לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בלוג עליי בשבילי

כינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

עוד מעט...




עוד מעט...
ביום שלישי הבא התחרות של יוניסטרים{סוף סוף!!!!!!!!}.

לא יודע איך יילך אבל מה שבטוח שיהיה לפחות יותר מפעם שעברה.

חוץ מזה,נראה לי מגיע לנו לפחות פרס אחד של מקום 1' במשהו,באמת שמגיע לנו.

אחרי זה,אחרי התחרות,סוף סוף,אבל סוף סוף יש הפסקה מיוניסטרים!!

איזה כיף...

 

עוד מעט...עוד 11 ימים ביום,ב29 לחודש-סאמר סקול של אוניברסיטת תל אביב!!!!

והולך להיות כל כךךךךך כיף!!!

אני בטוח בזה.

להכיר מלא אנשים חדשים ולעשות הרבה דברים חדשים... אחח איזה כיף.

 

ו....וואי,אני חייב עבודה,נראה לי שאני רוצה ללכת שוב לווליום,אני עוד לא בטוח,ואם אני אחליט כן ללכת,אני חייב כ-ס-ף....

 

היום בערב,בשעה 9,מסיבת הגיוס של קרן.

לא הספקתי לקנות לה משהו,אני אקנה שבוע הבא.

וואי לאן אני אלך בצבא? כנראה אני שוב אעשה כל מיני בדיקות כי חייבים לגלות ממה נובעת בעיית הנשימה שלי,בסוף עוד ייתנו לי פרופיל 97  ><".

לא יודע לאן אני רוצה ללכת,בא לי משהו מעניין,עם אנשים נחמדים.

 

שיט... כואב לי הצוואר.

 


 


 

נכתב על ידי , 18/7/2008 17:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני עדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני עדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)