לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

black box

פעם נסיכה - תמיד נסיכה? the life & bullshit of a pseudo-yummy-mommyבת 33, נשואה+3 לא בדיוק שפויה, ולגמרי לא שקטה ומי שרוצה לקרוא-מוזמן

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2003

אקסים ושאר מפלצות מיתולוגיות


here lies the records that she scratched
and on the sleeve i find a note attached
and it's so like candy
my darling dear' its such a waste
she couldn't say goodbye
but "i admire your taste",
and it's so like candy
 
(אלביס קוסטלו)
 
השיר הזה של אלביס קוסטלו הוא בעיני גם אחד מהשירים השנונים יותר שלו (מלא משחקי מילים מקסימים) וגם שיר האקס המיתולוגית האולטימטיבי
 
אורן כתב פוסט שמדיין קצת את הso called מיתולוגית שלו (אגב לא היה לי ברור אם הוא מסכים או לא להגדרה שלה). מה שהביא אותי שוב להתחבט בשאלה מהו האקס המיתולוגי, ואיך מתחמקים מהקללה הזאת?
 
לבעלי יש אחושלוקי אקס מיתולוגית. מיתולוגיה - נניח משהו כמו הגורגונה- עד היום האזכור של השם שלה (בעיקר בסיטאציות ספציפיות) גורם לי לקפוא לשניה (והמנייק יודע את זה וכשהוא רוצה לעצבן אותי הוא קורא לי ככה...) שנה שלמה שמעתי ממנו כמה היא יפה, מקסימה מושלמת על אף דפיקויותיה (מילא שמאלנית אבל גם צמחונית, אוי לבושה בבית פולחני טוב), כמה הוא רצה להתחתן איתה, כמה הוא אף פעם לא יאהב אף אחת כמו שהוא אהב אותה. אני זוכרת אותי קוראת את המכתבים שלה (באישור...) ומסתכלת על התמונה שלה ותוהה - מה לעזאזל?
המסקנה היחידה שהסקתי ממנו לגבי תפקיד האקס המיתולוגית היא שהיא חייבת להיות בת זונה במידה כזו או אחרת.
 
אצלי? חוץ מרועי אף אחד מהאקסים שלי לא השאיר לי טראומות מי יודע מה. זה שאני מתייחסת אליו תכופות כ"אקס שלי" ובעלי כ"אקס המיתולוגי שלי" לא נראה לי מעולם מיתולוגי. נכון, הוא היה הראשון שלי, נכון, נפרדנו וחזרנו מספר פעמים שלא היה מבייש אופרת סבון בינונית, נכון, בתקופות מסוימות מאד אהבתי אותו. אבל מיתולוגי? הרי בערך מהיום השלישי שיצאנו היה ברור שהוא לא אהבת חיי. ואני לא שלו. במיתולוגיה צריך להיות בעיני משהו "גדול מהחיים". הוא לא עונה לקריטריונים. תודה.
 
שי? הכי קרוב להיות אקס מיתולוגי אבל לא היה בתפקיד "החבר" מספיק זמן, וחוצמזה אנחנו חברים טובים מידי. היי, אולי בכלל זאת הבעיה - כל החברים/זיונים שלי היו חברים שלי או אחרי או לפני או שניהם, וקצת קשה לפתח מישהו לממדים מיתולוגיים כשהוא חולק איתך למשל את זה שהחברה הנוכחית שלו קשרה אותו למיטה וכשהוא התנהג לא יפה פשוט שכחה conviniently enough איפה המפתח לאזיקים וקפצה לשתות קפה עם אמא שלו במטבח...
 
אז אין לי אקס מיתולוגי, שוט מי, יש לי מספיק תסביכים גם בלי. אבל להלן הקריטריונים שלי. כך תהפכי לאקס מיתולוגית:
1. תתפסי אותם כשהם צעירים. מאד.
2. תהיי מקסימה מאד. בהתחלה.
3. תהיי מגעילה מאד, אחרי. אבל תישארי בסביבה
4. תדאגי שככל שאת מגעילה יותר כך הזיונים שלכם יהיו טובים יותר. אם את יודעת למצוץ כמו שצריך זה מעלה את סיכוייך לקבל את התפקיד.
5. דאגי לפזר רמזים בלתי מחיקים לנוכחותך בחייו - נניח דפיקה באוטו שתמיד תזכיר לו אותך...
6. תדאגי ליציאה מרשימה במיוחד מחייו, נניח בזרועות גבר שרמנטי במיוחד. אם תתקשרי להגיד לו אחר כך שאת מתגעגעת לזיונים שלכם (כי הנוכחי הוא אהבה גדולה אבל הוא מזיין יותר טוב) את שוב מגדילה את סיכוייך. אותו כנ"ל את יכולה לעשות על נושא ההבנה (כלומר - טוב לי איתו, אבל רק איתך אני יכולה לדבר ככה)
 
בקיצור BE A BITCH. IT WORKS
וכמו שאמרתי לשירה - כל הנשים זונות כי כל הגברים בני זונות ולהפך
ככה בונים מיתולוגיה







בענין זה הציטוט היומי
יונתן גפו כמובן, כי מי עוד יכול להיות כה ציני, ואני מקדישה באהבה (עדיין) להוא ההוא (שלא נזכיר את שמו)
 
אבל זה לא מספיק לי ונוס
את הולכת את באה עם
כל היופי הזה שלך לפעמים
את אפילו ישנהנ אצלי לעיתים
אפילו רוחצת כלים
את לא עוזרת לי ונוס
כשאני בסערות ובחושך
המערות כשאני כבר לא
יכול להזות ולהפליג
מהמיטה הזאת לא
ונוס אני רוצה
את הדבר האמיתי
כלומר אותך איתי
אני עייף מאד אני
רעב ונוס וכמה
עוד אפשר לאכול
מיתולוגיה 
נכתב על ידי , 22/6/2003 19:29  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 328143853 




37,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לprincess-lia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על princess-lia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)