לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me, You & The Things You Do

בחורה מתברגת, מתבגרת ולפעמים קצת מיואשת

Avatarכינוי: 

גיל: 38

ICQ: 311080847 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

7 דברים.


אז מה? עדיין באים לפה הרבה? אני בספק.

 

וואו. בהחלט עבר הרבה זמן מאז העידכון האחרון, ואתם לא שמתם לב, הא?

 

בכל מקרה, ראיתי את מסורת השיבעה דברים וחשבתי "היי, למה לא? הרי הם לא באמת יודעים עלי כלום."

ואז חשבתי "מי זה הם?" ואז "יש בכלל הם?" ואחרי זה הרבה מחשבות רצו לי לי בראש.

 

אז אם יש "הם" וזה בעצם אתם, מזל"ט לי!

אם כתבתי את הפוסט לעצמי... אוקיי, לא פעם ראשונה.

 

בכל מקרה, שיבעה דברים שלא ידעתם עלי:

 

1. אני שלושה אנשים שונים, יש לי כמה סוגי אופי שונים בהתאם לסביבה שלי. שום סביבה לא מכירה את האופי האחר.

 

2. נהגתי לגנוב מחנויות ממתקים בצעירותי (כאילו גיל 7 כן? לא 12 ולא 15.). האמת שאפשר להאשים בזה את אחת הפקאצות בשיכבה.

 

3. אני בנאדם בכייני ברמות. כשאני מתוסכלת, אני בוכה. כשאני עצובה, אני בוכה. כשאני עצבני, אני בוכה. אני מרבה לבכות אבל משתדלת שלא ליד אנשים.

 

4. אני מכורה למשחקי תפקידים! מכורה!!!

 

5. אני מתכננת על קרבי.

 

6. אוהבת זריקות, אוהבת כאב בין היתר. אפשר לקרוא לי מזוכיסטית בקטנה.

 

7. התנשקתי עם יותר בנות עם בנים. בנות בכללי מנשקות יותר טוב מבנים.

 

 

אין לי לאן להעביר כי אין לי חברים (עם בלוג. כאלה שעוד לא עשו את זה.)

אוהבת אתכם!!!

 

לאב&פיס

נכתב על ידי , 13/12/2008 23:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





802
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMeמי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Meמי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)