לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להיות חופשי, זה הכי אחי xDDD



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 221266197 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

אהבה חדשה ^.^


קטע מהפרק הקודם (;

 

"כל הרופאים, הם רצו איתו לאיזה שהוא חדר..." היא אמרה.

"אמא, אבא?" היסתובבתי, וראיתי את אמא בוכה, ואבא מנסה להרגיע אותה.

"לאן לקחו את סבא?" שאלתי

"עושים לו החייה" אבא אמר.

ופיתאום, הלב שלי נירגע קצת.. הירגשתי שמשהו מוזר הולך לקרות.

טום וביל היתקרבו אליי ואל תמרי, וחיבקו אותנו.

ואז.. פיתאום הרופא ניכנס עם כמה דפים ביד ואמר..

"אנחנו מיצטערים.....................

 

פרק 8 - אהבה חדשה ^.^

 

"אנחנו מיצטערים על המיקרה הקודם ,

ורצינו להודיע לכם שאדון יורם עדיין חיי

הוא בחדר היתאוששות, ואתם יכולים ליראות אותו"

"האאאאאאאע, אתה רציני ?!" צרחתי

"לא, אני עובד עלייך" הרופא אמר.

"את בטח מאוד רוצה ליראות אותו, האא..

אז בואי איתי, אני יראה לך איפה הוא"

הוא המשיך, וסימנתי לאמא ואבא שאני הולכת איתו, ולטום שיבוא איתי .

ניכנסנו לחדר, והחזקתי לטום חזק את היד,

"האא, רוני , הייד..." טום אמר וצחק בשקט .

"אני פוחדת טום..." אמרתי ודמעות בעייני.

"נוו, מה את אהבלה, לכי אליו. אני פה מחכה לך.." הוא אמר .

"לא, בבקשה בוא איתי.." אמרתי .

"רק ביגלל שאת יפה היום, ואני חמוד" הוא אמר וחייכתי אליו חיוך מרוצה.

היתקרבתי אל המיטה, וליטפתי לסבא את היד.

ואז הוא פתח את העיינים לאט לאט.

והדבר הראשון שיצא לו מהפה .

"רוני, למה לא נתת לי ללכת?"

"מה, סבא.. אני לא רוצה שתילך" אמרתי ודמעות בעייני.

"הו..א  קרא לי .. הוווא רוצצצה אותי אייייתו, הוא אמר שאאני ישמוור עלייכם מלממעלה." הוא אמר בקול רועד.

"לא סבא, אל תילך ! אני לא רוצה שתילך. אני רוצה אותך חיי !! איתי.

אני ישמור עלייך, בבקשה !" אמרתי .

"הווא קורא לי ללכת.." סבא אמר.

"סבא, אתה הוזה ! אף אחד לא קורא לך.." אמרתי .

- טוווווווווווווווווווווווווווווווווווו -

"רוווווווווווווווווווווווווווווווווופא !!!" צרחתי.

ותוך דקה הגיעו 4 רופאים לחדר.

"מה קרה לו" אחד הרופאים שאל בבהלה.

"הווווו..א אמר שהוא קוורא לו ללכת." אמרתי בוכה.

טום חיבק אותי חזק וניסה להרגיע אותי.

הם בדקו אותו, ואחרי כמה שניות. אחד מהם אמר.

"חמודה, הכל בסדר.. לסבא שלך לא קרה כלום!"

"הא?" טום אמר ..

"רגע, אם הוא בסדר. אז מה זה היה ה-טווווווווווו- הזה?" אמרתי 

"אנחנו לא יודעים עדיין" הרופא אמר.

"חמודה, אני חושב שסבא שלך כבר לא יכול ליותר..

אני חושב שהוא רוצה ללכת, הוא לא יחזיק עוד מעמד" רופא אחר.

"אנחנו מיצטערים" הוא המשיך.

לא אמרתי כלום, פשוט המשכתי לבכות ולבכות..

הייתי עם טום בחדר 2 וחצי.

אמא ניכנסה לחדר, ואמרה לנו שאנחנו צריכים לחזור לבית מלון.

 

-כעבור יום, בבוקר -

אני וטום ניכנסנו שוב לחדר של סבא, ראשונים.

וסבא כבר הרגיש טוב יותר.

