לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היפו עיצובים ועזרה


הזמנה אישית | בקורות | ועוד...

Avatarכינוי:  ענתוש עזרה ועיצובים

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

כפתורים


אוקי,

כאן יש כפתורים לשימוש אישי! אין להעתיק! רק אם שמים קרדיט ענקי בגודל 36! עם צירוף קישור לבלוג!

 

בהתחלה יהיו מעטים ואז אני יעשה טוב.. ותגיבו כי זה חשוב לי!

 

הכפתורים:

 

 

    בקרוב עוד.. זה לא כזה קל לעשות אותם
                                                 



נכתב על ידי ענתוש עזרה ועיצובים , 9/5/2008 19:36  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בבקשה תכנסו!


יש לי הצעה!

אני שמה כאן רשימה של דברים שאני יכולה לעשות לבלוג, אם מגיבים 5 תגובות שרוצי משהו ממה שרשום אז אני עושה אותו!

הרשימה:

 

עיוותים של מפורסמים- 0 קולות

כפתורים של היי סקול מיוזיקל- 1קולות

כפתורים של חיות- 0 קולות

כפתורים של וונסה הדג'נס- 0 קולות

כפתורים מתמונות לעיצובים- 0 קולות

מבצעי פיקסלים- 0 קולות

פוסט עזרים שווה- 0 קולות

 

 

תגיבו![::

נכתב על ידי ענתוש עזרה ועיצובים , 9/5/2008 19:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפעם זאת מודעה חשובהבהבה!!


תקשיבו! למה? ככה

מותר להזמין בכל פוסט ואפילו בתיבת מסרים!!!

אבל יש חוקים להזמנות!:

1. חובה ללנקק את הבלוג אם יש עיצוב שלו!

2. מותר להזמין רק לוגו, לרשימות [עד 7], אייקון+כפתור[עד 3 כפתורים] ועד 2 אייקונים!!

 

וזהו פשוט לא?!

נכתב על ידי ענתוש עזרה ועיצובים , 9/5/2008 18:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניסיתי


ניסיתי לעשות סוג של כפתור.. אתם יכולים להגיב ? אם יהיו לפחות 5 תגובות שזה יפה אז אני אעשה לכם עוד!

הינה הוא:

 



 

יפה?

 

נכתב על ידי ענתוש עזרה ועיצובים , 8/5/2008 19:46  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספיישל יום העצמאות!


היי, מה ניש?

אז היום יום העצמאות והחלטתי לעשות ספיישל..

כפי ששמתם לב יש שלט שאפשר לפרסם:

 

[חובה עם הקישור!]

כל מי שיפרסם יקבל לינקוק בגודל 36 בפוסט הבא!!!

 

 

 

הםם בואו נתחיל ב:כמה יש?

כל אחד שצודק יכול לקבל או חתימה [אפשר גם באנגלית וגם בעברית] בשביל זה צריך תמונה

ומה לרשום..

ואפשר לקבל לינקוק בגודל 24 בפוסט הזה!!

 

 

 

 

 

1.

 

כמה עיגולים ירוקים יש בתמונה?

 

 

2. פתור

כמה ספירלות ורודות יש בתמונה? 35

 

3. פתור

 

כמה צורות כאלה יש בתמונה? 12

 

4.

 

כמה כוכבים יש בתמונה?

 

 

 

עכשיו שלטים ריקים! *לשימוש חופשי+קרדיט* אני יודעת שחלק יצאו מכוערים!

 

 

 

 

חתכתי תמונות בפוטו ואתם צריכים לגלות מה יש בתמונה!!

הזוכה מקבל כפתור לינקוק!

אז הינה:

 

1.   פתור ע"י ronk_0

פתרון- מחשב נייד

 

2.

 

3.  פתור ע"י sushai~

פיתרון- מאוורר

4.   פתור ע"י sushai~

פתרון- מנורה

 

 

 

 

 

מבצע דובים!

 

1.2. 3. 4. 5.   6.     

 

הכל פנוי!

 

 

 

[בקרוב עוד..  ובינתיים אני גם מצפה להמוןמון תגובות!

 

נכתב על ידי ענתוש עזרה ועיצובים , 8/5/2008 12:08  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרסומות!


פרסומות:

 

 - פאזל

 

תיכנוניישן עיצובים שליטטעע אל תשכחו .. - תיכנוניישן עיצובים

 

 בלוג המשחקים הגדול

 

 בלוג העזרים הגדול

 

 

 

מעבר לבצפר

 

 

מוזמנים לפרסם את השלט-

 

[[עם קישור מצורף!]]

 

כל המלנקקים מקבלים לינקוק בגודל 36  בפוסט הבא!!!

ענתושXP

נכתב על ידי ענתוש עזרה ועיצובים , 8/5/2008 11:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר יפה


זה שיר שגם קשור ליום הזיכרון אני כבר יודעת אותו כמעט בע"פ

ואני עושה עליו ריקוד בטקס.. [כל הכיתה]

 

השיר:

 

לאורך הים

עופרה חזה

מילים: איילה אשרוב
לחן: איילה אשרוב

תגיד לי איך לעצור את הדמעות
תגיד לי איפה יש עולם אחר לחיות
תגיד לי למה אין אמת רק הזיות
אז למה לנסות ולהמשיך עכשיו לבכות

לאורך הים
אין גלים יש עולם
שנשבר לרסיסים על המזח

תגיד לי איך לעצור את הדמעות
תגיד לי איפה יש עולם אחר לחיות
כשאנשים רצים אל תופת כמו אל ים
אני ארוץ אל תוך האש אם יחזרו משם

לאורך הים
אין גלים יש עולם
שנשבר לרסיסים על המזח

תגיד לי איך עם המוות אתה חי
מסתיר הדמעות בכל לילה תגיד לי עד מתי
האש שקוראת לי לא נמצאת שם באמת
וזה שנעלם, האם יחזור או כבר מת?!.

לאורך הים
אין גלים יש עולם
שנשבר לרסיסים על המזח

תגיד לי איך לעצור את הדמעות
תגיד לי איך...

 

 

תגיבו.. חח....

נכתב על ידי ענתוש עזרה ועיצובים , 5/5/2008 18:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משחק המזל!!!


כל אחד יכול לבחור מספר אחד ללא תמונה יש 2 זוכים ורק 2 הזוכים יגלו במה הם זכו ויקבלו פרס!!!

 

1.

2.

3. דסי-דו

4.

5. ג'ני :S

6.

7.

8.

9.

10. ראר ~

11.

12.

נכתב על ידי ענתוש עזרה ועיצובים , 3/5/2008 09:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבצעים שווים!!!


אז ככה:

 

 

א] 1.2. 3. 4. 5.   קרדיט לפיקסלים (ע"ר)

 

1

2 דסי-דו

3

4 LiLoOoOoOoOsH

5 ShootMe

 

**זוכה 1**

 

 

ב] 1.2. 3. 4.  5.6. 7. 8. 9. 10. 

 

 

1

2

3

4

5 דסי דו

6

7

8 LiLoOoOoOoOsH

9

10

 

 

 

*2 זוכים**

 

 

בקרוב עוד..

נכתב על ידי ענתוש עזרה ועיצובים , 2/5/2008 19:58  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על היי סקול


אם אתם שואלים את עצמכם מתי היי סקול מיוזיקל 3 בקולנוע.. אז יש לי תשובה!

ב- 24.10.08  בערך! רוצים עוד פרטים?! תבקשו!

נכתב על ידי ענתוש עזרה ועיצובים , 2/5/2008 19:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

673

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענתוש עזרה ועיצובים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענתוש עזרה ועיצובים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)