לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שונה זה יחודי


החיים השקטים והרגילים של ילדה ישראלית במקום שונה ויחודי לה....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

זכינו בלוטו ב-7 מיליון!!!


אני מצתערת אם אני ישמע קצת כמו פאקצה אבל יש לי סיבה לשמוח כמו שלא שמחתי כל החיים!!!!!!!!!!!!

 

אבא שלי בלוטו (או טוטו או לא יודעת מה שזה לא היה) ב-7 מליון שקל!!!

קיצר הוא כל החיים היה מכור למשחקים האלה ואני שנה שהוא תקועה בקטע הזה והוא זכה פעם ה200 שקל ופעם ב-1000 ועכשיו ב-7 מיליון!!!

זה ממש משמח עד שאני לא יודעת מה אהי הולכת לעשות!!!

הוא אמר לי שהוא לתן במתנה טיול לאווהי ביומולדת 16 שלי ואז אני והוא ניסע לאווהי (אני בת יחידה וההורים שלי התגרשו שהייתי איזה בת שנתיים אז נשארתי אני נשארתי אם אבא שלי כי אפשר לומר שהם התגרשו בגללי)

טוב עכשיו לעניין אני פשוט מאושרת אולי סופסוף אני יוכל לקנות גלשן רוח חדש יששששש וווווייייייייייייייייייייייי


טוב גם היה לי חשוב להודיע שהפנמתי את התגובות שלכם מהפוסט הקודם ואני מדברת אם הבחור וקוראים לו עדי והוא ממש נחמד רציני כל יום אני והוא נפשגשים בגלשנים וביום שלישי הפגשתי אותו ואת ניק (חשבתי שאולי זאת הטעות הכי גדולה בחיים שלי) אבל הם הסתדרו בסדר!!!

קיצר החיים הולכים וורוד ואני ממש אבל ממש שמחה!!!


היום בלילה ל"ג בעומר ואני ניק מיכל תומר (חבר של מיכל) מאיה ומאי (חברים שלי וגם זוג חחיחי) עושים מדורה על החוף הכי רחוק מהעיר שמצאנו

 

 

חחח אני בטוחה שהיה כיף ענקקק אני יפרט מחר או יום שבת!!!!

 

בייי תגיבו בבקשה הדעה שלכם חשובה היא עזרה לי בפוסט הקודם!!!

נ.ב

תודה לכל מי שהגיב לי בפוסט הקודם ועזר לי להחליט

תודה לכולם!!!!!

נכתב על ידי לילה השרלילה , 22/5/2008 12:41  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש מצב חבר חדש


היום אני ומיכל  הלכנו לים (חחח מן הסתם גרה באילת אז לאן אני ילך) אז היה מצחיק דיברנו על התחרות הבאה שלנו  על בנים ועל כל נושא פשוט כל נושא (אתם יכולים לבחון אותי) אז אחרי איזה 3 שעות שחפרנו זו לזו על כל דבר אפשרי החלטנו ללכת לגלוש. הלכנו באיזה 3 בצהריים אז הי שם מפוצץ למיכל היה תיום הכי מעפן שאפשר להיות היא כמעת קרעה את המפרש של הגלשן שלה (אנחנו גולשות רוח) אבל סך  הכל היה ממש מגניב. לא שאנחנו אלופות בזה אנחנו גם לא יודעות תכלס מה אנחנו עושות אנחנו סתם מתחילות.

 

טוב אז לעניין גלשנו איזה רבע שעה ונמאס לנו כי היה מלא אנשים אז התחלנו ללכת ופתאום מישהו מאחורה שואל אותנו מה השעה אז מיכל מלמלה שאין לה שעון ואני עניתי לו אז הסתובבתי והוא היה ממש אבל ממש חמוד! אז לא יודעת איך הגיעה הקטע שאני עומד שם שעה ומדברת עם הבחור הזה! הוא שאל אותי אם אני מסתובבת פה הרבה אז אמרתי לו שכהה בקטנה שבא לי אז קיצר בסוף אני ומיכל נשארנו עוד איזה שעה והוא לימד אותנו תרגילים היה ממש אבל ממש מגניב אז הגיעה הקטע המוזר! אני הרגשתי משהו כזה מוזר שאני אוהבת את הבחור! לא כמו שאני אוהבת את  ניק אלה משהוא חדש כזה שאין לי מושג מה זה!!!! אני לא יודעת מה הולך אם אני ילך עוד פעם לש םואני ידבר איתו מה יקרה אז? אם אני יואהב אותו מה אני יצתרך להיפרד מניק או מה! אני חולה עליו ולא חושבת שמשהו כזה אפשרי אבל עדיין הבחור הזה לא יודא לי מהראש!!! אין לי מושג מה לעשות ואני אפילו לא יכולה לדבר עם אף אחד על זה!!

 

למי שיש רעיון יכול בכיף להגיד לי אותו!! 

נכתב על ידי לילה השרלילה , 17/5/2008 20:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש.


היי אנשים אני לא טובה בכתיבה אז רק שתדעו הנה פתחתי בלוג חדש אזזז

תאחלו לי בהצלחה!!

נכתב על ידי לילה השרלילה , 14/5/2008 12:31  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  לילה השרלילה

בת: 31




301
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילה השרלילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילה השרלילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)