 

"רוני?" שמעתי את סבא. 

"סבאאאא, אתה בסדר" ישר קמתי ושאלתי אותו ..

"רוני, אני אוהב אותך ! הוא אמר לי שהנכדה שלי רוצה אותי לידה" סבא המשיך..

"סבא אל תילך לי שוב, בבקשה !!" אמרתי בוכה.

"האא, יורם. מה קורה איתך .

הולך ובא הולך ובא.." טום אמר .

"טומי טומי, אתה כזה שובב" סבא אמר .

"אני יודע, אני יודע" טום אמר וצחק.

"בוווקר טוב" אמא אמרה, וניכנסה לחדר.

רצה אל סבא ונישקה אותו, ונתנה לו חיבוק גדול.

אחריה ניכנס אורן, ואז ביל ותמרי..

תמרי בכתה המון, וביל ניסה להרגיע אותה .

כשראיתי אותה, ישר רצתי אליה, וחיבקתי אותה חיבוק גדול.

- אחרי שעה בערך שהיינו כולנו בחדר.

סבתא הגיעה עם דוד שלי וחברה שלו -

"יורם, מה שלומך ?" סבתא היתקרבה אליו וחיבקה אותו .

"אני בסדר, אני חושב.. " הוא אמר.

- ככה עבורו 3 ימים, שסבא בבית חולים.

עד שהוא ישתחרר. -

ואז אמא אמרה שיש לנו עוד 3 ימים נוספים להיות בארץ, ואנחנו חוזרים .

ביום הראשון- הייתי עם ביל וטום, רק היסתובבנו, ליפעמיים לא ידענו אפילו לאן אנחנו הולכים.

ותמרי בילתה עם חברות, וחברים..

ביום השני- הייתי עם מאי, ועוד כמה. והיסתובבנו.

טום וביל היו עם חברים שלהם, וכך גם תמרי.

וביום האחרון - נסענו אני טום וביל לים.

ותמרי נישארה עם אבא ואמא .

כשחזרנו מהים.. בערך ב-23:30 הלכנו לישון..

בבוקר אמא העירה אותנו בערך ב-9:30 ואמרה לנו שיש לנו עד שעה 12:00

להיסתובב, וב-12:00 בוול, להיות פה !

אז טום אני ביל ותמרי, היינו בבריכה של המלון.

ואז אמא היתקשרה אז חזרנו, היתקלחנו..

ואז ניסענו לשדה התעופה...

ואחרי כמה שעות, היגענו שוב לאיטליה.

נסענו הביתה.

"האחחחחח, החייים יפפים !! " אמרתי =]

"כןכן, החיים אכן יפים" ביל אמר וחיבק אותי מאחורה.

"האאמ, רוני תעצמי עיינים" טום אמר.

עצמתי לשניה, ואז הוא וביל שמו לי סרט על העיינים..

הם לקחו אותי ליד הבריכה.

"כןכן, החיייים מאוווווד יפים" טום אמר, הוריד לי את הסרט, ודחף אותי לבריכה.

"טוווווווווווווווווום" צעקתי עליו.

"אני עם חולצה לבנה, יא'דפוק!!" אמרתי

"זאת הייתה המטרה, יא'סתומה!" הוא אמר וצחק.

"נוו, אבל למה אתה דפוק, אני רציתי לדחוף אותה !" ביל אמר והעיף את טום לבריכה.

אני וטום יצאנו מהבריכה, תפסנו את ביל, ודחפנו אותו גם לבריכה.

היינו בערך חצי שעה במיים.

ואז יצאנו וניכנסנו הביתה.

"כן, יורד גשם בחוץ הא.." גלית אמרה.

"ולמה את עם בגדים ולא עם בגד ים..." היא אמרה והיסתכלה עליי.

"האא, דחפנו אותה למיים"טום וביל אמרו יחד.

"חח, אל תיבהלו.. צוחקים חמודים.." היא אמרה וצחקה.

"לכו להיתקלח, ורדו למטה, לאכול.."

אחרי חצי שעה ירדנו שלושתינו למטה, לאכול.

אז, לאמא היה טלפון ......

 

תהנווווווווווווווווווווו ( :  

נכתב על ידי , 6/6/2008 15:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

318
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYanay :PP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yanay :PP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)