני מקווה.

אושרי :אוקיי בואי הנה .

 

הוא פתח את ידיו שירי נפלה אל זרועתיו הגדולות והוא חיבק אותה חיבוק מחמם לאחר ככמה דקות אושרי שם לב שהיא נרדמה לו על הכתף הוא לקח אותה אל מיטתה הכניס אותה אל מתחת לשמיכה נשק לה במצח ואמר:לילה טוב נסיכה הוא יצא מין החדר והלך לישון בחדרו.

נכתב על ידי 3> הסיפור שלי 3> , 19/4/2008 02:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  3> הסיפור שלי 3>

מין: נקבה




563
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3> הסיפור שלי 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3> הסיפור שלי 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)