לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Safest Place To Hide



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 226345979 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

my special date - 18.6


18.6

זה תאריך היומולדת שלי ! (:

אווקי .. אז ככה -

נאאמ נאממ .. חגגתי את היומולדת שליי במסייבה קטנה עם כמה חברות :]

היייה מאודמאוווד כייף !! (=

זה היה היום הכי מאושר בחייםשלי =] .

תווודה לכוולם (L) .

ונעעבור לכמה ימים לפני היומולדת , או כמה שבועות חח D:

אמרתי לבנוני , ז'תומרת ביקשתי ממנה שתבוא ליומולדת שליי ,

כי היה חשוווב לי שהיא תהיה נווכחת ^ (:

חפפרתי לה עלזה שבוועוות ..

וכמה ימים לפני היומולדת , היא אמרה לי שהיא לא תוכל להגיע

כי יש לה באותו יום בגרוות ..

הייתי מאודמאודמאוד עצוובה =( .

בגלל זה אפילו לא רציתי לחגוג יומולדת |= .

אבלללל ..

כשהגיייעעע יווום חמיישי , ז'תומרת .. יום לאחר היומולדת

בצהריים - היה צילצול בדדדלת ,

פתחחחחתייי -

ו...נחשווו !! P:

בנווווני שליי הייתה שממה !! (((=

ברגגגע שראאאיתי אוותה אני פשווט הייתי ככה -

O: .

וכשנתתי לה לעבור סופסוף דרך הדלת להיכנס לביית חחחח D:

חיייבקתיי אוותה וניישקתי אוותה תריליארדד פעמיים !! *-: .

אנייייי פששוווט הייתי באוותוו רגעעע האדם הכייי מאוווושר עליי פני האדמה ! D=

אוווקי .. עד פה , יום רביעי וחמיישי .

 

עכשיו-יוםשישי

טוב אז ככה -

יום שישי ה-20.6

יום אחרוון ללימווודים ! P: .

חחזרתי לי מבצפר ..

עם תעווודה *פיפ* , עדיף שלא תדעו. |:

נתתי לאבא שלי לראוות וכאלו .. \=

ואחרי זה ישבתי לאכול ,

ואאז אני ובנוני יצאאנו לטייל ..

בערךך מ12 עד 2 ומשוו .. D:

חזרנווו ,

ועד שישבנו היינו צרייכות להתארגן לים עם המשפחה (= .

התארגנו והכווול , נסענו .. הגעענו ...

תפפפסנוו לנו מקוום בדשא כדיי לנפנףף חחחח XD''

כווולם הלכוו לים , ואני ובנוני נשארנו ליד המקוום , כי רצינו ללכת יותר מאווחר ..

דייברנו לנו , צחקנוו לנוו ...

אחחרי זה כולם חזרו ,

ואז אני ובנוני הלכנו .. חח שהיה יותר מאווחר D:

הלכנו לייים , טיילנו לנו על החווף ..

והייתה שמה חוומה מעעץ לעבוור לצד אחחד ..

עברנוו , ופתאום בא לנו אייזה שוטר ...

ואמר לנו : מה אתן עושות פה ?

אנחנו : בים , אנחנו לא נכנסות עמווק .

השוטר : לא , זה לאקשור ..

זההה הפרדהה לגברים דתיים .. D:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XD

אני ובנוני רקק נשפכנוווו D:

ואחרי שיצאנו משםםם .. לא הפסקנו לצחוווק D:

וכל האנשים תקעוו אלינו כאלו מבטיים ... חחחחח XD''

פשוווטט הרגשנו כמו אייזה שני עמוות D:

אבל לאנורא , סה''כ טעיינו ..

לא ידענו , מהה .. מותר לטעוות לפעמיים ! :@

אחרכך , נכנסנו לים .. לא בחלקה של הגברים הדתיים .. D:

עשיינו כמה תמונות :]

ואחרי זה חזרנו בחזרה למשפחה ..

ניפנפנו , אכלנו , שתינו ...

וכו' וכו' ..

הייייההה הכייי כיייף שיייש באוותו יווום !! ((: . 

 

ויום שבתת -  

סתם השתעממנו לנו ..

אבל היו גם צחוווקים בין השיעמום הזה D:

ואז הגעי העערב ובנוני שלי כבר הייתה צרייכה לנסווע \= .

וזהווו.

ככה נגמרו להם ה-4 ימים הכייפים .. :]

 

מפריד^מפריד^מפריד^מפריד^מפריד^מפריד^מפריד^מפריד^מפריד^מפריד^

 

בנוווווני שלייי !? (=

אני פשוווט מווודה לך על ההפתעה המושלמת הזאת שעשיית לי (:

אנייייייי אוווהבתאווותך 3333333333> .

היה הכייי כיייף שיש !! [=

תוווווווווודה !! :] .





אבל בסה''כ -

אחחחרי תקוופה רעה , תמייד מגייעה התקוופה הטובה ! (= .

ועכשיו - זו התקוופה הטובה שלי , ואפחד לא יצליח להרוס לי אותה ! P: .

 

עעעד פה ,, כי חפפפרתי יותר מידי XD''

ענבל3>.

 

 

נכתב על ידי , 22/6/2008 21:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



:] .


עכככשיו , כשהכול קצתת יותר טוב ואפיילו מעוולה ((:

אני חווווווווזרת לעדכן ת'בלווג הנטוש הזה D:

ענבל3>.

נכתב על ידי , 22/6/2008 18:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבל , 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבל , 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)