לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


אתמול הוא רק הזיכרון של היום, ומחר הוא החלום של היום.

כינוי:  Manhattan

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

מאי זה לא החודש שלי.


חשבתי על זה ובאמת היה לי נחמד לדבר איתך אתמול,

אחרי יותר משנה וחצי.

כמה לא צפוי שאנשים הכי לא צפוים יכולים לגרום לי לחייך,אבל הכי טוב שהם מסיחים את דעתי מכל מיני שטויות שאני חושבת.

 

 

כמה טוב שהחודש הזה אוטוטו נגמר.

נכתב על ידי Manhattan , 27/5/2008 10:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

I want you to notice when I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell I'm doing here?
I don't belong here

She's running out the door
She's running out
She runs runs runs

Whatever makes you happy
Whatever you want

You're so fucking special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here
I don't belong here

זה לא הילך ככה.

נכתב על ידי Manhattan , 25/5/2008 20:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



במציאות אחרת.


מחשבות של לנטוש את הכל, מתרוצצות לי בראש בלי הפסקה.

איך בא לי לעזוב את הכל וללכת.

נמאס לי מהציפיות,נמאס לי מהמצב המחורבן הזה.

נמאס לי לחשוב אלייכם,ושכל יום זה אותו הדבר.

נמאס לי מהזמן.

נמאס לי מהתקופות האלה.

 

you dont know this side of me

טש יא טיביה לובלו3>

נכתב על ידי Manhattan , 23/5/2008 19:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

8,092
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לManhattan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Manhattan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)