לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

black box

פעם נסיכה - תמיד נסיכה? the life & bullshit of a pseudo-yummy-mommyבת 33, נשואה+3 לא בדיוק שפויה, ולגמרי לא שקטה ומי שרוצה לקרוא-מוזמן

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2003

יום יצירתי...


 זה מה שיוצא היום מהמלנכוליה היחסית שלי...מה לעשות, היא מגיחה לפעמים...

(עדיין מוזר לי לתת לאנשים לקרוא את השירים שלי, איכשהוא זה נראה לי יותר אישי מהבלוג עצמו)





מול זוג עיניים פקוחות

ניצב על כנו השקר

מביט בעיניים פקוחות

מישיר מבט

 

איש אינו מתכחש לו

אנחנו אנשים כנים אנחנו

כך אנו אוהבים לחשוב על עצמנו

כך אנו אוהבים

 

רק שקר, שתיקה

אי ידיעה קלה

הטובה מן הידיעה

כך אנו רוצים להאמין

 

והכאב, במרכז, עד כמעט ללא נשוא

קשה




 

זה כמו לדבר אל תוך הלילה

כל האהבה הזאת לא יכולה לקרב

בין שני הקטבים כמו שני צדדים שונים

של אותו מטבע שהשונות נותנת לו

חיים משלו ופוגעת בו בעת בשלמותו של המעגל

 




נכתב על ידי , 23/6/2003 19:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 328143853 




37,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לprincess-lia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על princess-lia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)