לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"מפגש כל העם"


סיפור :)

כינוי:  roy:)

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

!~פרק 3 - "גם כשעצוב לך יש לך אותי"~!


פרק 3 בלי הרבה דיבורים מקווה שתגיבו הרבה!

____________________

 

~ביתו של גיא~

גיא שכב על מיטתו וחשב  בליבו -"איזה אפס אני, אני לא מאמין איך.. איך פיספתי הזדמנות מצוינת, רק עם הדפוק הזה לא היה מגיע, כל הזמן משהו או מישהו הורס לי הכול נימאס לי כבר.

*הטלפון צלצל*  

שרון(אמא של גיא):"גיא תענה לטלפון, אולי תגיד לחברים שלך שיתקשרו לפאלפון שלך זה משגע אותי כבר הטלפונים האלו כל הצהריים"

גיא:"בסדר אמא עזבי אותי.....הלו?"

אלון:"תקשיב בא לך לבוא למגרש כל הבנים באים, בא לך?"

גיא:"לא עזוב אחי לא בא לי לראות את עמית עכשיו הוא..."

אלון:"נו יש לך הזדמנות להשפיל אותו בכדורגל אתה יודע שאתה הרבה יותר טוב ממנו נוו..."

גיא:"טוב נו עוד שלוש דקות למטה"

~בקניון~

ירדן סובבה את ראשה וראתה את דן.      דן היה ילד יחסית שקט ומופנם הוא לא אהב להיכנס למריבות ואהב לשמור דברים בבטן. הוא היה ילד נחמד ויפה למרות ששום בת לא באמת שמה לב אליו.

ירדן:"היי  דן מה אתה עושה פה??"

דן:"אני סתם מסתובב... אני יכול לשבת קצת ?"

ירדן:"בטח " ירדן  חייכה חיוך מתוק וקצת הסמיקה..היא לא הבינה מה יש לילד כמו דן לשבת לידה הרי דנה או מישהי אחרת יפה באמת לא יושבת שם ...אז למה?

דן:"אז...באת סתם לאכול לבד מקדונלדס? חח"

ירדן:"...חח לא באתי עם דנה אבל היא הלכה עם מישהו ..לא יודעת.."

דן חייך ואמר : "מתאים לה ..אבל רגע היא לא חברה של דניאל?"

ירדן:"כן ..אבל...אני יכולה לסמוך עליך נכון?"

דן:"בטח מותק"

ירדן נבהלה אף פעם לא קראו לה בשם חיבה כלשהו..היא מהר מאוד התעשתה וענתה:"כבר הרבה זמן שהיא בוגדת בו עם ילדים אחרים.."

דן:"וואי אבל דניאל ילד נשמה חבל עליו.."

ירדן:"כן אבל גם הוא לא כזה תמים ...אתה יודע"

דן:"כן שמעתי שיש שמועות שהוא אוהב מישהי אחרת ורוצה להיפרד ממנה"

ירדן:"מה?!? הוא הולך להיפרד ממנה ..אני באתי להגיד שהם רבו אתמול בגלל שהוא לא נפגש איתה הרבה והוא התחיל לצעוק עליה"

דן:"אופס..כנראה פלטתי משהו לא במקום...תבטיחי לי שלא תספרי לדנה!"

ירדן:"אמ..טוב מבטיחה".

 

~באותו זמן ליד השירותים של הקניון~

רועי:"חח מה באמת חיכית לי פה?"

דנה:"כן"

רועי:"אז..מה רצית לשאול?"

דנה:"לאיזה בית ספר אתה הולך?"

רועי:"אמ..אני חושב שהרצוג.."

דנה:"וואי מגניב גם אני לומדת שם..ליד"

רועי:"...אהההה אוקי.."

~במגרש הכדורגל~

המשחק כבר התחיל לפני כמה דקות...בלט שהשחקנים הכי טובים הם אלון, גיא, ועמית.. גיא ועמית הפכו את המשחק למאוד אישי ולמעין קרב בניהם. עמית בא לבעוט בכדור ובמקום זה בטעות בעט ברגלו של גיא..גיא התעצבן והתחיל לקלל אותו. עמית לא היה פרייר והחזיר לו..מפה לשם הם התחילו להרביץ אחד לשני. החברים ניסו להפריד אך זה לא הלך..גיא נתן לו אגרוף לעין ועמית החזיר לו ברך לבטן פתאום ..גיא נפל.

_______________________

מה קרה לגיא?  סקרנים? גלו הכל בפרק הבא...מואהמואהמואמאוה..

 

חח סתם מקווה שהפרק יצא טוב:)

 

מצפה להרבה תגובות ;)

 

 **שאלה : מישהו עשה מנוי לבלוג?..ואם לא אולי תעשו?

נכתב על ידי roy:) , 23/4/2008 01:32  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תם תם תם תם תם....פרק 2!


כמו שהבטחתי .....פרק 2!!

________________

גיא:"תקשיבי מאיה ..אני ..

" ........:"היי מה את עושה פה?"

מאיה:"הי..ע..מית מ..ממה אתה עושה פה?"

עמית: "אהה אני באתי לקנות פלאפל ואת?"

