לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  sofi^^

בת: 31

ICQ: 458883578 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

מיאו.



...

אני יודעת שאני לא עידכנתי הרבה, גם לא יוצא לי, האתר של הישרא לא עובד אצלי במחשב ולכן, אני מעדכנת אצל בת דודה שלי<:.

הרבה דברים התחדשו.
התרחשו.
היו.
.........................................................................

   

אחד הדברים שקרו לאחרונה.
זה פתיחת הסתיו, והגשם.

שמאוד שימח אותי לראשונה^^.
אין דבר יותר טוב מהגשם. זה תמיד מעורר שמחה.

<:
אתמול היה אחד הימים הכי טובים שיש.
^-^, אתמול נסעתי עים אח שלי וסבא שלי ואבא שלי לביקור אצל סבתא שלי, שהיא מתגוררת בבית אבות.

ישבנו ודיברנו וצחקנו, וסבא וסבתא הסטלנים שלי..^^
אחר כך, הלכנו לאכול בבורגרקינג. סבא שלי כרגיל מצלם אותי ואת אח שלי מתי שאנחנו אוכלים כדי להתעלל בנו, -.-".
...

אחר כך נסענו להביתה.
בסביבות הערב הספקתי לצאת כי הייתי עייפה לאחר התכוננות לבוחן בהיסטוריה, שהיה אמור להיות למחרת [היום].

חזרתי הביתה והלכתי לישון.
למחרת היום, [היום האחרון לפני חופשת ראש השנה, תודה לאל, קצת מנוחה לא תזיק^^].
היה יום נחמד, היה לנו איזה פעילות עים המדריכים מתנועת הנוער, היה צחוקים. אחרי זה היה לנו שיעור ספורט וזהו כזה.
אחר כך ניגמר היום.

בת דודה שלי חזרה מהשירות מהצבא שהיא הייתה בירושלים.
אני באתי לבקר אותה(:
...
אחד הדברים שאני כ"כ מאוכזבת שלא יצא לי ללכת בכלל להופעה של פול מקרטניT.T, הכול בגלל המחיר  שלא היה לי כסף לזה.

אני כ"כ מעריצה ביטלס. אבא שלי גם מאוד העריץ את הלהקה בזמנו, ועד עכשיו.
הביטלס אחת הלהקות המדהימות ביותר, בהיסטוריה כולה של המוזיקה.
ואני אמשיך לאהוב אותה^^.


...

זהו היה בנתיים העידכון, שיהיה לכולם חג שמח, ולכולנו תהיי שנה טובה וכמה שנהיה יותר אופטימיים גם בתקופות הכי קשות, כדי להתקדם הלאה.


 

נכתב על ידי sofi^^ , 28/9/2008 18:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



starlight


         

 

 

Far away
The ship is taking me far away
Far away from the memories
Of the people who care if I live or die

Starlight
I will be chasing your starlight
Until the end of my life
I don't know if it's worth it anymore

And hold you here in my arms
I just wanted to hold
You here in my arms

My life
You electrify my life
Lets conspire to re-ignite
All the souls that would die just to feel alive

But I'll never let you go
If you promise not to fade away
Never fade away

Our hopes and expectations
Black holes and revelations
Our hopes and expectations
Black holes and revelations

Hold you here in my arms
I just wanted to hold
You here in my arms

Far away
The ship is taking me far away
Far away from the memories
Of the people who care if I live or die

I'll never let you go
If you promise not to fade away
Never fade away

Our hopes and expectations
Black holes and revelations
Yeah
Our hopes and expectations
Black holes and revelations

Hold you in my arms
I just wanted to hold
You here in my arms

I just wanted to hold
 
 
 
נכתב על ידי sofi^^ , 14/9/2008 17:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsofi^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sofi^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)