לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תיעוד של חיי עם השומנים

בלוג יומן מסע


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

תוכנית ספורט!


אז ככה זאת מה שאני מתכננת שאני יעשה כל יום!

 

יום ראשון:

הצמדת והרחקת רגיים בקפיצה במשך 2 דקות

תחנת רוח במשך 5 דקות

ברכיים לבטן ולהחקזיק באופן סטטי 30 שניות

ברכיים למצח [רגליים כפופות] להחזיק מאחורי הירח

מתיחת רגליים וידיים לאחור והרפיה

שכיבת פרקדן ונשימות במשך 5 דקות!

 

יום שני:

סיבובי ידיים במשך 5 דקות

קפיצה בחבל במשך 10 דקות

קימור הגב כמו חתול והרפיה במשך 5 דקות

קימור הגב תוך הבאת ברך לחזה [שמאל וימין] במשך 5 דקות

קימור הגב תוך הבאת ברך למצח [שמאל ימין] במשך 5 דקות

ישור רגל לאחור תוך מתיחת הגב ויישור הרגליים [שמאל ימין] במשך 5 דקות

שכיבת פרקדן ונשימות במשך 5 דקות [הרפיה לאחר אימון]

 

יום שלישי:

בשכיבה על הצד הרחקת ברכיים 10 שעה

מעמידת ברכיים וידיים הורדת הישבן לעקביםוהמצח לרצפה

ישבן לעקבים ידיים מתוחות לפנים-הרחקה של היידים במשך 5 דקות

ממצב ישבן לעקבים ידיים מאחורים העורףומצח אל ברכיים במשך 5 דקות

 

 

עריכה:

יום רביעי:

סיבוב חישוק במשך 10 דקות

 

יום חמישי:

כפיפות בטן במשך 10 דקות

 

יום שישי.:

תחנת רוח במשך 10 דקות

 

יופ שבת:

קפיצת דילגית 10 דקות

 

חשוב!!!

תוכניות חשובות:

-לא להתעצל לעשות ספורט כל יום 

-להתחיל לספור קלוריות

-לכתוב בבלוג כל יום

-להישקל כל יום

- לא לאכול אחרי 7 בערב

-להפסיק לאכול חטיפים

-להפסיק לנשנש בין ארוחות

-לאכול 3 ארוחות בריאות ומזינות כל יום

נכתב על ידי ehy i'm so fat?! , 22/4/2008 11:52  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה חדשה...


טוב אז ככה זה בלוג יומן שלי

אני רוצה להישאר אנונימית לפחות בינתיים!!!

 

טוב אז אני 1.43 ושוקלת 42

אני בת 13 ו3 חודשים כמעט

 

 

אני נגד אנורקסיה והרעבה אבל להרזות בדרך נורמלית

[בלי הרעבות והקאות!]

אני חייבת במיוחד שעכשיו מתחילה עונת הים והבריכה ויש לי כרס בגודל של הר!@!

 

אני ינסה לעדכן כמה שיותר טוב מקווה לתמיכה שלכם!

נכתב על ידי ehy i'm so fat?! , 22/4/2008 09:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  ehy i'm so fat?!

בת: 29

ICQ: 399965596 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לehy i'm so fat?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ehy i'm so fat?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)