מאיה:"אני פה..אמ..באתי לקנות פלאפל למשפחה שלי ובדיוק גיא רצה להגיד לי משהו..כן אמ..גיא מה רצית?"

עמית:"כן גיא מה רצית?"

גיא:"אההה...יש לך במקרה 5 שקל להלוות לי ?"

 מאיה:"אה..זה מה שרצית..סתומרת כן בטח שנייה אני אביא לך.."

 *************

אלון: "וואי אחי מה הלך שמה?"

גיא:"עמית ההומו הזה הגיע, לכל מקום הוא דוחף את האף שלו..אוףף"

 אלון:"לא נורא גיא יהיו עוד הזדמנויות ..לדעתי הוא הרגע הציל אותך ממעשה מביך מאוד אני חושב שכדי לך קודם לברר אם היא גם מרגישה אליך משהו כי אז סתם פדיחות וגם אתם תהרסו את כל ידידות שיש בינכם"

גיא:"וואי אחי צודק..טוב יאללה בוא נלך עושה לי רע לראות אותם פה ביחד".

 **************

~בקניון...לי קופר~

 דנה:"תגידי ירדן איך החולצה הזאת יושבת עלי?"

 ירדן:"וואי מדהים כמו כל החולצות את פשוט מושלמת"

דנה:"איזה חמודה תודה מותק" דנה, הילדה 'העשירה והמפונקת' ההורים שלה הם אנשי עסקים מצליחים והם גרים באחת השכונות היותר מפוארות בכפר סבא, היא יפה ויש לה הרבה חברים, ולצד זה גם הרבה שפוטים, אף פעם לא תוחלו לתפוס אותה בלי איזה חבר חתיך ואם בשכבה שלה היא הייתה כבר עם כולם היא עוברת לחברים גדולים ממנה. ירדן לאומתה ילדה פשוטה ...אפשר להגיד אפילו פשוטה מידי, היא מתלבשת בצורה מוזנחת, בעלת משקפיים ולא מעט פצעים שוכנים לה על הפנים, אף פעם לא היו לה חברים אמיתיים אפילו דנה..מתייחסת אליה בתור שפוטה ולא יותר מזה, שלא לחשוב בכלל על לחבר שבחיים לא היה לה.

הן המשיכו להסתובב עוד כשעתיים בערך והחליטו להתיישב במקדונלדס. פתאום ירדן ראתה ילד גבוה בעל שיער חום שטני עם עיינים ירוקות חתיך ויפה..מתקרב לכיוונם. היא חשבה לעצמה.."אם רק אני הייתי יכולה להיות מספיק יפה בשביל להיות איתו..אךך" ואז בלי שום הזהרה מוקדמת הוא הגיע לשולחן שבו הן ישבו הלב שלה התחיל לפעום וכולה הייתה בהתרגשות שהוא בא לדבר איתה ולהזמין אותה לשתות משהו..

ואז הוא שאל :"מצטער על השאלה המוזה אבל מישהי מכן יודעת איפה השירותים בקניון הזה?"

..מיד ירדן חזרה למציאות הכואבת ואמרה לו :"בטח בקומה ב' ליד קרביץ".

 הוא חייך ואמר תודה ..

מיד דנה קראה לו :"חכה שנייה"..

הוא אמר:"מה"..

דנה:"אולי אני יבוא איתך רק כדי שלא תתבלבל בדרך גם ככה אני צריכה לשירותים.." .

.הילד אמר:"באמת אין שום צורך אני.."

דנה:"ירדן חכי לי פה ואל תעזי ללכת עד שאני חוזרת.."

ירדן:"כן בטח.." חייכה חיוך מזוייף והסתכלה עליהם הולכים ומתרחקים..אוי כמה שהיא הייתה רוצה להיות כמו דנה שמשיגה כל מה שהיא רוצה..

 

~בדרך לשירותים~

דנה:"אז תגיד..איך קוראים לך?"

 הילד:"רועי"

דנה:"אני דנה "

רועי:"...היי"

 דנה:"חחח איזה מצחיק אתה..אתה מפה כי אף פעם לא ראיתי אותך לפני?"

רועי:"האמת שעברתי עם המשפחה שלי לפה לפני שבוע"

דנה:"OMG באמת?"

רועי:"יאפ"

דנה: "באיזה כיתה אתה?"

 רועי:"בכיתה י' "

דנה:"מגניב...אתה יודע באיזה בצפר תיהיה? "

רועי:"אמ..תקשיבי אני ממש חייב לשירותים חכי פה אני אצא(במיוחד בשביל silence) גם את צריכה לחזור לחברה שלך לא?"

דנה:"לא..אבל תלך לשירותים אני מחכה לך.."

 

~באותו זמן.....במוחה של ירדן~

 כ"כ צפוי שהיא עכשיו תתעכב שעות ואני תקועה פה....

.........:"הייי ירדן?"                                                                          

ירדן סובבה את ראשה וראתה את.......

 

ירדן:היי מה אתה עושה פה?

 

 

__________________________

נוווווו איך יצא? תגיבו בבקשה(?) 

נכתב על ידי roy:) , 21/4/2008 19:04  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

665
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לroy:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על roy:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)