לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Safest Place To Hide



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 226345979 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

אני פשוט שמחה .. :]


אני פשוט - מאושרת (:

אני מאוושרת , כי יש לי תמיד את מי שיגרום לי להיות מאושרת :] -

 

בנוני,שחרונע,ליאוריק ומורימור .

אני פשוט מודה לכן על כל רגע שהייתן איתי ,

בטוב וברע .

בזכוותכן-

למדתי לאהווב את עצמי 3>

גרמתן לי להרגייש -

שיש מה לעשות בילדה הזאת שקוראים לה ענבל . =] 

גרמתן לי להרגיש -

שיש סיייבה לחיות ולהנות מהחיים . :]

והכי חשווב ,

זה שגרמתן לי להרגיש -

מזה שמחת חיים וחיווך ! (: .

ועל זה , אני מווווודה לכן ויוווודה לכן כל החיים ! ^_^ .

תדעו ,

שעם אני יאבדן אתכן - זה כמו לאבד הכול , את כל החיים שלי .|:

איתכן !? הכול ! (: .

בלעדייכן ? כלום ! \= . 

אתן הבנווווווות הכי חשוווובווווות לי בעעעולם !! (:

ואפחד לא יצלייח להחליייף את מקומכן בי .

כי יש רק מקוום אחד בלב שלי ,

והוא שייך רק לכן ! P:

ואני יעשה כל מה שרק אפשר ,

רק בשבילשיהיה לכן טוב !

ומי שרק ינסה לפגוע בכן ,

יקבל בוווווומבה ! D:

קפיייש ?

 

אני אוווווהבתאתכןןןןן 3333>

אתן הכי חשוובוות לי בעעעולם ! (:

(L)

 

בנני,מיקי מאוס וענבליק שלכן . =]

3>

 

נכתב על ידי , 4/7/2008 16:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבל , 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבל , 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)