לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Keep the Change


סתם

כינוי:  nurki

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

עדכונאנו של אמצע חודש


אני קצת מבואסת. אני יותר עצלנית ממה שהייתי רוצה להיות. אומנם הגעתי היום ל8700, וזה אמצע החודש, אז כביכול הגעתי לאמצע היעד שלי באמצע הזמן הנתון. אבל... נכון שזה היה יכול להיות מגניב לעשות יותר?
בקשר לסיפור - גם שם יש אכזבות. אני לא הייתי לגמרי מחובררת אל הרעיון מלכתחילה ועכשיו נדמה לי שהוא בורח לכיוונים אפלים יותר ממה שהייתי רוצה. כלומר, אני לא רוצה שהוא יהיה אפל בכלל, אבל זה לא יצא לי. האיכות של הכתיבה די גרועה. לפעמים יש לי קטעים שאני אוהבת, אבל בעיקר לא. זאת אמורה להיות טיוטה ראשונה (לא שאני אסיים את זה ולא שתהיה טיוטה שנייה), אז זה לא כזה נוראי, אבל עדיין .
מספיק רחמים עצמייים (בעיקר כי אני רוצה ללכת לישון. נמשיך רחמים עצמיים בפעם אחרת). הנה קטע שכתבתי אתמול וכן מצא כן בעיניי. השם של הבחור נהגה Ogden והדיאלוג הוא בין הגיבורה, ורד, והחברה שלה דפנה.

בשיעור הסטוריה, המורה קראה לאוגדן לקרא את החיבור שלו. החיבור היה מוקלד יפה ומודפס כמו כל משימה שהוא קיבל בבית ספר. הוא נטה לקחת את שיעורי הבית מאוד ברצינות. בטח גם היה לו שלושה עותקים מכל דבר איפשהו. ולמרות זאת, התוכן...
"כדי לעלות לשלטון, היטלר השתמש היטב בקשריו עם שדים ידועים בגיהנום." הוא התחיל לקרא ברצינות, "אחד מהשדים האלו, אוביס, ניחן בתאווה לבשר אדם, תאווה אותה שמח היטלר לספק. שד אחר בשם לאו הסתפק ביכולת להפיץ שקרים בלא הגבלה..."
"שמת לב כמה שהשיער שלו מבריק?"
היא עדיין היתה בנושא הזה. "אני אשאל אותו באיזה שמפו הוא משתמש בשבילך." אמרתי ממקום המנוחה של הראש שלי על השולחן.
"...ביחד הם חברו לפתוח שער מגהנום שדרכו יכלו לעבור שדים זוטרים ושאר יצורי גהנום. ביחד הם יכלו להרוג ולהחליף את מקומם של יותר מ100 חברי רייכסטג..."
"ויש משהו מאוד גברי בעמידה שלו."
"זה בגלל שאין לו שדיים שיפילו אותו קדימה." בדרך כלל יש לי סבלנות לשטויות שלה, אבל הפעם היא עייפה אותי.
"ויש לו פרופורציות מאוד יפות."
"את גורמת לו להשמע כמו בעיה בגאומטריה."
"...הם לימדו אותו איך לפשוט את עורם של האויבים ואז ללבוש אותם כדי לפענח מה הם חשבו או גילו לפני מותם..."
"למה את כל כך נגד?"
"תגידי, את בכלל מקשיבה? הוא מוזר." ליתר דיוק, הוא מגהנום ואי לכך אפילו לא חי והגוף שלו הוא מעין רובוט לנשמה שלו ואני בכלל לא בטוחה שיש לו איברי מין, "וחוץ מזה, אני לא מעוניינת. כבר יש לי בחור יפה לערוג אליו מרחוק."
"אבל זהו, שעם אוגדן את יכולה להיות מקרוב. לראות איך זה להיות אם משהו. אני לא אומרת שתתחתנו, או אפילו שתשכבי איתו, אבל למה לא לצאת לדייט? גם ככה ראיתי שאתם מסתובבים ביחד המון." כן, אנחנו הולכים להרוג פושעים בשכונה כדי שלבן של השטן יהיו חיים נוחים וחסרי סכנות.
נאנחתי. כל כך הרבה דברים שאני לא יכולה לספר לה. זה היה יכול להיות נחמד לדבר עם מישהו.
"...וכך הוא הצליח להחזיק בשלטון עד שנרצח ב1942 בידי שד שבגד בו בתמורה לחנינה על פתיחת השער, פשע שהעונש עליו בגיהנום הוא חמור ביותר." סיים אוגדן ופנה להתיישב.
המורה הצליחה להתעשת אחרי כדקה, כחכחה וסיכמה, "ובכן, זה ידוע שלהיטלר היתה סקרנות גדולה כלפי העל טיבעי והוא הפנה הרבה משאבים לחקור את הנושאים האלה. אבל אני חייבת לציין שאף פעם לא שמעתי סיכום כל כך... מלא דמיון בנושא."
נכתב על ידי nurki , 16/11/2008 07:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,069
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnurki אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nurki ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)