לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להיות חופשי, זה הכי אחי xDDD



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 221266197 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

אהבה חדשה ^.^


קטע מהפרק הקודם ; )

 

"אנחנו טסים היום חזרה לישראל, בשביל להיות עם סבא,

הוא חולה אתן יודעות, ויודעים.." היא אמרה .

"ישששישששישש " צעקתי ..

וכולם הפנו את מבטם אליי.

"מה ....  אני רק אומרת יש, ביגלל שאני מתגעגעת אל ישראל.. " אמרתי והורדתי את הראש.

"טוב, אז בואו לאכול, ואז נעלה למכונית וניסע.. " אמא אמרה והתחילה ללכת לכיוון המטבח..

"רגע רגע אמא , לכמה זמן אנחנו נוסעים .. ? " תמרי שאלה.

"בערך שבוע , ואולי יותר " אבא ענה לה .

"טוב " היא אמרה .

ואז הלכנו לאכול ..

סיימנו, עלינו על המכונית, ונסענו לשדה התעופה ..

 

פרק 7 - אהבה חדשה ^.^

 

חיכינו אמא אני תמרי ביל וטום  בערך 20 דק',

בזמן שאבא מסדר את העניינים של הטיסה.

"יאללה בואו, ישלנו חצי שעה עד לטיסה.." אבא אמר.

"אז.... אמא? אפשר ללכת לדיוטיפרי  עם ביל?" שאלתי את אמא

"כן בטח!, אבל לצערי, יש לכם רק 20 דק'.

ב-10 ל9 תיהיה פה בידיוק!" אמא אמרה, ואני וביל שילבנו יד ביד, והלכנו.

"איך את?" ביל שאל

"אני?, בסדר, למה ?" שאלתי

"אחרי אתמול... אני לא יודע מה קרה לך בידיוק" הוא אמר

ואז המשיך, "את רוצה לספר לי?"

"ממ, שמע. אתמול.. הייתה לי הרגשה שמשהו רע הולך לקרות!"

"אז למה קראת דווקא לי ?" הוא שאל

"כי הרגשתי שאני צריכה אותך!" אמרתי , ודמעה נזלה מעיניי.

"למה את בוכה מאמי ? אל תיבכי !!!" ביל אמר בקול צרוד.

"אני גיבורה !" אמרתי, וביל ואני צחקנו.

*אחרי 20 דק' חזרנו, עם 3 שקיות בידיים של ביל *

"בול בזמן" אמא אמרה.

אני וביל צחקנו..

"אז מה קניתן מכוערות?" טום שאל

"הלווו, למי קראת מכוערת ?" שאלתי בטון גבוה.

"הופה, רוני הפכה לגבר , וביל לכוסית" טום אמר וצחק

"לך, ישמן!"אמרת והוצאתי לו לשון

"שמן תיקראי לאבא שלך" טום אמר והיתקרב אליי.

"למי קראת שמן?" אורן פיתאום צץ.

"האאאא, ....... ל.... אפחד !" טום אמר מבוהל.

"חח, זה בסדר.. אני יודע שאני שמן" אורן אמר

"אחלה גבר" טום אמר..

היתקרב אליי, והביא לי ביס בכתף.

"איייייייייייייייייייייייייייה " צרחתי.

"האא, חמודים, שקט שם!" גלית אמרה

"סליחה אמא" אמרתי

"סליחה גלית " טום אמר

"יאללה, עולים למטוס, בואו" אבא אמר

עלינו על המטוס, ואחרי כמה שעות של שעמום, הגענו חזרה לישראל.

ירדנו מהמטוס.

"אחחח, ישראל." אמרתי

"היתגעגעתייייי" צרחתי.

"רוני, מתוקה.. מה יש לך?" אמא שאלה.

"חח, אמא אין לי כלום!! את יודעת כמה אני חווווולה על הארץ הזאת" אמרתי וצחקתי..

"אחח, רוני רוני רוני" טום התקרב אליי, וחיבק אותי.

בשדה התעופה בישראל חייכה לנו דוד שלי.

