לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 28

ICQ: 317705241 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

יש לי גלריה בדוויאנט ארט!


זאת הכתובת, בבקשה תכנסו ומי יש לו גם דוויאנט שיגיב P:

http://drama-qween.deviantart.com/

נכתב על ידי , 11/7/2008 15:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משהו שעיצבתי.



ורק עכשיו אני קולטת שהיא באמת מתה...
נכתב על ידי , 8/7/2008 00:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מריה=] ב-8/7/2008 00:44
 



פוסטמונה שלי מהערב בנות P:




מודה מודה , קצת ערכתי את העינים בפוטושופ ,

ואת כל התמונה בכללי ... אבל העיינים שלי ירוקות אז סתמו טוב ?

 

אחיוות יפות שלי אני נשבעת שבחיים שלי לא היה לי כל כך כיף (:

זה היה היומולדת הכי טוב שהיה לי בחייייייייים !!!!!!

אני לעולם לא אשכח לכן את זה .

 

זה היה לילה עמוס , הייתה לי שיחה דיי מעייפת עם יפתי ,

אמונות , משפחה , אהבה , כל הבא ליד XD

אהוובה שלי תודה על כל שניה שאת מקדישה בשבילי .

אני אוהבת אותך הכי בעולם !

 

ביום ראשון נוסעת לקנות עגילים לבתמצווה עם אחותי היפה (:

אחלו לי בהצלחה .

 

3> אופירסקע .

 

 

נכתב על ידי , 5/7/2008 02:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת מגונדרת. D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת מגונדרת. D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)