EMO FILLINGS

ICQ: 460106159

8/2008

=/

11.9 היום היה ככה ככה בבוקר היהי משעמם יצאתי ופגשתי את דודי ויוני עשינו קצת פרקור ואחרי זה גם יוהן בא.. והלכנו עשינו פרקור ואחרי זה הלכנו לסקייטפארק ועשינו גקא'ס חזק חחח.. ב**חסווויייייי** ואז הלכנו לקניון טיפסנו את המדרגות הכחולות בחוץ טוב יוני עלה רגיל ודודי עד האמצע ואז עשינו שויות בקניון.. שיחקנו במעלית שמנו תצפירה ועמדנו בשורה במעלית וכשה אמרו כומה משהו אז אמרנו כזה אולוהים אזה אתה ח...xD ואחרי זה צעקו עליינו אז יצאנו ועשינו משחקים בארומה.. וגם שם צעקו עליינו אז הלכנו.. ואז הינו סתם בקניון יוה ודודי הלכו אני ויוני חזרנו לפארק היהי משעמם ואז חזרנו לקניון בדרך איזה שניי בנות צעקו לי אתה חתיך ואז המשכנ ויוני היסתכל לאחור והבנות אמרו לו לא אתה הוא טווב בעצם גם אתה חח.. והלכנו לקניון והן באו אחרינו טווב אחרי זה זה היהי כזה מפחיד הלכנו לחאן שהוא והן באו לשם ואז יצאנו מהקניון וישבנו למטה ואז הן באו והבלונדינית ליטפה לי תראש ותיד ואז יוני זז משם מפקיר אחד והיא ליתפה לי תפנים ולא נתנה לי לקום והיא ניסתה לנשק אותי!! וזזתי והיא כימת נפלה חח.. אחרי זה הלכנו לבית כל אחד והי משעמם ואז שווב יצאנו ופגשתי את יוני דודי דביר זיו דניאל(אני שונאה אותה) ויעל והלכנו לאוניל והיה צחוקים ואז הלכתי לבית והיהי משעמם אווף זה לא פייר אני לא ראיתי אותך היום אני היתגעגעתי אני חשבתי עלייך אני רציתי אותך איתי לחבק אותך לנשק אותך ליהיות איתך את הית חסרה לי כ"כ סתיו תביני את האושר שליי החצי השניי שלי את הכל בישבילי אני אוהב אותך כ"כ את לא מבינה כמה !!3> אני מקווה שאני יראה אותך מחר.. חודשיים כבר עוברים ואנחנו ביחד ואני מקווה שנמשיך כי אני ממש שמח איתך ואני אוהב אותך !! ואני יתן בישבילך הכל העיקר ליהיות איתך כי את נותן לי אושר כשה אני עצוב אני רואה אותך אני מחייך וניהיה שמח.. את מביא אור לחשכה לאפלה.. ד"א לא למדנו עדיין חשבון חח.. טווב שיהיה יש לי עדיין שבועיים לילמוד וואי עבר מהר עוד שבועים חוזרים ללמוד !! לא מאמין.. טוב חפרתי מספיק.. תמונה שצילמתי משעמום שישבתי לבד בפיל.. ^_^

וסתם כי אני רוצה לצועק את זהה בכל מקום !!..

סתיו אני אווווווהב אותך כ"כ את הכל בישבילי..
ושום דבר לא ישנה את זהה!!