לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


המקרה השתוקק לקרות

Avatarכינוי: 

בת: 30



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

''האקווריום הזה


עושה לי לחשוב שזה השואה של הדגים''..


את אוהבת את הפוזה המיליטנטית הזאת
את הרומנטיצזיה
את הסיבה לא לשדר פתאום
ריאליטי פח
את אוהבת את זה כל כך
את מעדיפה למחזר קלישאות
ולחזור שוב ושוב ועוד הפעם
על אותן ידיעות
שמות הנופלים מיקום הנפילות
דעת הקהל במחניודה
וכותרות שנונות בידיעות

אולי החרבנו את דרכנו לשם ולכאן
אבל מבחינת משהו שאפשר להיאחז בו
אנחנו סתם מורחים את הזמן
אלה האהובים שיכולים להיות לי
אלה החיים שיכולים להיות לנו
זה הטיול בגבעת הרקפות שכבר לא יטוייל
תתפלאי זה לא מרגיש לי רע האגואיזם הזה
הוא לא מרגיש לי רע בכלל



אחרי הכל אי אפשר להאשים אותך
כי אם זה יהיה היום האחרון
אז לשם מה לקחנו את כל מה שיכולנו לחנך בעזרתו
והעברנו לתקציב הביטחון?
אחרי הכל צריך להגן על גבעת הרקפות
כדי שמישהו חי יוכל לנשק אותי שם ואולי גם לאהוב
אחרי הכל אנחנו מוקפים ברוע שתאב לפוצץ ולארוב
ואי אפשר להאשים גם על הרומנטיזציה 
רק אל תשכחי לעשות לפני כן חוקן
אף אחד לא אוהב להידפק בתחת אבל אנחנו קצת כן
ואף אחד לא מוכיח אותך במילותיה היפות של רביקוביץ
שלא לעולם חוסן

שבור את הטלוויזיה ובוא נלך לישון
יש עכשיו הרבה אמהות שכבר שבועות לא מצליחות לחלום
אנחנו רק שני עמים אבודים
swimming in a fish bowl
year after year
מיאו בדיוק 

כן אני כועסת 




היום ברכבת ישבת כמו בוק. ובהית ללא הפסקה. רציתי להזיז את עצמי למושב שלידך להוציא לך אוזניה ולתחוב אצלי. אבל הייתי ביאוש שלי וחשבתי על הביקור הכושל אצל הגורו שלי והתגעגעתי לאנשים שמדברים באותה שפה. כל כך מעט כאלה. מה זאת הדפקה ההזויה שלי להרגיש שלווה רק כשאני במדבר ורחוקה מהבית? סיימתי את קיצור תולדות והרגשתי כאילו אני אמורה להרגיש שלמדתי מלא אבל ריקנות מילאה אותי. סייבורגים אף פעם לא עשו לי את זה. ואז הזקנה שמולי החלה לשוחח אבל מפאת בעיות השמיעה שלה זה נשאר חד צדדי בלבד. וגרם לי לצחוק ולה לזעוף. העיקר שניסיתי.
ואולי כדאי להפסיק להילחם בתחנות רוח רק כדי שאוכל להגיד לעצמי את זה.
 

 
עריכה לאחר שהומלץ-
הכותרת לקוחה מספרה של שני בוינג'ו - עם הנצח לא מפחד

נכתב על ידי , 22/7/2014 20:38  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפיניטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפיניטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)