לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

השבוע הכי קשה בעולם . עד שנהיה לי קצת טוב ? מזה החיים האלה ?


ליאור בן חיים ,

 

למד באורט ,

בן 15 .

הילד הכי חמוד בארץ ,

הכי נננחמד ,

הכי מצחיק D:

אבל -

יום חמישי בצהריים הוא יצא אלי להביא לי איזה דיסק.

בדרך ,

נהג בנזונה מניאק , מפפפפגר (!!!) דרס אותו ~

ליאור ,

היה הידיד הכי טוב שלי .

והדבר הכי חשוב לי בעולם הזה .

אני כ"כ אהבתי אוותו .

הוא היה אחד היילדים ...........

ועכשיו .

הוא כבר לא פה .

הוא כבר לא איתי ,

אני כ"כ מתגעגעת אלייו .

שהוא ינסה לעבוד עלי בטלפון ולא יילך לו P=

איןאין , אין ילד -

וגם לא יהיה מישו .

כמו ליאור בן חיים .

הוא הייייייה מיוחד !

 

אבל מה שהכי כואב לי ?

זה שהוא היה בדרך אליי .

זתומרת אני שכנעתי אותו לבוא .

הוא בכלל רצה שניפגש בעיר .

אם לא הייתי משכנעת אותו זה לא היה קורה .

זה באשמתי !

ועכככשיו ?

אני באמת רוצה למות :\

זה קשה ברמות שאפחד פשוט לא מבין .

 

תפסיקו לומר שזה לא באשמתי .

 

כי זה כן !

 

 ת.נ.צ.ב.ה

נכתב על ידי , 13/6/2008 18:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומראשון - שבועות - 8.6 . { O_O }


כןכןכןכןכן חיים נחמדים + [:

 

היום אני בולי ובוש הלכנו לת"א ..

היה מצחיק ברמווווות .

ראינו מלאמלאמלאמלאמלא דברים יפפייים .

וצחקנו כל שניייה .

הלכנו לשוק הכרמל וראינו אחד חאתיך רצצח .

אז שכנעתי את בולי ללכת לדבר איתו ולומר לו שיש לה עבודה על אופנה והיא צריכה לצלם אותו .

חחחח היא צילמה ! ויצאה תמונה כ"כ חמוווודה .

אבבל בולי הגאון מחחחחחקה אותה ! :\

ואז ראינו כוושי חאתייייך .

בווש כמעט התעלפה .

הגענו לדיזינגוף סנטר .

לי לבולי ולבווש נגמר הכסף .

היה לבווש רק עוד 3 שטרות של 50 שעברו כביסה ואף חנות לא מקבלת אותם ..

הלכנו לבורגרנץ' והיה שם מוכר מסומם והוא קיבל אותם D:

חחח xD

ועשינו באלגן .

קנינו המבורגר שלא אכלנו אז עשינו בו חור ושמנו בפנים צ'יפס וקישטנו בקטשופ ומיונז P ;

ואחר כך עשינו מגן דוד מצ'יפס .

והלכנו אחרי שכל הקומה השניה של הבורגרנץ' מלוכלכת ! חחח

ואז איזה אישה טיפשה הכריחה את בולי להרים תזבל מהריצפה ואני ובוש עמדנו בצד וצחקנוו ! D:

ואז ראינו חנות מהממת של גראפיטי ואנחנו קונות חולצה של טומי ואוסקר עם השמות שלנו [:

אינלי כח לספר הככל .

בולי שלחה לי חחלק . אינלי כח להעלות הכל . אני יעלה אחת כל השאר בפוסט הבא .

 

 

אני מימין בווולי משמאל (:

 

 

ולסיום :

 

***|M| טומי ואוסקר שלייייייטה |M|***

 

3333>

נכתב על ידי , 8/6/2008 17:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



(:


היוווש |:

 

אני כ"כ מבוואסת בזמן האחרון .

אני כ"כ רוצה כבר לצאת מהדבר החחרא הזה - מהבצפר .

אני מחכה לחופש .

אני מחכה לקורס קיץ -

להיות עם כל ילדים שאני הכי אוהבת , עם החברות הכי טובות בעולם ..

אבל ,

נגמר לי הכח כבר -

אינלי כח לכלום .

כשתראו אותי - לא תראו אותי מבואסת ,

תמיד אני מחייכת , צוחקת .

אבל - צריך לומר אתזה מתישו - איפושהוא .

תמונה ,

img520/7326/78651297ua3.jpg 

 

אינלי עיניים כחולות D~ ;

זה דניאלי החליטה לעשות לי עיניים כחולות .

חחח אשכנזייה שכמוה xD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

קורלי ,                                                          

הכל יהיה בסדר .                                             

תחייכי -                                                                                                  

יש לך אותי D:                                                

אני מתה עליייייך .                                           

3>                                                              

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

בווש -

את לא מביינה כמה שאת חשוובה לי .

תמייד את איתי כשצריך אותך [:

אני כ"כ אוהבת אותך מכוערת .

את איתי בקוורס קייץ - יאאש .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

נכתב על ידי , 6/6/2008 19:27  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 271576216 




890
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאארדני xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאארדני xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)