לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Not So Secret Dairies of a Kibbutznikit


בלוג של קיבוצניקית, מה כבר אפשר לספר? על החיים בבית הספר, בקיבוץ, בתנועה, וסתם מחשבות כלליות....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

חג פועלים שמח!


רשומה ראשונה, ב-1.5! איזו מסיבה!

 

נכון, היום היה יום הזיכרון לשואה, תאמינו לי שבבית הספר דאגו שנזכור את זה. שני ילדים מפגרים מהכיתה שלי החליטו שהם לא יכולים להתאפק, ופשוט צחקו כמו מטורפים בזמן הצפירה.....הם קיבלו על זה השעייה ליומיים.....וזה גרם לי לתהות: מה גורם לשני ילדים בני 15, לשניהם קרובי משפחה שנספו בשואה, להפגין מנטליות של ילדים בגן ולצחוק כמו מטורפים במשך הצפירה? הדרדרנו עד כדי כך שלאנשים כבר לא אכפת?

 

ובמעבר חד בנושא, ה-1 במאי היום!

נכון, בארץ היה בלאגן עם העניין של יום השואה-חג הפועלים, ובגלל שהייתי צריכה להגיע לבית הספר עם חולצה לבנה, ומכנסיים אדומים אין לי, קניתי מראש חזייה אדומה, סתם בשביל הכיף. אני מפגינה בדיסקרטיות!

 

 

התבטלה הפעולה של התנועה בגלל טקס הזכרון שערכנו במועדון הנעורים. אני לא זוכרת מתי הייתה הפעם האחרונה הייתה לנו פעולה. המדריכה שלי ממש סבבה והכל, אבל בערך חודשיים שלא הייתה לנו פעולה. מחנה פסח לא נחשב, זה היה מחנה עבודה, עבדנו מצאת החמה ועד צאת הנשמה (היא יוצאת בסביבות 2 בבוקר). בקיבוץ טוענים שאני מכורה לתנועה. אז מה? זה עדיף על להיות מכורה לטלוויזיה או לסמים, לא?! החברות שלי אומרות שאני בת הכיתה בקיבוץ עם הכי הרבה סיכויים שתעשה שנת שירות בתור גרעינרית בתנועה. מקסים. כולם יודעים את העתיד שלי, חוץ ממני.

 

 

אז בברכת לילה טוב, חלומות פז וכל שאר השטויות,

kibbutznikit

 

נ.ב.- בבקשה תשאירו תגובות על הקטע, אני רוצה לדעת אם אני עושה את כל העניין הזה נכון....

נכתב על ידי kibbutznikit , 1/5/2008 21:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  kibbutznikit

בת: 30




289
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkibbutznikit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kibbutznikit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)