לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג סרטים מומלצים וגם כאלה שלא כול כך


חלומות ומציאות באריזה יפה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

ככה זה


אתה יכול להיות הילד הזה שכול הבנות בכיתה אוהבות, זה שהמורה צובטת לו את הלחיים כי הוא "כזה מתוק" זה שמקבל בכול המבחנים לא פחות מתשעים זה שרוצה לעבוד בנאס"א או בגוגל זה שעבר קורס סיירות בהצטיינות , זה שזיין מישהי בפעם הראשונה ברגילה, ומת בגיל 25 מאיידס .

 

מחלה מפחידה איידס ,( כשל חיסוני נרכש ) אתה מתחיל להיות חולה במחלות מוזרות העור שלך אביבי ופורח (זאבת) אתה שופע נזלת ומאדים תקופות, נקודות על הלשון כתמים בבית השחי ,זונדה באף , חכי גוף כבר בתוך המקרר ארוז בשקית אטומה לבל ידבקו המתים..

 

מי אתה בכלל ?

 

כלום , טוב שהבנת, טוב שראית שאתה כלום, פשוט אפס מאופס, אני רוצה לראות אותך מתפקד בלי סיגריה שעתיים , רוצה לראות את האישונים רצים בעיגול מחפשים מפלט, הידיים מזיעות הזכרונות צפים , אני רוצה לראות אותך מריח גראס ולא מתחרפן , כול בחורה שתראה רק מזכירה לך כמה שהיא לא תהיי שלך בחיים כמה שאת כלום וכמה שאתה אפס  אתה לא כול כך חזק כמו שאתה חושב .

 

 

את יכולה לעצור טרמפים הביתה בכביש גהה , אחרי שאת וחבר שלך רבתם את עצובה , ומפוחדת אבל החלטת שעדיף לך לצאת מהאוטו ב 3 לפנות בוקר עם הגאווה שלך , מאשר לקבל טרמפ מהשמוק הזה .

מישהו עוצר , שברולט מאליבו צהובה , רכב אספנות, הוא שואל.. לאן את צריכה ? לה גארדיה 25 , אני אקח אותך עד צומת איילון , בסדר , את אומרת..  הם  נוסעים כמעט שעתיים , היא מזמן נרדמה על הכסא עם הגופיית סנופי, הרגישה מזמן בבית, מוקדם מדי.. פתאום היא מתעוררת לחריקת בלמים פתאומית, רואה עצים בכול מקום ותוהה לעצמה איך היא הגיעה לכאן, ולמה הפה שלה חסום בטייפ עבה , ברוב טיפשותה היא חושבת על הפריחה שזה ישאיר ומתעצבנת כמעט בילדותיות היא אפילו לא מפחדת, אולי היא עדיין בחלום כי אם היא הייתה יודעת מה הדבר שמצפה לה , הדבר האחרון שהיה מעניין אותה זאת הפריחה,

היא מנסה לצעוק לשחרר את הכבלים מהיידים שלה אבל הוא קשר אותה חזק מדיי היא הלומה לחלוטין הפנים שלה מלאות בדם , הדם שלה , כשהיא ישנה הוא עבד עלייה חזק , הוא בא אלייה מאחור קרע ממנע את המכנסיים והתחתונים במשיכה אחת , היא צרחה בטירוף אבל כמובן שאף אחד לא שמע אותה מבעד לסרט הדבקה ,הוא לקח מוט צלב שהיה לו באוטו ודחף לה אותו בבת אחת, אני אראה לך מזה להירדם לי באמצע, עכשיו אני בטוח שלא תירדמי אפילו אם תמותי , הוא פרץ בצחוק מרושע והוציא ממנה את המוט .. הוא הלך לטנדר ושלף ג'ריקן עם מים למכונית ושפך עלייה  , חבר שלך ממש פראייר שהוא לא פתח לך את הכוס , אבל כנראה שאני אהיה הראשון שיעשה לך טובה הוא הוציא לה את הסרט מהפה בגלל יצר הסדיסטיות שהתגבר בו, כנראה שקיווה לשמוע אותה צורחת מכאב, היא הספיקה להשתחרר כשהסתובב להביא קונדום , חיכתה עד שהתקרב עליה מספיק עם הזין הדוחה שלו ותקעה בו את הסכין פרפר שקיבלה מאבא שלה הנגד הקרבי, למטרות הגנה עצמית. היא המשיכה וסובבה את הסכין בתוכו לשם ההנאה שבנקמה היא העדיפה לקחת את הגאווה שלה איתה בכביש גהה לעבור ניסיון לאונס ולהרוג בנאדם בהגנה עצמית מאשר לקבור  את הגאווה שלך בתא הכפפות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 11/5/2009 18:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 35




1,631
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינטרסים משותפים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינטרסים משותפים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)