לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התאוריה על לב העולם


"אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים"- דקטור סוס


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

"היא כל כך יפה", מתנה מכוורת




היא כל כך יפה

 

ביצוע: כוורת
מילים: דני סנדרסון
לחן: יצחק קלפטר

 

היא כל כך יפה
זה צובט בלב שלך,
אך בכאב עצום.
היא לא מבינה
שאני רוצה אותה,
לא אומרת לי כלום.

בגינה תשב
עם הטבע להתערבב,
היא והשושנים.
שתי מילים אולי
הגדר מאחורי,
אין לי אומץ מתאים.

כל השבוע חלון פתוח
כוכבים מעל ולב מתמוטט.
הייתי נותן לה שק של סנטימנטים
אך אני מתבייש לתת.

זה קורה רבות
גם במשפחות טובות,
ילד אוהב אישה.
היא בסוף תרגיש
שאני עומד בכביש,
ותפנה את ראשה.

כל השבוע חלון פתוח
כוכבים מעל ולב מתמוטט.
הייתי נותן לה שק של סנטימנטים
אך אני מתבייש לתת.

כבר שנה חלפה
את הבית היא עזבה,
לאן - זאת לא אדע.
וקשה יותר
למלא את החסר,
רק נותרה שושנה.

כל השבוע חלון פתוח
כוכבים מעל אומרים לא כדאי.
הייתי נותן לה שק של סנטימנטים
אך חיכיתי יותר מדי.
 
יקירה, תפסיקי כבר לפחד, לרצות, לבהות, להנגד, לשתוק, תפסיקי כבר לא לעשות כלום!
 
באהבה, אלה
 
 
נ.ב- עשיתי עיצוב חדש בהשראת החורף, מה דעתכם?

תפסיקי לעשות לעצמך צל ותרימי ראש כבר!
 
 
נכתב על ידי ילדה אהובה , 29/10/2008 16:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה חדשה-שישה עשר במספר


קצת באיחור, ובכל זאת, הפוסט הזה מוקדש לציון זה שאני חיה כבר שש-עשרה שנים.

 

נולדתי ב-21 בספטמר, ביום הראשון של הסתיו, בשנת 1992  בשעה שש בצהריים. נולדתי לאמא הכי טובה שיכולה ליהיות לי, אישה נהדרת ונפלאה ולאבא מקסים (למרות שאת זה לקח לי יותר זמן להבין.) יצאתי בקלות לאויר העולם, שעתיים בחדר לידה בסך הכל, לראשון לפני (אחי הגדול) לקח יותר ב-22 שעות קשות יותר, זו כמובן הייתה הפתעה לאימי ועל כן היא לא הסכימה שיקחו אותי לחדר התינוקות, חוץ מזה שהייתי ילדה מקסימה, לא עשיתי שום בעיות. אמא החמודה לקחה אותי על הידים שנייה אחרי שניקו ומדדו אותי והדליקה את הרדיו, בו התנגן השיר הנפלא של אתניקס "יש לך אותי" ומאותו הרגע עד נצח הימים, זהו השיר שלי 

 

יש לך אותי
מילים: צוף פילוסוף
לחן: יזהר אשדות

 

לכי ילדה אהובה אל חופים רחוקים
אל חלומות אחרים
יש עוד דרכים שאותן לא עברו מעולם
לכי לשם

קחי לך ילדה אהובה את תרמיל האתמול
יש בו כמעט את הכל
לכי ילדה אהובה, כי עוד לא מאוחר
אל המחר

לא, לא, אל תשכחי
גם כשעצוב לך
יש לך אותי
לא, לא, אל תשכחי
אני כאן

אל תכעסי אהובה, אם נתנו לך לחשוב
אין כאן מקום לאהוב
פעם היה זה חלום
שאליו מגיעים
ממקומות אחרים

לא, לא, אל תשכחי...

ואני כבר עייפתי מאד
על שנים אבודות לא אבכה עוד
כשביקשתי למצוא את הסוד
זה שגם לך מחכה

לכי ילדה אהובה אל חופים רחוקים
אל חלומות אחרים
יש עוד דרכים נסתרות להגיע דרכן
לכי איתן

לא, לא, אל תשכחי...

 

אולי זה לא כל כך בורור, אבל בשיר הזה יש הרבה קושי, כאב חבוי בו, בעיקר בבקשה הקשה "לכי ילדה אהובה... יש עוד דרכים שאותן לעברו מעולם, לכי איתן" למה מכולם דווקא אני צריכה לבחור בדרך הזאת? גורל הוא הרי לא דבר שקיים מבחינתי, אני חושבת שאמא רק סימנה לי התחלת דרך קשה, אבל מוצלחתחיים יפים בשדות פורחים.

תודה אמא, תודה אבא.

 

שנה נפלאה לכולם=]

                                                                                                                                          

נכתב על ידי ילדה אהובה , 4/10/2008 16:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ילדה אהובה

בת: 32




759
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה אהובה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה אהובה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)