לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרגעים הגדולים ביותר בחיים אינם הרועשים ביותר, אלא השעות הכי שקטות.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

Wonderland..


לו רק יכולתי לפתוח לך את הלב ולנבור בו, הייתי עושה את זה.

לו רק יכולתי לשמוע את המחשבות האמיתיות שלך, הייתי רוצה להקשיב להן.

לו רק יכולתי להמשיך הלאה, הייתי עושה את זה. באמת.

אבל אני לא ממש יכולה. וזה תקוע לי כמו עצם בגרון.

 

לו רק יכולתי לפתוח את מגירות ליבי, הייתי יודעת מה אני רוצה.

לו רק יכולתי להקשיב לנשימותי, הייתי יודעת שמשהו אצלי לא כשורה.

לו רק יכולתי לנחם את עצמי, הייתי אדם שלוו יותר.

אבל אני לא ממש יכולה. וזה עדין תקוע לי כמו עצם בגרון.

 

לו רק יכולתי לראות את הצדדים היפים שבדבר, החיים שלי היו טובים יותר.

לו רק יכולתי לייחס חשיבות לטוב ולא לרע, הייתי אדם אופטימי יותר.

לו רק הייתי פחות ביקורתית כלפי עצמי, אולי הייתי מצליחה לעשות דברים טוב יותר.

אבל אני לא ממש יכולה.

 

לו רק יכולתי להסתכל אחורה במנהרת הזמן ולא להתחרט על מה שקרה, יכולתי לחיות בשלום עם עצמי.

לו רק יכולתי למנוע מעצמי כ"כ הרבה דברים שעשיתי, אולי הייתי אדם אחר.

לו רק יכולתי..

נכתב על ידי ברקת. , 18/8/2010 14:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יניב ב-26/9/2010 00:05
 



I wanna sunburn, just to know that I'm alive..


לעצום את העיניים ולשקוע בחול העמוק. זה כמו לרגע קט, לעצום את העיניים ופשוט להתנתק מהכל.

לנשום אוויר צח ופשוט להיעלם.

הלוואי שיכולתי להעלים את השעות ועל הדרך גם להעלים את עצמי.

השעון ממשיך לתקתק ואני לא מתקדמת.

חולות הזמן אומרים לי לחזור אבל אני לא זזה.

משהו פה לא מתפקד כראוי.

מה אני מפספסת?

יש פה חידה שעומדת לי על קצה הלשון, ובמקום לצאת החוצה היא רק נבלעת יותר פנימה.

איפה אני טועה?

מה אני עושה לא נכון?

מה אני לא עושה? לעזאזל עם זה.

נשבר לי.

קיבינימט!

 

מה הקטע של העולם להיות כ"כ מסובך?

מה הקטע שלי, להיות כ"כ מתוסבכת.

 

לקום כל בוקר עם המסכה המטופשת הזאת, של, הכל בסדר ואני מאושרת מהחיים.

זה כ"כ פתטי.

כאילו אני תמיד צריכה להוכיח לאנשים, שאני יותר ממה שאני נראית!

למה אף אחד לא רואה?

אני באמת כמו כולם? עוד אחת מהזרם?

זה הורג אותי מבפנים. זה יותר הורג ממחשל. זה נורא.

 

אני רק זקוקה לליטוף אוהב.

לא יותר מזה.

אני לא מבקשת יותר מזה. באמת שלא.

אני צריכה את השיחה הזאת, ממישהו, שיגיד לי שאני בסדר. שאני באמת באמת בסדר.

שלא, כל זה לא חלום - זאת מציאות. מציאות קשה, אבל זאת המציאות, ועם זה אני אמורה להתמודד.

שאני לא צריכה לברוח, שאני יכולה להישאר פה ומישהו יחזיק אותי.

שמישהו יהיה שם בלילה, כשלי יהיה קשה לישון.

אבל אני אהיה שם גם בשבילו!

לא בחינם.

עם תגמול.

תגמול אוהב למישהו שאוהב.

אני רק רוצה ליטוף, לא יותר מזה..

נכתב על ידי ברקת. , 6/8/2010 00:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ברקת. ב-18/8/2010 14:39
 





כינוי:  ברקת.

בת: 30

תמונה




4,090
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברקת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברקת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)