והוא לקח אותנו ישר לבית החולים, ששם שכב סבא שלי.

ניכנסנו כולנו לאוטו, ונסענו לבית החולים.

ניכנסתי בדלת הראשית של בית החולים, עם טום..

אבא ביקש לדעת את החדר של סבא שלי, ואחרי 2 דק', עלינו במעלית לחדר שלו.

במעלית, טום שם על הכתף שלי את הראש שלי, והלב שלי התחיל לדפוק כ"כ מהר.

טום הרים את הראש והיסתכל עליי..

"מה יש לך?" הוא שאל.

"אני לא יודעת, כואב לי הראש" אמרתי

"זה בסדר טום, היא תמיד ככה." גלית אמרה, וחיבקה אותי.

"למה ?" טום שאל.

"ביגלל סבא שלה" היא לחשה.

יצאתנו מהמעלית,שטום מחבק אותי..

בחדר היו כבר, סבתא וושתי האחים של אמא.

"איפה רוני?" סבא שאל.

"סבאאאאאאאאאא" רצתי אליו, וחיבקתי אותו חזק.

"רוני שלי, אני מחכה רק לך!" סבא אמר לי.

"סבא אני אוהבת אותך!, אל תילך.. אל תעזוב אותי!!" בכיתי בלי להפסיק, שמתי את הראש על המיטה של סבא והמשכתי לבכות..

טום הרים אותי, וחיבק אותי..

"דיי, אל תיבכי. בואי ניצא קצת החוצה" טום אמר לי, ויצאנו החוצה.

* אמא מחייגת אליי *

"הלו" שאלתי

"רוני, איפה את? בואי מהר" אמא אמרה בקול בוכה.

"מה קרה?" טום שאל.

"בוא, בוא!!" צעקתי עליו, ורצתי לחדר של סבא, וטום רץ אחרי.

"סבא, סבא??" צעקתי

 "רוני, בואי.." סבא אמר בקול שקט.

"אני מצטער, אני לא יכול יותר" סבא לחש לי.

"לא, סבא! בבקשה אל תילך.. אני ימות אם אתה תילך!!

בבקשה" היתחלתי לבכות.

"אני אוהב אותך!" הוא אמר.

-טוווווווווווווווווווווווווווווווווווווו-

"לא, סבא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" צעקתי בוכה.

קמתי מהכיסא, היסתובבתי לאחורה, ורצתי החוצה, ופיתאום ניתקתי בביל.

"מה קרה לך? למה את ככה ?" ביל שאל מופתע.

" זה סבאא...... הו..א  מת!" אמרתי בוכה.

"מה??????" ביל אמר

"אני מצטער מאמי !"הוא אמר וחיבק אותי.

"אני לא יכולה להמשיך לחיות בילעדייו!!" אמרתי בוכה.

"אל תידאגי.." הוא אמר.

וחזרנו לחדר ביחד.

כשחזרנו לחדר, המיטה של סבא לא הייתה שם כבר.

וראיתי את תמרי בוכה, רצתי וחיבקתי אותה !

"למה הוא הלך?" היא שאלה בוכה.

"אני מצטערת מאמי" אמרתי לה.

"הם לקחו אותו" היא אמרה

"מי לקח אותו?" שאלתי.

"כל הרופאים, הם רצו איתו לאיזה שהוא חדר..." היא אמרה.

"אמא, אבא?" היסתובבתי, וראיתי את אמא בוכה, ואבא מנסה להרגיע אותה.

"לאן לקחו את סבא?" שאלתי

"עושים לו החייה" אבא אמר.

ופיתאום, הלב שלי נירגע קצת.. הירגשתי שמשהו מוזר הולך לקרות.

טום וביל היתקרבו אליי ואל תמרי, וחיבקו אותנו.

ואז.. פיתאום הרופא ניכנס עם כמה דפים ביד ואמר..

"אנחנו מיצטערים.....................

 

* יצא יפה (=

לפי דעתי, תהנוווו .... *

נכתב על ידי , 28/5/2008 17:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

318
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYanay :PP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yanay :PP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)