לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תיעוד של חיי עם השומנים

בלוג יומן מסע


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

שיניתי את דעתי


אז סוף אני לא סוגרת את הבלוג אני רק מעבירה אותו!!

מי שרוצה את המספר מוזמן לבקש באייסי או באימל:

[email protected]

 

טב אז ככה...

ביום שלישי בערב כנראה קיבלתי מכת שמש >@<

אז בערב התחילה לי צמרמורת וכאב ראש והקאתי 3 פעמים!

אז מ17:45 ביום שלישי עד איזה 8 בבוקר ביום רביעי אכלתי רק לימון ושתיתי כמה כוסות מיים ושתי כוסות תה בערך

בבוקר שאחרי נשקלתי ושקלתי 37!!!

אבל אני לא משנה את המשק ברשימות עד שאני לא אהיה במשקל אחד שבוע או 2

כאילו שאני יחזיק מעמד על אותו משקל כי זה לא נשאר אותו דבר אצלי

למשל ביום רביעי בבוקר הייתי: 38.5

ביום רביעי בצהריים הייתי 40.5 כבר!!! ><

אז התחלתי לספור קלוריות ויצא ש ביום חמישי היום הסתכם ב1493.38 קלוריות

אני יעדכן כבר מחר!!!

 

נ.ב-

היום בארבע וחצי בצהריים שקלתי כבר 40.5 והמשקל ההתחלתי שלי היה 42

נכתב על ידי ehy i'm so fat?! , 25/4/2008 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ehy i'm so fat?!

בת: 29

ICQ: 399965596 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לehy i'm so fat?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ehy i'm so fat?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)